Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-09, 09:40   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Jeg får ikke slått på Aeroccinoen. Den er helt død. Hva har skjedd? Den er ny, kun to uker gammel. Det har skjedd noen ganger før også, at den ikke har reagert når jeg trykker på knappen. Men nå har jeg prøvd mange, mange ganger uten respons. Kan den ha kortsluttet? Er dette et kjent problem? Jeg har flyttet den rundt på ulike stikkontakter, men like dødt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 10:11   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Etter å ha hvilt seg i en halvtime virker den igjen. Hva er dette for noe da? Bør jeg reklamere?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 10:13   #3
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Jeg ville reklamert. Jeg syns det høres ut som det er en koblingsfeil i den.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 10:42   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Åh, så pes. Ja, jeg får nok ta den med til butikken.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 15:16   #5
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Vi har også bare hatt vår i noen uker og har opplevd det samme ved to anledninger.

Men jeg skal ikke hyle så høyt om dette da jeg fortsatt er skikkelig flau over å ikke ha skjønt at vispe nr.2 hang i lokket. Bruksanvisninger er noe dritt ...

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 15:47   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Min første døde slik. Kjent problem. Tilbake til butikken med mandagsaeroccinoen. De vi spørre om du har hatt den under vann eller i oppvaskmaskinen ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 22:59   #7
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Samme problem hadde jeg.
Hadde brukt den kun 2 ganger og så sluttet den å virke (samme dagen jeg fikk den).

Da ringte jeg kundeservice jeg! Og han sendte meg en ny med en gang!
(trengte ikke å sende inn den ødelagte engang)

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:03   #8
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Bare lurer på hva en aeroccino er jeg.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:14   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Min første døde slik. Kjent problem. Tilbake til butikken med mandagsaeroccinoen. De vi spørre om du har hatt den under vann eller i oppvaskmaskinen ...

Riktig svar er "nei", jeg har nemlig lest bruksanvisningen siden sist.

Men bytt den inn og få en ny! Skal da ikke være slik.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 23:24   #10
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Aeroccinoen min virker ikke! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Bare lurer på hva en aeroccino er jeg.

En melkeskummer/melkevarmer. Sannsynligvis mest brukt til å lage cappucino og latte og andre melkekaffe-drikker.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no