Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gerd Liv Valla

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-07, 21:05   #121
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

[quote=Mams;190170]
At avdelingen som Yssen var leder for hadde problemer er heller ikke en ukjent sak for de som driver med fagforeningsarbeid.
Det var en avdeling som selv mente de manglet en god ledelse og som var kaotisk. Klager som kommer fra et åar år tilbake i tid.[/quote]

Hva er motsetningene mellom dette og Yssens fremstilling. Et år tilbake i tid da var vel Yssen i permisjon eller hadde vært det?

Hun sier jo at hun opplevde å bli overkjørt fra dag en. At hun ikke fikk de fullmakter som normalt fulgte stillingen. Hun startet i 2003. At ledelsen i den avdelingen ikke fungerte for et år siden er jo da selvinnlysende. Når lederen ikke har ryggdekning og tillit fra sine overordnede så har de ikke mye respekt fra sine underordnede heller.

Når lederen for Europaseksjonen frem til mars i fjor støtter Yssen så synes jeg det sier veldig mye.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 21:39   #122
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

åar var en skrivefeil som skulle vært par (å og p er ved siden av hverandre).
Problemene i den avdelingen oppstod før hun gikk i permisjon, og man prøver gjerne å ordne ting før man klager også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 22:52   #123
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Jeg er enig med Mams, og minner atter en gang om at saken nok har minst to sider.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 01:49   #124
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Men hun har litt sånne lange, magre heksefingre altså, og den mørke neglelakken var ikke spesielt pen.

Den neglelakkfargen synes jeg er noe av det fineste som finnes...dvs. på kvinner som kler den fargen, og som matcher den med riktige klær og smykker. Valla ser ut som en kjerring og matcher ikke i fargevalgene, og ser derfor hårreisende fæl ut med den neglelakken. Hun kler forøvrig ikke tatoveringen sin heller synes jeg.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 11:13   #125
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

åar var en skrivefeil som skulle vært par (å og p er ved siden av hverandre).
Problemene i den avdelingen oppstod før hun gikk i permisjon, og man prøver gjerne å ordne ting før man klager også.

Yssen sier vel at problemene oppstod umiddelbart. I det hun tiltrådde stillingen fikk hun ikke alle verv osv som tidligere hadde fulgt stillingen. Et dårlig signal om hennes autoritet og ryggdekning. At dette oppstod allerede før svangerskapet var et faktum kommer jo tydelig frem.

Hun har vel tatt opp ting ved flere anledninger, blandt annet i disse medarbeidersamtalene som Valla har referert fra. At hun etter hun ble sykmeldt ikke har villet komunisere med Valla synes jeg er helt greit. Dama var vurdert syk av en lege. Hun har jo komunisert med andre. De hadde kommet frem til en løsning, men så fikk hun jo ikke noensinne vedtak på det.

Yssen kan godt være inkompetent hun, men det virker jo litt pussig ut fra hennes tidligere "track record", jeg forstår det er mye i denne saken som ikke har kommet ut.

Faktisk tror jeg ut ifra mine kilder at Yssen har vært "snill" mht hva hun hva brevet inneholdt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 11:51   #126
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Yssen kan godt være inkompetent hun, men det virker jo litt pussig ut fra hennes tidligere "track record", jeg forstår det er mye i denne saken som ikke har kommet ut.

Jeg synes hele denne saken føyer seg fint inn i rekken jeg, ut fra hennes tidligere "track record". Jeg synes Yssen alltid har fremstått som usympatisk og sutrete.

Jeg er for øvrig heller ingen fan av Gerd Liv Valla.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 11:58   #127
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det som forundrer meg er at alle tar Yssen sine utalleser for god fisk, selv fra første stund, før LO og Gerd Liv Valla kom med noen form for uttalelse.
Selvsagt kan det Yssen sier være sant, men fordi om hun er den som sir noe først er det automatisk sannheten?
Selvsagt kan også det Gerd Liv Valla sier være jug fra ende til annen, det eneste som er helt sikkert er at de ting som har kommet fram er milevis fra hverandre.

Det er sjelden EN sannhet. Jeg tror Yssen forteller sannheten, sett fra sitt ståsted. Og jeg tror jammen Valla snakker sant også, sett fra hennes ståsted.

Hvorfor skulle Yssen skulle gå ut med denne saken om det er rent oppspinn? Når hun sier at hun føler seg trakassert og skviset ut av jobben, og det er gått så langt at hun har vært sykemeldt i 5 måneder - ja da skjønner jeg ikke hvorfor man ikke skulle tro på det!?

Det som forundrer meg er hvordan LO behandler saken, de burde ha et helt annen syn på hvordan en slik sak skal behandles. Hvis en arbeidstaker går hardt ut og føler seg trakassert. Ville ikke LO da at saken skulle blitt grundig undersøkt? Ville de da godtatt at arbeidsgiver gikk ut i full offentlighet med en detaljert utredning om hvor udugelig vedkommende var i jobben sin? Om nå "offfentligheten" er i media eller internt i bedriften eller hva det nå er.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 12:05   #128
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Den neglelakkfargen synes jeg er noe av det fineste som finnes...dvs. på kvinner som kler den fargen, og som matcher den med riktige klær og smykker. Valla ser ut som en kjerring og matcher ikke i fargevalgene, og ser derfor hårreisende fæl ut med den neglelakken. Hun kler forøvrig ikke tatoveringen sin heller synes jeg.....

Og hva har dette med saken å gjøre? Om det hadde vært Yngve Hågensen som var leder i LO, ville du vurdert ham utfra dressens passform og farge, skjortevalget eller sko?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 12:35   #129
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og hva har dette med saken å gjøre? Om det hadde vært Yngve Hågensen som var leder i LO, ville du vurdert ham utfra dressens passform og farge, skjortevalget eller sko?

