Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Green Day til Norge 12. oktober

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 11:31   #81
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Totally enig, men vi var litt seint ute med å bestille billetter, visst. Mener sambo sa noe om plasser "ute til venstre"... Ja, ja, bedre enn ingenting, selv om jeg gjerne skulle stått og hoppet foran.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:34   #82
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

....Det vil vel ikke si at vi kan komme foran likevel, hvis vi bare er tidlig nok ute i dag??? ...Eller er det bare de med ståplass som kan være med å kjempe om plassene på gulvet? *harsjeldenværtpåkonsertispektrum*

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:37   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Nope, du får bare gå på gulvet om du har plass der. De har blitt strenge på det de siste årene. Jeg står for øvrig aldri helt foran. Jeg står på midten bak ved miksepulten. Der er det best lyd og man kan se ute å bli skumpet av drittunger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:37   #84
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Vi har sitteplasser, og jeg lurer på om vi skal skli inn i 20 tida sånn ca. Få rota oss på plass.
Det er øl-salg ja?

Mormor er forresten på plass. Kom reisende ned for å være barnevakt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:40   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Regner med at det er ølsalg. Sist jeg var på Tom Jones solgte de til og med smågodt. Siden jeg ikek skal drikke i kveld, kanskje jeg skal kose meg med det i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:41   #86
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Regner med at det er ølsalg. Sist jeg var på Tom Jones solgte de til og med smågodt. Siden jeg ikek skal drikke i kveld, kanskje jeg skal kose meg med det i stedet.

Jeg skal drikke alkoholfritt øl, og det må mannen også som skal kjøre. MEN det er bedre enn intet øl i en sådan stund. Er bare spent på tirsdagen, da jeg skal opp og kjøre 5-6 mil i et møte tidlig om morgenen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:43   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Hvis konserten begynner halv ni og ryktet om at de spiller i tre timer er sant, så er det jo uansett ferdig til halv 12. Da er dere jo ikke hjemme superseint.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:44   #88
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Okido. Da sier jeg meg veldig fornøyd med sitteplass, og tenker at de på ståplass... eh... får det så trangt!
Høyt henger de og sure er de..

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 12:10   #89
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er bare konsertnoviser som henger utenfor i det dørene åpner.

Nuvel. Dedikerte fans er ikke nødvendigvis noviser.. Og i Spektrum må man nødvendigvis stå langt framme og få hele opplevelsen rett i fleisen. Det er den eneste måten å stenge ute det faktum at lyden er helt ræva!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 12:20   #90
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvis konserten begynner halv ni og ryktet om at de spiller i tre timer er sant, så er det jo uansett ferdig til halv 12. Da er dere jo ikke hjemme superseint.

Jo. Bor litt utenfor Drammen, så litt superseint for a "school night"..

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 12:52   #91
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Nuvel. Dedikerte fans er ikke nødvendigvis noviser.. Og i Spektrum må man nødvendigvis stå langt framme og få hele opplevelsen rett i fleisen. Det er den eneste måten å stenge ute det faktum at lyden er helt ræva!

Det er jo nettopp fordi du står der at lyden er dårlig.
Jeg vet at fans ofte står i kø fra kjempetidlig, og der er veldig sjarmerende. Jeg er bare for blasert til slikt, og jeg greier helt fint å komme meg foran hvis jeg ønsker, til tross for at jeg kommer ved konsertstart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 13:43   #92
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvis dere har sitteplasser så er det det det. Og de trenger man jo hvertfall ikke være tidlig ute for å få. For meg så er ikke "gode plasser" på en tyggegummipunkkonsert sitteplasser, da må jeg stå. Og hoppe.

vi hadde sitteplasser da vi var på konserten. I teorien. Fkk klar beskjedd fra start om at vi måtte stå, for dette var ikke noe fuckin tea party så vi hoppet oss gjnnom konserten og det gjorde de andre som såkalt satt også.

Konsertn var forrsten lang, ja, 2,5 timer holdt de på. Og de kom på scenen rimelig akkurat da det var sagt de skulle på.

Kanonkonsert! Kos dere som skal i kveld

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 15:35   #93
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Okido. Da sier jeg meg veldig fornøyd med sitteplass, og tenker at de på ståplass... eh... får det så trangt!
Høyt henger de og sure er de..

Sitteplasser her også, og det er jeg glad for.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 16:34   #94
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Kos dere i kveld, jeg har vært på Green Day før og det var F A N T A S T I S K!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 16:49   #95
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Mannen og kompisen hans er der i kveld. Heldiggrisene.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 17:43   #96
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

De er visst kjent for å ha et langt set på denne touren, ja. Ergo håper vi at de kommer i gang når de skal, og er av når de skal.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 19:32   #97
Teoretica
Aktiv
 
Teoretica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 225
Teoretica er litt kul
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Jeg er på feil sted i kveld. Definitivt.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 21:20   #98
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Teoretica, her.

Jeg er på feil sted i kveld. Definitivt.

Jeg også Var på konsert her i junaiten i august, og det var et minne for livet. Herregud for et rått liveband

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 22:08   #99
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Mannen ringte meg og sendte bilde fra konserten.
Det er visst helt fantastisk og han skulle ønske jeg var der.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 23:17   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Mannen ringte meg og sendte bilde fra konserten.
Det er visst helt fantastisk og han skulle ønske jeg var der.

Det var fantastisk!

Hvordan ser mannen din ut, forresten? Jeg stod ved siden av en svarthåret fyr med midnattsrock-jakke, er ikke det den festivalen oppi der du bor?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no