Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gerd Liv Valla

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-07, 13:35   #81
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Selvfølgelig er ikke dette noen enkel sak - og den har sikkert flere sider. Men det er noe med det Madam Mim sier - "som sjef skal man ta den ansattes opplevelser på alvor". Og er det noen som burde vite det så er det LO!

Det er sikkert grunner for at Valla har skviset ut Yssen - kanskje var hun dårlig i jobben sin, og da blir det irriterende at det kommer sykemeldinger og graviditeter og permisjoner på toppen. Men det er jo slike ting en leder skal takle! Og LO går jo i spissen og er forkjemper for akkurat det!

Jeg må si at jeg synes Valla taklet det MEEEEGET dårlig. Hun burde ha vært litt ydmyk på pressekonferansen og sagt "ja vi har hatt probemer, og jeg trodde vi hadde løst det på beste måte - og det er virkelig ILLE at vi ikke har greid å løse dette uten at det skal komme så langt og adpåtil ut i pressen". Da hadde hun fått en helt annen troverdighet tror jeg.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 14:23   #82
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Hva mener du egentlig med denne?
Om Gerd Liv Valla har gjort dette så er vel ikke hun som Arbeiderpartimedlem automatisk en som representerer alle Arbeiderparifolk.


Store typer et par dager nå framover og så kommer en annen sak og tar fokuset helt vekk fra saken.
Hadde hun derimot gått til sak måtte LO sett litt på seg selv.

Nå er ikke Gerd Liv Valla et hvilket som helst AP-meldem da ... Hun er faktisk sjefen for LO som utvilsomt har svært sterke bånd til AP. Det Valla gjør og måten hun styrer LO på blir dermed et eksempel på hvordan AP-politikk gjør seg i praksis.

Når jeg skriver at saken er et premieeksempel på avstanden mellom APs liv og lære tenker jeg for eksempel på

  • LO jobber gjennom diverse tiltak for å bedre arbeidsmiljøet og forholdene for alle arbeidstakere i Norge. Arbeidsmiljøundersøkelser er et viktig verktøy i dette arbeidet. LO har selv ikke gjennomført en slik undersøkelse siden tidlig på nittitallet. Litt rart kanskje ...?
  • LO jobber for kvinners rettigheter i arbeidslivet, spesielt for at kvinner som blir gravide ikke skal bli diskriminert mhp oppgaver, stillinger etc. Jeg syns Valla gjorde en særdeles slett figur på pressekonferansen i går da hun kom inn på Yssens graviditet. Her er det tydelig at arbeidstakeren har vært engstelig og redd for å fortelle om sin graviditet, bare det sier jo ganske mye om klimaet rundt Valla. Når Valla i tillegg bruker ord som "skuffet" om Yssens graviditet viser det også Valla aldri burde hatt personalansvar, for meg fremstår hun som komplett uegnet til å være leder for andre mennesker.
  • Valla er sikkert en rivende dyktig fagperson og et politisk dyr som oppnår svært gode resultater, men det er langt derfra, og til å være en leder som behandler sine ansatte på den måten som LO faktisk jobber for og krever at andre bedrifter skal gjøre. Det er ingen formildende omstendighet at Valla oppnår gode resultater for LO. Det er mange ledere i norske bedrifter som har "viktige" jobber, LO krever likevel at ledere i disse bedriftene behandler sine ansatte ordentlig.
Jeg syns det er smålig å trekke Yssens motiver for å fortelle om den skandaløse behandlingen hun har fått i LO i tvil. Yssen fremstår som en kvinne med stor troverdighet og integritet, som også har vært likestillingsminister. Hun viser seg ved å gå ut offentlig og sette søkelys på hvordan kvinner ikke skal behandles når de kommer tilbake fra permisjon, som et sjeldent eksempel på en AP-kvinne som faktisk lever som hun lærer. Det er knalltøft av henne å ta denne kampen i offentlighet. Valla er kjent for å bruke sin makt til egen fordel, og hun vil garanter gjøre det hun kan for til å ødelegge for Yssens karriere fremover. Likevel tør Yssen gjøre det som hun mener er rett. Det står det respekt av.


