Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Babylesing

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 20:41   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Babylesing

Ja, hva synes dere?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/m...sdal/1.6868254

Jeg er litt der at jeg synes barn skal få leke og ha det "alvorsfritt" så lenge som mulig, men dersom trening foregår på barnets premisser, uten pushing og nr 1-hysteriske foreldre, så er morsomt for barnet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:58   #2
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Babylesing

Man skryter jo alltid av ungene fordi de er flinke til ditt og datt, og de vil alltid prøve å gjenta ting som de har fått positiv respons på. Så at akkurat leseopplæring skal være mer ødeleggende enn å lære å spise med skje, har jeg liten tro på.

Men jeg hadde aldri giddet å bruke babytida på å stresse avgårde på kurs. Jeg kom jeg meg jo ikke på babytrening mer enn 3 ganger, fordi det medførte at man måtte være ute av døra på et visst tidspunkt... (Ja, og så litt det at jeg hadde storesøster hjemme også, og ble svett nok bare av å holde dem to samlet men ikke oppå hverandre.)

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 21:03   #3
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Babylesing

Jeg led nok litt under flink-pike-syndromet i oppveksten og er derfor litt skeptisk. Og når jeg ser hvor mye mark lillejenta mi har i baken så skjønner jeg ikke at noen skulle klart å lære henne å lese nå...

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 21:03   #4
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Babylesing

Jeg får litt mensavibber og kursallergi når jeg hører dette. Jeg hadde aldri brukt penger på slikt. :enkel&gjerrig:

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no