Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjentfolk på apoteket

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 12:46   #1
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Kjentfolk på apoteket

Iset har en tråd om at det kan være flaut å kjøpe gravid test på apoteket.
Kom i den forbindelse på ei historie fra "heimen".
Sendte gubben avgårde med resepten min på Nuva ring. Noe han ikke var jublende glad for men, men.
På apoteket står ei vi kjenner godt i kassa. Han kom hjem sjeleglad fordi han fikk "sneket" seg til ei anna kasse og et håp om at ho ikke hadde sett han

Handler du private ting om det står kjentfolk i kassa? Eller evt mannen?

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:48   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Her handler jeg private ting for det står bare kjent folk på vårt lokale apotek.

Men det bryr jeg meg ikke om.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 13:07   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Vel, skal jeg f.eks. kjøpe Canesten gjør jeg nok en liten innsats for å unngå å treffe på kjente på apoteket, ja. ;prippen:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 13:15   #4
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Ja, det er vi pent nødt til. Det bor 1500 mennesker her, så vi er mer eller mindre på hils med alle.

Husker jeg hadde spesielt lite lyst å kjøpe graviditetstest nå sist. Med de skravlekjerringene som jobber på senteret visste jo hele plassen det før jeg visste det selv.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:05   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Vel, skal jeg f.eks. kjøpe Canesten gjør jeg nok en liten innsats for å unngå å treffe på kjente på apoteket, ja. ;prippen:

Samme her

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:10   #6
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Det hefter meg lite hva folk mener om det jeg handler...Men som jeg sa i en annen tråd, så handler jeg ikke inn graviditetstest dersom mora mi er på apoteket samtidig.
Ellers er det så proffe folk som jobber på begge apotekene her at jeg stoler på at de ikke løper rundt og forteller om mine shoppingvaner - og hvem skal da ha interesse av å vite om jeg har sopp eller ikke? Og skulle noen ha denne interessen, så er det nesten litt synd på dem...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:51   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Jeg synes egentlig at det er greit at det er "kjente" på apoteket. Da er det lettere å spørre dersom jeg lurer på noe.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:58   #8
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Når man bor i Oslo har man ikke det problemet...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:13   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Jeg kjenner en på apoteket (svigerinnen til søsteren min), og jeg har shoppet "private" varer av henne uten stor bekymring. Kjøpte en gang graviditetstest av henne, da jeg var redd for å være uønsket gravid. Det var ok at hun presiserte at hun hadde taushetsplikt, og at informasjonen ikke gikk videre. At sjefen min kom inn døra da jeg gikk ut er en annen sak.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:21   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Jeg har jobbet på det lokale apoteket vårt - riktig nok for snart 20 år siden, men jeg møter likevel gamle kjente både støtt og stadig. Det hadde derfor vært litt plundrete om jeg ikke skulle handle av dem.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:21   #11
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Jeg gjør ikke det, verken Canesten eller graviditetstester. Venter heller til jeg kommer i mer sentrale strøk.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:15   #12
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Er det bare jeg som er så "sprø" at jeg sender gubben på apoteket for private ting ?

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:08   #13
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjentfolk på apoteket

Jeg vet at de som jobber på apotek har taushetsplikt, og har ingen hemninger med å handle av kjente. (Og jeg kjenner mange apoteksansatte) Hadde muligens ikke handlet Alcos-anal mot hemorider eller antibiotika mot gonorre eller lignende.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no