Sist redigert av daffy : 12-01-07 kl 14:28.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 15:37   #83
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Nå er ikke Gerd Liv Valla et hvilket som helst AP-meldem da ... Hun er faktisk sjefen for LO som utvilsomt har svært sterke bånd til AP. Det Valla gjør og måten hun styrer LO på blir dermed et eksempel på hvordan AP-politikk gjør seg i praksis.

Når jeg skriver at saken er et premieeksempel på avstanden mellom APs liv og lære tenker jeg for eksempel på

  • LO jobber gjennom diverse tiltak for å bedre arbeidsmiljøet og forholdene for alle arbeidstakere i Norge. Arbeidsmiljøundersøkelser er et viktig verktøy i dette arbeidet. LO har selv ikke gjennomført en slik undersøkelse siden tidlig på nittitallet. Litt rart kanskje ...?
  • LO jobber for kvinners rettigheter i arbeidslivet, spesielt for at kvinner som blir gravide ikke skal bli diskriminert mhp oppgaver, stillinger etc. Jeg syns Valla gjorde en særdeles slett figur på pressekonferansen i går da hun kom inn på Yssens graviditet. Her er det tydelig at arbeidstakeren har vært engstelig og redd for å fortelle om sin graviditet, bare det sier jo ganske mye om klimaet rundt Valla. Når Valla i tillegg bruker ord som "skuffet" om Yssens graviditet viser det også Valla aldri burde hatt personalansvar, for meg fremstår hun som komplett uegnet til å være leder for andre mennesker.
  • Valla er sikkert en rivende dyktig fagperson og et politisk dyr som oppnår svært gode resultater, men det er langt derfra, og til å være en leder som behandler sine ansatte på den måten som LO faktisk jobber for og krever at andre bedrifter skal gjøre. Det er ingen formildende omstendighet at Valla oppnår gode resultater for LO. Det er mange ledere i norske bedrifter som har "viktige" jobber, LO krever likevel at ledere i disse bedriftene behandler sine ansatte ordentlig.
Jeg syns det er smålig å trekke Yssens motiver for å fortelle om den skandaløse behandlingen hun har fått i LO i tvil. Yssen fremstår som en kvinne med stor troverdighet og integritet, som også har vært likestillingsminister. Hun viser seg ved å gå ut offentlig og sette søkelys på hvordan kvinner ikke skal behandles når de kommer tilbake fra permisjon, som et sjeldent eksempel på en AP-kvinne som faktisk lever som hun lærer. Det er knalltøft av henne å ta denne kampen i offentlighet. Valla er kjent for å bruke sin makt til egen fordel, og hun vil garanter gjøre det hun kan for til å ødelegge for Yssens karriere fremover. Likevel tør Yssen gjøre det som hun mener er rett. Det står det respekt av.

Jeg er enig med deg og synes også at det er flott gjort av Yssen å stå offentlig frem med dette, det skal det mot til!

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 19:04   #84
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Yssen.

Jeg synes Valla har taklet dette så utrolig dårlig, hun bare kjører på med sin benharde linje, noe hun ikke burde gjøre. Men hun har vel noe å lære som alle andre.

Og sm vanlig sier MIM mye lurt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 19:54   #85
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Nå er ikke Gerd Liv Valla et hvilket som helst AP-meldem da ... Hun er faktisk sjefen for LO som utvilsomt har svært sterke bånd til AP. Det Valla gjør og måten hun styrer LO på blir dermed et eksempel på hvordan AP-politikk gjør seg i praksis.

