Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket servise har du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 20:58   #121
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Søren, finner ikke bilde av serviset vårt på nett. Angrer som en hund på valget, jeg liker det ikke. Svigermor presset oss til å ta et valg ifht servise da hun ga oss et sett jeg synes var vel bestemoraktig. (Jeg byttet.) Serviset vårt heter "Amadeus" fra "Royal Grafton" og det er hester på det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:59   #122
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Jo, der fant jeg et bilde.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:37   #123
tone.m
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 16
tone.m har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Dette var en artig tråd - jeg vil også delta! Kjenner jeg blir litt misunnelig på noen....retro Figgjo er jo bare knall stilig!

Vi har sans for det enkle og har i kjøkkenskapet:

Arabia 24h.



I skjenken står penservicet som er Rosenthal Soumi i ren hvit.

tone.m er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 15:15   #124
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Her er bildet av vårt servise.

Det blomstrete ved siden av supplerer vi med om vi er flere enn 12 til kaffe bare. Fikk det også i bryllupsgave.

Vet ikke hvor dette er kjøpt, eller husker ikke hva butikken het. Den er ikke i byen her lenger hvertfall. Kunne gentlig tenkt meg flere asjetter og dype tallerkener. Er ni år siden vi giftet oss så.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg middagservise.jpg (36,2 KB, 38 visninger)
Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 13:27   #125
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har Saturn platina fra porsgrund:



Også har vi engleservice fra PP som vi bruker i julen:


Sist redigert av Line : 27-11-06 kl 13:35.
Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 13:51   #126
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Vi har Manoir fra Villeroy & Boch som brukes til alt

Dette har vi også. Bruker det til fint

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 14:02   #127
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Å så fint det Origo frokost servise er, hva ligger prisen på?
Har egentlig frokostservise men det er gammelt og passer absolutt ikke her så kunne godt tenkt meg å samle på noe nytt

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 14:12   #128
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Skal snart kjøpe meg dette på IKEA, som jeg kommer til å bruke både til hverdags og pent, til jeg finner et servise jeg virkelig vil spare på.
Arv:

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 17:51   #129
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Skal snart kjøpe meg dette på IKEA, som jeg kommer til å bruke både til hverdags og pent, til jeg finner et servise jeg virkelig vil spare på.
Arv:

Dette har min mor og det er kjempefint. Hun brukte det masse i sommer.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:19   #130
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Så på det på Ikea, Vanilja. Det er skikkelig pent.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:22   #131
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Jeg er en ikke altfor flittig samler av Amadeus, tror det er Royal Copenhagen som har det.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:29   #132
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Til hverdags har vi 24H fra Arabia:



Frokost-, middag- og pasta-/woktallerkener.

Og til fint, Ministrå fra Porsgrund (det trenger på ingen måte være noen stor anleding, altså):



For cirka et år siden fant jeg endelig et kaffeservice jeg liker, nemlig Swedish Grace fra Rörstrand:

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:48   #133
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Skal vi se om jeg ikke klarer å få med noen bilder også.

Kjempefine.

Men hvor ble det av Disney-serviset?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:06   #134
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har fra V&B, Celini. Et helt hvitt service. Har 14 middagstallerker, 7 suppe-
tallerker, et sausenebb og et stort serveringsfat. Vet jeg vil få 5 stk suppe-
tallerker til jul, da har jeg til tolv. Kaffeservice mitt er billig og kjøpt på OBS.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:47   #135
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Til hummer,krabber etc så bruker vi et skalldyrservise i glass fra Kosta Boda.
Til finere anledninger så har jeg et PP servise til 12 (arvet) Vet ikke navnet, er steingammelt...Er hvitt med litt diskre grå dekor.
Bruker også et kaffeservise fra PP som heter "Fjellflora" tror jeg....
Og har også et middagsservise til 12 som er gammelt og arvet,og jeg har ikke peiling på navn....

Til hverdags bruker vi et hvitt servise fra Ikea.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 08:43   #136
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.


Men hvor ble det av Disney-serviset?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 08:45   #137
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har et service som heter Riviera, syntes ikke det er så fint faktisk... Arvet det fra min mor... Mangler sausenebbet bare, og så har det blitt utgått så da får jeg jo aldri tak i det

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 09:07   #138
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Jeg har fått meg snømannservise fra Obs! til jul. Genialt; 99,- kr for 20 deler (middag/kaffe til 4) så da kjøpte vi to pakker.


Og når jeg blir stor, skal jeg samle på dette

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 13:05   #139
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har fått meg snømannservise fra Obs! til jul. Genialt; 99,- kr for 20 deler (middag/kaffe til 4) så da kjøpte vi to pakker.


Og når jeg blir stor, skal jeg samle på dette

dette har jeg nettopp vært å sett på og jeg syntes det var nyyyydelig... Vi har ikke juleservice, men vi har heller ikke vanlig kaffeservice som er fint så jeg er så usikker på om jeg skal ha ett av hvert eller ett som kan brukes til begge deler det servicet der er iallfall helt nytt nå i år fikk jeg beskjed om...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 01:40   #140
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Jeg er helt kronisk og får også Rosinas katter til servise.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no