Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-09, 22:15   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Flere som reagerte på fargene på veggen i bakgrunnen?? Litt mørk rød, men hvite og svarte bokstaver?? Det er da ingen som har turd å bruke rødt+hvitt+svart-komboen i partisammenheng de siste 64 år, er det??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 22:19   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Flere som reagerte på fargene på veggen i bakgrunnen?? Litt mørk rød, men hvite og svarte bokstaver?? Det er da ingen som har turd å bruke rødt+hvitt+svart-komboen i partisammenheng de siste 64 år, er det??

Jeg reagerte ikke på det, men når du sier det så.
Well, makes sense.....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 22:43   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Siv Jensen

Jeg bryter herved sammen og tilstår:
Jeg ser på FRP velgere som bittelitt dumme.

Si Jensen ar ikke såå ille før, nå er hun bare rett og slett eeeeekkel :samme stemme som hyene i løvenes konge:

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:00   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg bryter herved sammen og tilstår:
Jeg ser på FRP velgere som bittelitt dumme.

Bittelitt? Den syns jeg var litt i forsiktigste laget.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:09   #25
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siv Jensen

Hun er helt uspiselig. Jeg føler bare sånn når jeg hører henne.
Hva ER det med den lavmælte, mørke, nedlatende og anstrengt rolige måten å snakke på?

  Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:11   #26
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siv Jensen

I følge denne undersøkelsen fra 2006, fornærmer vi potensielt 18 FP-ere med denne tråden.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:16   #27
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Who gives a fuck.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 08:49   #28
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

I følge denne undersøkelsen fra 2006, fornærmer vi potensielt 18 FP-ere med denne tråden.

Ser at SV er det største partiet på FP. Kan det ha noe med at det er så mye damer her

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 08:51   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Jeg synes det er litt deilig at hun er så åpenbart på viddene nå, jeg håper flere velgere får seg en vekker. Det er skremmende mange som stemmer på dama!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 08:54   #30
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Siv Jensen

Denne Siv er jo ikke helt god.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:01   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Ser at SV er det største partiet på FP. Kan det ha noe med at det er så mye damer her

Var det et forsøk på å degradere SV ved hjelp av å kalle det noe så ufyselig som et dameparti?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:01   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Irma har dessverre helt rett, hun må tas alvorlig sammen med partiet sitt.

Jeg kan forstå at hun sanker noen stemmer, og jeg er lei meg for at det er blitt slik. Og vi har skylda selv. Feks i mitt parti (de greie rød-grønne på vestresiden) har man unngått å snakke om de problemene som kan oppstå når det kommer noen fra den mørkeste middelalderen (aka Irakisk Kurdistan, Pakistansk landsbygd eller Somalia) til Norge. Det er BARE positivt, og sier man noe annet er man rasist. Og i mitt parti finnes det folk fra disse områdene som bryter totalt med skikk, bruk, og partiprogram og kaller alle sine kritikere rasister. Og de norske naive snillingene sitter på hendene sine og lar enkelttullinger ture frem i angst for å bli kalt rasist. Hadde en norsking gjort de samme tingene ville man blitt suspendert, men i angst for rasiststempel, feier man alt under teppet og gjør forskjell på folk.

Når de hyggelige partiene ikke gir beskjed, hverken generelt eller til sine egne, så lar man FrP få hele banen og alle ballene for seg selv.

Jeg mener det minste man kan gjøre når noen kommer hit er å ta seg nok av dem til å forklare hvordan ting virker. Gi beskjed og guide dem. Ikke la dem holde på med uakseptable ting, for så å bli utfrosset og marginalisert. Vi har alt å tjene på å få innvandrere som virker.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:03   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siv Jensen

Jeg synes hun er flott jeg! Akkurat hva FrP trenger i mine øyne!

  Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:03   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Var det et forsøk på å degradere SV ved hjelp av å kalle det noe så ufyselig som et dameparti?

Dameparti? Det er jo riktignok bare SV og Rødt som er feministiske partier. Og ellers har vel Ap litt feministisk politikk. Det kan jo være en sammenheng her? Jeg vil i hvertfall ha et parti som har en god politikk på barn, unge og kvinner.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:04   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Ser at SV er det største partiet på FP. Kan det ha noe med at det er så mye damer her

Utdyper du litt? Jeg har ikke inntrykk av at det er et kjerring-parti, hvis det er det du sikter til. (og ja, jeg stemmer SV selv og var aktiv pre-barn).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:04   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siv Jensen

Utdypning kommer, jeg måtte bare ta linje en først og se for meg alle tippe totalt over her.

  Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:04   #37
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg synes hun er flott jeg! Akkurat hva FrP trenger i mine øyne!

Ja, ei tåpe. Det passer jo i det minste bra til partiprogrammet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:07   #38
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Dameparti? Det er jo riktignok bare SV og Rødt som er feministiske partier. Og ellers har vel Ap litt feministisk politikk. Det kan jo være en sammenheng her? Jeg vil i hvertfall ha et parti som har en god politikk på barn, unge og kvinner.

Jeg tror det er populært å bruke killeruttrykket dameparti om SV for å vise til at det er et parti damer stemmer på, som kun er opptatt av følelser og at alle skal være snille mot hverandre, og at de ikke har filla peiling på viktige saker som økonomi og sånt. For damer bryr seg bare om de nære, varme og gode tingene. Det er jo noe alle vet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:09   #39
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Var det et forsøk på å degradere SV ved hjelp av å kalle det noe så ufyselig som et dameparti?

Noe sånt, ja

Jeg kunne aldri stemt SV. Har ofte heftige diskusjoner med min mor som er en svoren SV tilhenger. Jeg stemmer Venstre.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:10   #40
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siv Jensen

Asså - Siv Jensen er ung og relativt pen enda. Relativt ung ihvertfall. Hun ser ok ut på tv og det vekker tillit hos dn jevne FrP velger. (Jeg har ikke så høye tanker om den jevne FrP velger, det er det nærmeste jeg kommer å være rasist).

Sålenge Siv Jensen er ung og pen så vil folk like henne til en viss grad og fortsette å "stemme på Hagen". (Jeg har et klart inntrykk av at alle som stemmer på dette partiet uansett kommune eller stortingsvalg og uansett hvor i landet føler at det stemmer på Hagen).

Men Siv Jensen er den fremste kandidaten på Kvinne Som Skal Bli Grusomt Rivjern Og Uspiselig I Overgangsalderen TM jeg noengang har sett. Hun kommer til å bli en sånn sur glefsende angstbiter som det vi ser de første tegnene til nå. Og det er jo totalt usjarmerende.

Og dermed kommer det til å synke inn etterhvert som Hagen har vært borte lenge nok og Siv er blitt kjerring at folk stemmer på hu sure. Og jeg tror ikke den jevne FrP velger kommer til å stemme på en sur kjerring. Uansett hvor mye hun prøver å se ut som Kristin Halvorsen. (Eller Skvetten for oss som vet hvem hun egentlig etterligner).

Og Siv Jensen er en formidabel revirdanner. Hun kommer ikke til å trekke seg. Og FrP er ikke slik skrudd sammen at man kan kaste en leder. Hun kommer også til å holde alt som kan minne om en seriøs konkurrent langt unna.

Ergo - Siv Jensen er det beste som har skjedd FrP. for i takt med hennes biologiske klokke tikker partiet seg nedover på meningsmålingene.

Hipp hurra.

Nå kan de som ønsker få sende tyttebær. :velkommen:

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no