Når jeg skriver at saken er et premieeksempel på avstanden mellom APs liv og lære tenker jeg for eksempel på

  • LO jobber gjennom diverse tiltak for å bedre arbeidsmiljøet og forholdene for alle arbeidstakere i Norge. Arbeidsmiljøundersøkelser er et viktig verktøy i dette arbeidet. LO har selv ikke gjennomført en slik undersøkelse siden tidlig på nittitallet. Litt rart kanskje ...?
  • LO jobber for kvinners rettigheter i arbeidslivet, spesielt for at kvinner som blir gravide ikke skal bli diskriminert mhp oppgaver, stillinger etc. Jeg syns Valla gjorde en særdeles slett figur på pressekonferansen i går da hun kom inn på Yssens graviditet. Her er det tydelig at arbeidstakeren har vært engstelig og redd for å fortelle om sin graviditet, bare det sier jo ganske mye om klimaet rundt Valla. Når Valla i tillegg bruker ord som "skuffet" om Yssens graviditet viser det også Valla aldri burde hatt personalansvar, for meg fremstår hun som komplett uegnet til å være leder for andre mennesker.
  • Valla er sikkert en rivende dyktig fagperson og et politisk dyr som oppnår svært gode resultater, men det er langt derfra, og til å være en leder som behandler sine ansatte på den måten som LO faktisk jobber for og krever at andre bedrifter skal gjøre. Det er ingen formildende omstendighet at Valla oppnår gode resultater for LO. Det er mange ledere i norske bedrifter som har "viktige" jobber, LO krever likevel at ledere i disse bedriftene behandler sine ansatte ordentlig.
Jeg syns det er smålig å trekke Yssens motiver for å fortelle om den skandaløse behandlingen hun har fått i LO i tvil. Yssen fremstår som en kvinne med stor troverdighet og integritet, som også har vært likestillingsminister. Hun viser seg ved å gå ut offentlig og sette søkelys på hvordan kvinner ikke skal behandles når de kommer tilbake fra permisjon, som et sjeldent eksempel på en AP-kvinne som faktisk lever som hun lærer. Det er knalltøft av henne å ta denne kampen i offentlighet. Valla er kjent for å bruke sin makt til egen fordel, og hun vil garanter gjøre det hun kan for til å ødelegge for Yssens karriere fremover. Likevel tør Yssen gjøre det som hun mener er rett. Det står det respekt av.

At en person handler feil betyr ikke i praksis at alle med samme partitilhørighet gjør det samme.
Føler ikke at jeg trekker Yssens motiver i tvil. Man måå jo kunne lure på hvorfor hun ikke går videre med det, siden hun vil at LO skal se på sine egene rutiner og styring.
Slik situasjonen er nå så er det kommet to vidt forskjellige sider av saken og om hun hadde gått til sak føler jeg at sannheten i større grad ville kommet fram.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:09   #86
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

At en person handler feil betyr ikke i praksis at alle med samme partitilhørighet gjør det samme.
Føler ikke at jeg trekker Yssens motiver i tvil. Man måå jo kunne lure på hvorfor hun ikke går videre med det, siden hun vil at LO skal se på sine egene rutiner og styring.
Slik situasjonen er nå så er det kommet to vidt forskjellige sider av saken og om hun hadde gått til sak føler jeg at sannheten i større grad ville kommet fram.

Jeg skjønner godt at hun ikke vil bruke årevis av sitt (og sitt lille barns) liv til å rettsforfølge Valla. Ved å bringe det frem i media oppnår hun jo uansett at det settes søkelys på forholdet. Hvem vet, kanskje føler Valla til slutt at hun må gå av .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:09   #87
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Er det noe poeng å gå til sak med mindre man faktisk ønsker jobben sin eller en real sluttpakke?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:12   #88
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Er det noe poeng å gå til sak med mindre man faktisk ønsker jobben sin eller en real sluttpakke?

