Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Barne- og familiebursdag samme dag

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-09, 23:28   #21
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Vi har hatt barnebursdag og familieselskap på samme dag.
Det ble med den gange.
Fy flate vi var helt skutt utpå kvelden og bestemte da at det var siste gang.
Selv om det var deilig å bli feridig med det foretrekker jeg å fordele over flere dager.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 13:06   #22
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Vi har hatt barne- og familieselskap samme dag flere ganger, det har gått helt fint det. Vi gjør det sånn hver gang en av ungene har bursdag lørdag eller søndag.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 11:17   #23
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Vi hadde en slik dag i fjor, og funket bra - bortsatt fra et område. Bursdagsbarnet ble uvel under den første festen (barnefesten), og begynte å kaste opp. Vi fortsatte likevel med feste, og gjestene kom til fest nr. 2 (familiefesten). Bursdagsbarnet var med, men dog under teppe, på gulvet. To timer mellom funket veldig bra. Jeg hadde jo laget all maten på forhånd. Det var to forskjellige bursdagskaker, og ellers kunne maten gjenbrukes.

Jeg må forresten si at dette var del av en bursdaghelg. Vi hadde hatt en annen vennefest også dagen i forvei. I år blir det kun to fester. Familiebursdag lørdagen etter bursdagen hans og vennefest på lekeland dagen etter.

I år skal vi ha venne- og familiefest samme dag for lillesøster. Det blir faktisk middag til fest nr. 2, men jeg regner med at det går bra.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:03   #24
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Dette har vi også gjort noen ganger, og jeg syns det er veldig greit. Alle som kommer i familieselskapet vet at det har vært barneselskap først, og har stor toleranse for ballonger og kakesmuler. Vi har da også gjort det klart at det er "kaffe-bursdag" uten middagsservering, og da syns jeg ikke det er så mye styr heller. Vi baker noen kaker ekstra, og serverer sammen med restene fra barneselskapet.

Forøvrig har det vist seg at flere av de voksne syns det er helt OK å naske seg en pølse fra kjelen på kjøkkenet.

Enkelt og greit, og overstått på en dag.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:25   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Vi har nesten bestandig hatt alt på en dag.
Vi har brukt å låne bhg til turbo til hannes dager. Så har han de fra bhg kl 12-14 og så familie kl17 og ut. Turbo har nesten best hatt bursdag på en torsdag-fredag-lørdag å da bruker vi å ha det lørdag. Men i år vet jeg ikke. han har da bursdag en tirsdag,og den uka er jeg i Bodø på samling og helga før er 1 mai..

Så har vi et vennepar med deres unger en ettermidag noen dager etter resten.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:29   #26
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

dobbelt

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:32   #27
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Denne løsningen hadde ikke fungert for storebror, han får lett feber av for mange inntrykk og en slik dag ville sendt ham rett til sengs stakkar.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppas bursdag nærmer seg. Jeg er litt rådvill med tanke på alle selskapene.

Vi har kommet frem til at det får holde med et barneselskap (da med både naboer og barnehagevenner) og et familieselskap. Nå vurderer jeg å putte begge selskapene på samme dag. Barnebursdag fra 12 til 14 og så familieselskap fra 16 til 18.

Dere som har erfaring med slikt: er dette lurt eller bare et tilfelle av galskap? Snuppa har bursdag på en lørdag i år.

Snuppa har bursdag samme dag som mannen sin, så håpet er at svigermor kan bli igjen etter familieselskapet slik at jeg og mannen kan gå ut å feire ham. Eller kanskje ikke?

Vi overtok ny leilighet på denne dagen i fjor, så da ble det ingen barnebursdag, så jeg er helt novise på dette.

Da syns jeg mannen til snuppa burde steppe inn å ta litt ansvar altså!


Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 18:47   #28
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Da syns jeg mannen til snuppa burde steppe inn å ta litt ansvar altså!


Jeg skulle også til å kommentere akkurat den biten

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 18:50   #29
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Jeg tror forresten at jeg hadde gått for 2 selskaper på forskjellige dager. Sett av helgen til selskapene. Selv kommer vi til å feire dagen til snuppa dagen før med venner (hun har bursdag den dagen mange reiser på påskeferie i år), også tar vi familie på selve dagen.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 18:52   #30
sannereg
Aktiv
 
sannereg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 292
sannereg er litt kul
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Vi samkjører stortsett altid med barnebursdag fra 12-15 og voksen selskap fra 15.30 og utover, det funker kjempe bra, da blir alle kaken spist.
Ellers så har vi altid besteforeldrene på kaffe på selve dagen.

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no