Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-12, 00:35   #821
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Fra min kompis som for ordens skyld er '79-modell:

Kom en "tass" på kanskje 6 år ut fra barnehagen i dag som ropte til kompisen sin : " Vi sees på Skype a"....."Jøss", tenkte jeg , det var gutten sin med teknologi kunnskapene. Så svarte kompisen hans : "ta det på facetime a, så slipper vi all skurringa"...Har aldri følt meg så gammal i mitt liv...

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 12:31   #822
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 17:13   #823
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Fra min kompis som for ordens skyld er '79-modell:

Kom en "tass" på kanskje 6 år ut fra barnehagen i dag som ropte til kompisen sin : " Vi sees på Skype a"....."Jøss", tenkte jeg , det var gutten sin med teknologi kunnskapene. Så svarte kompisen hans : "ta det på facetime a, så slipper vi all skurringa"...Har aldri følt meg så gammal i mitt liv...

Det der er nesten minstemor her i huset

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 21:01   #824
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.



Denne lånte jeg og tagget de blonde på lista mi

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 21:51   #825
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Denne lånte jeg og tagget de blonde på lista mi

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 22:09   #826
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Reaksjonene kom fort, hehe.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 21-10-12, 23:23   #827
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Lurer egentlig eg på også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg blok.jpg (21,5 KB, 75 visninger)
__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 21-10-12, 23:29   #828
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Lurer egentlig eg på også.

Godt spørsmål!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 00:38   #829
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Denne måtte jeg flire av.


(Kilde: youtube.com)

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 12:25   #830
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 16:05   #831
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 09:30   #832
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Hvorfor tenkte jeg på Fp?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ser.jpg (96,9 KB, 53 visninger)
__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 11:05   #833
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 11:21   #834
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 12:51   #835
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III



Som liten fikk jeg lære meg å hilse når jeg kom inn i et rom,
si takk og vær så snill, vise respekt for alle.
Jeg fikk lære meg og reise på den late kroppen for at de
eldre skulle slippe å stå, og titulere folk på en ordentlig måte,
og ikke si kjerring og gubbe.

...
Hjelpe de som trenger hjelp, holde opp døren for andre, si unnskyld når det kreves. Å elske mine medmennesker for hva de er og ikke for hva jeg kan få. Jeg lærte meg også å behandle andre slik jeg vil bli behandlet. Om du også er oppvokst sånn, sett dette på din status. ♥
Dessverre er vi ikke mange som kommer til å kopiere, og det merkes i dagens samfunn.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 13:00   #836
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.



Denne så jeg først som samevits på Facebook:

En Østlending var oppe i Finnmark og fisket ved et vann. Han så en same på andre siden av vannet som dro opp masse fisk.
Østlendingen ropte: Hvordan kommer man seg over på den andre siden?
Samen ropte tilbake: Satans fjott!! Du e jo på andre sia!!

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 13:42   #837
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg synes det er sporty at såpass mange i dopingmiljøet driver med sykling.

 
Gammel 24-10-12, 16:14   #838
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg synes det er sporty at såpass mange i dopingmiljøet driver med sykling.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 18:23   #839
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Utrop

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg synes det er sporty at såpass mange i dopingmiljøet driver med sykling.

Libra er ikke aktiv  
Gammel 24-10-12, 19:44   #840
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Den blir lengre når du drar i den.
Den passer veldig bra mellom brystene.
Den glir lett inn i for den passende åpningen.
Og den virker best når man rykker i den.............Ikke Vær så pervers..................

HUSK BILBELTET FOLKENS!!

MammaHeksa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no