Nå er jeg absolutt ikke inne i saken, men var ikke argumentasjonen til Y at hun tok dette til media for å "renske opp i forholdene" - den ville vel en rettstvist også ha gjort?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:14   #89
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nå er jeg absolutt ikke inne i saken, men var ikke argumentasjonen til Y at hun tok dette til media for å "renske opp i forholdene" - den ville vel en rettstvist også ha gjort?

En rettsak ville vært mer langvarig og krevende enn noen runder i media? Dessuten ville vel en rettstvist uansett startet med en runde i media før de kom så langt?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:18   #90
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Dessuten ville vel en rettstvist uansett startet med en runde i media før de kom så langt?

Et lite, men ikke helt irrellevant og dumt poeng min gode Veronal .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:21   #91
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Jeg skjønner godt at folk ikke orker å kjøre en sak i rettsystemet. Selv om de har gode muligheter for å vinne kan det lett koste mer enn det smaker.

Det kan for mange handle om hva man vil bruke livet sitt på.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:27   #92
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

En rettsak ville vært mer langvarig og krevende enn noen runder i media? Dessuten ville vel en rettstvist uansett startet med en runde i media før de kom så langt?

Folk er forskjellige. Jeg tenker at hvis jeg skulle påtatt meg ansvar for å "rydde opp" i noe som var så graverende som jeg har forstått at dette er fremstilt som (mobbing) tror jeg at jeg hadde brukt rettsapperatet. Jeg kan ikke helt se for meg hvilken opprydding dette mediakjøret blir å føre til? Altså helt konkret.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:35   #93
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Folk er forskjellige. Jeg tenker at hvis jeg skulle påtatt meg ansvar for å "rydde opp" i noe som var så graverende som jeg har forstått at dette er fremstilt som (mobbing) tror jeg at jeg hadde brukt rettsapperatet. Jeg kan ikke helt se for meg hvilken opprydding dette mediakjøret blir å føre til? Altså helt konkret.

OK, men hva skal man da gå til sak mot når man selv har sagt opp? Kan man kjøre en sak bare på brudd av arbeidsmiljøloven? Vil man ikke gå til sak fordi man ønsker en sluttpakke eller for å bedre arbeidsvilkårene i stillingen?

En stor ting som oppnås når en ingen-hvem-som-helst står frem er at det gir jobbtrakassering et ansikt - det er tross alt et tabubelagt område. Yssen kan ikke uten videre kan avfeies som hysterisk, hormonell eller udugelig. Hadde vi ikke kjent Yssen fra før så hadde dette blitt en ikke-sak.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 20:45   #94
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Jeg tror nok at GLV sikkert er en bitch å jobbe for, men det er nok de fleste kvinnelige toppledere i større bedrifter og organsiasjoner. Jeg tror (desverre) at det er det som må til for at de skal betraktes som potensielle ledere av andre.

Men Yssen sitt utspill tror jeg rett og slett er et hevnutspill. Jeg tror hun ønsker at GLV skal miste jobben sin som følge av dette utspillet. Lurer på om det kommer til å skje?

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 21:11   #95
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg kjenner jeg blir provosert av at man gjør dette til en "cat fight" mellom kvinner. Om det hadde vært en konflikt mellom to menn, ville neppe noen bragt kjønnsperspektivet på banen.

Nettopp!

Jeg synes Yssen er er meget modig dame som står fram med det hun gjør. Mim er klok!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 21:20   #96
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

No er hu på TV.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 21:21   #97
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

No er hu på TV.

Skavlan?

iler...... :svisj:

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 21:24   #98
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Sett med mine øyne blir GLV trashet på Skavlan nå ... Greitt nok at denne saken helt sikkert har 2 sider, men en av sidene fremstår som langt mer troverdig enn den andre.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 21:25   #99
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Tipper at Skavlan har et par seere nå ja.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 21:25   #100
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Jeg er ganske imponert at Skavlan er i stand til å stille noen kritiske spørsmål.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no