Det har ingen verdens ting med saken å gjøre. Bare en avsporing og tilleggskommentar på innlegget til MokkMokk. Jeg liker ikke Valla heller, men det hadde ikke hjulpet om hun hadde hatt både god smak og stil. Hågensen var god!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 15:21   #130
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Det er sjelden EN sannhet. Jeg tror Yssen forteller sannheten, sett fra sitt ståsted. Og jeg tror jammen Valla snakker sant også, sett fra hennes ståsted.

Hvorfor skulle Yssen skulle gå ut med denne saken om det er rent oppspinn? Når hun sier at hun føler seg trakassert og skviset ut av jobben, og det er gått så langt at hun har vært sykemeldt i 5 måneder - ja da skjønner jeg ikke hvorfor man ikke skulle tro på det!?

Det som forundrer meg er hvordan LO behandler saken, de burde ha et helt annen syn på hvordan en slik sak skal behandles. Hvis en arbeidstaker går hardt ut og føler seg trakassert. Ville ikke LO da at saken skulle blitt grundig undersøkt? Ville de da godtatt at arbeidsgiver gikk ut i full offentlighet med en detaljert utredning om hvor udugelig vedkommende var i jobben sin? Om nå "offfentligheten" er i media eller internt i bedriften eller hva det nå er.

Nå vet vi jo at LO fra august i fjor har prøvd å komme i kontakt med Yssen for et møte for å prøve å ordne opp, men at Yssen ikke har villet møte de.
Akkurat det synes jeg viser liten evne til å ville gjøre noe fra Yssen sin side, dessverre. Om hun har følt at hun ikke nådde fram hos Valla har hun hatt mulighet til å ta opp ting med LO sine advokater, for de kan derimot IKKE representerer LO i denne saken. I slike saker som dette må LO gå til eksterne advokater.
Det er godt mulig Yssen har blitt undergravd i sin stilling fra første stund, men jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til den uttalelsen siden det var Valla som ville ha henne dit. De har jobbet sammen før og har vel egentlig vært venner siden en stund tilbake. Men man må skille på vennskap og jobb i jobbsammenheng. Men som sagt, selvsagt er det mulig.

At Yssen velger å ta dette til media etter å ha mer eller mindre nektet å ha kontakt med arbeidsgiver siden august føles feil for min del, uansett hvor mye sannheter hun kommer med. Hadde hun derimot først virkelig prøvd å ta opp dette opp med LO (selvsagt andre en Valla som hun føler har handlet feil) så hadde jeg ike reagert på at hun gikk til media.
I tillegg er hun også gift med en PR rådgiver og må innrømme at det også fører til litt ugler i mosen.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 15:26   #131
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.705
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

I tillegg er hun også gift med en PR rådgiver og må innrømme at det også fører til litt ugler i mosen.

Er det han som har gitt henne råd, så synes jeg de var dårlige i så måte...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 15:38   #132
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

.
I tillegg er hun også gift med en PR rådgiver og må innrømme at det også fører til litt ugler i mosen.

PR rådgiver? Det stemmer vel ikke. Dagfinn Hertzberg heter mannen. De er vel ikke gift men samboere. Han jobber i FAFO, med

Sitat:

Kompetanseutvikling og læring i arbeidsliv

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 16:51   #133
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

I tillegg er hun også gift med en PR rådgiver og må innrømme at det også fører til litt ugler i mosen.

Tenker du på at hun var gift med Kjetil Try med vekt på var?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 17:04   #134
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Tenker du på at hun var gift med Kjetil Try med vekt på var?

Kjetil Try er da reklamemann, men har han vært pr-rådgiver?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 17:09   #135
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Kjetil Try er da reklamemann, men har han vært pr-rådgiver?

Vet ikke, jeg prøver bare å være hjelpsom.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 17:16   #136
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vet ikke, jeg prøver bare å være hjelpsom.

Jeg også. Da tror jeg vi stadfester at hun har vært gift med Try tidligere, men ikke nå og at vi foreløpig vet at han er reklamemann med eget byrå, men ikke om han har vært pr-rådgiver.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:16   #137
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg også. Da tror jeg vi stadfester at hun har vært gift med Try tidligere, men ikke nå og at vi foreløpig vet at han er reklamemann med eget byrå, men ikke om han har vært pr-rådgiver.

Ja, hun var gift med Kjetil Try som driver eget reklamebyrå og som er kompis med Jens.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:33   #138
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Må si jeg er lite imponert over at neglelakken til Valla dras inn i debatten!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:56   #139
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.455
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Jeg slutter ikke å undre meg over hvor utrolig uprofesjonell og dobbelmoralsk Valla fremstår. På spørsmål fra Skavlan om hun synes det er greit at en arbeidsgiver går ut i pressen og avslører konfidensiell info om en ansatts sykefravær etc, svarte hun med at : "denne saken er så graverende at vi bare måtte".

Javel. Er det slik at det er opp til en subjektiv vurdering fra hver enkelt arbeidsgiver om hvor "graverende" de syns anklager fra ansatte/tidligere ansatte er, og hvis de anser anklagene som "graverende" nok er det greit å kaste alle regler og lover om konfidensialitet i medarbeidersamtaler på båten?

Er det ikke nettop arbeidstakers rettigher i slike vanskelige situasjoner LO skal beskytte?

En regel for meg og andre regler for alle andre synes å være Vallas motto.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 01:59   #140
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Må si jeg er lite imponert over at neglelakken til Valla dras inn i debatten!

Men herlighet det må da virkelig være lov til å spore av helt i denne debatten også, akkurat som i de fleste andre debatter her på forumet.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no