Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket servise har du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 14:49   #61
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har middagsservice fra V&B. French Garden heter det. Angrer som en hund på at vi begynte å samle på det. Alt for mye dill på tallerkenene.

Til hverdags har vi et helt beige et med tynn brun kant fra Broste.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 15:24   #62
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket servise har du?



Vi har dette middagsserviset fra Royal Copenhagen (Magnolia blue). Synes det fortsatt er ganske pent, men skulle heller hatt det i hvitt... Iallefall siden vi har et annet penservise som også går i blått.
Men, men - sånn er det bare.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 15:58   #63
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Jeg samler på dette til penbruk:





Har ei beige hverdagsservise i steingods. Husker ikke hva det heter. De solgte det på Bohus. De har sluttet å selge det så jeg mangler litt. Irriterende når man først har bestemt seg for å samle.

Jeg har et knallrødt kaffeservise i keramikk som jeg fikk da jeg flyttet for meg selv. Det er fortsatt veldig fint. Så jeg tar det fortsatt fram ved noen anledninger

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 16:05   #64
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var kjempestilig!

Synes det er kult jeg! Har masse deler, og det er ikke vært i oppvaskemaskin, så det er i meget god stand.

Takk for linken, mandarin!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 16:25   #65
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Jeg har et firkantet, blått, slitt og gammelt og grusomt stygt kjøpt på Rema 1000 for mange år siden...
Har hatt store planer om å kjøpe nytt, men alltid kommer det noe annet i veien. Noe som vi trenger mer, eller så finner jeg ikke noe jeg liker...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 16:27   #66
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har Wedgwood Amherst kaffeservise:

Vi har det samme som Skilpadda bare at vi har hele serviset og vi er kjempe fornøyd.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 16:46   #67
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

http://www.classic-modern.co.uk/ceramic16details.htm

Dette mener du!!

Sånn vil jeg ha!
Hvem forhandler merket?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 17:09   #68
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Til fest bruker jeg "Pampas" fra Kari Trestakk:



Mine middagstallerkener er som den sorte tallerkenen der, bare at jeg har i kremfarge.

Jeg har og Pampas. Men jeg har de svarte jeg da.

Til hverdags har jeg et billig et fra IKEA.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 17:39   #69
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Sånn vil jeg ha!
Hvem forhandler merket?

Det er Figgjo. Om det er i produksjon enda vet jeg ikke. Jeg har fått masse "skrot" av svigermor. Hun liker bedre ting hun bestiller på postordre.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 17:54   #70
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Jøje meg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 18:10   #71
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi har ikke begynt å samle enda, men jeg lurer på om jeg vil ha dette fra Pillivuyt. Veldig anvendelig og tidløst.

Vedlagte bilder
Filtype: gif 105big.gif (42,2 KB, 29 visninger)
Filtype: gif 082big.gif (42,7 KB, 14 visninger)
__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:43   #72
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Vi har ikke begynt å samle enda, men jeg lurer på om jeg vil ha dette fra Pillivuyt. Veldig anvendelig og tidløst.

Vi har et vennepar som samlser på Pillyvuit, og det er bare så utrolig mange kule deler til det serviset! Vi har lyst på det til hverdagsservise, men det spørs om vi ikke går for noe billigere...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:00   #73
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Vi har ikke begynt å samle enda, men jeg lurer på om jeg vil ha dette fra Pillivuyt. Veldig anvendelig og tidløst.

Vi har et vennepar som samlser på Pillyvuit, og det er bare så utrolig mange kule deler til det serviset! Vi har lyst på det til hverdagsservise, men det spørs om vi ikke går for noe billigere...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:06   #74
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Hvit enkelt middags servise kjøpt på tilbords.
til 6 personer, serveringsfat ,boller og sausneb til.

Hite ikea middags talekener til hverdags.

Og sånt blå krus med fat som hverdags kaffe servise fra ikea

Kaffe servise til 20 personer som er fra min bestemor. Tror det er sølvnryllups gave, fikk det da bestemor flyttet på eldresenter.

Hvit med blåe blader på.Liksom..


Vi fikk ikke en talerken i bryllups gave
Ikke en sølvskje heller

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:39   #75
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har Wedgwood Amherst kaffeservise:

Vi har dette middagsservise.

Så har vi både kaffe og middagsservise Harlekin fra Denby. Der har vi middagstallerkener og krus og skåler i grønt og blått. Og så har vi ildfaste former, små tallerkener, mugge og tekanne i rødt og blått.



Så har vi nettopp begynt å samle på Rosendahl Gran Cru kaffeservise:



Og så har vi et kaffeservise fra Villeroy og Bosch som heter Clarissa. Tror det er gått ut nå.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:58   #76
Sara
ferskis
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2
Sara har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Ønsker oss Grand Cru kaffeservice.

Sara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:02   #77
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vi samler på Antarktis servise.

Vi har også deler av et gammelt servise fra Porsgrunn.
Også har vi arvet mokkasett fra Figgjo i pastell og gull.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:55   #78
hadi
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 68
hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Vi har Foglia fra V&B i både frokost, kaffe og middag.
Fikk noe vanvittig mye til bryllupet


Vi har også dette, er godt fornøyd.

Til hverdags bruker vi IKEA 365+

hadi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:09   #79
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Vieux Luxemburg fra V&B og Skaugum fra PP.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:21   #80
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket servise har du?

Bogstad fra Porsgrunn.
Jeg begynte å samle som 18 åring etter press fra mamma, og angrer i grunnen på at jeg har fortsatt å samle på det.

Hverdagsservicet vårt er noe ræl fra Ikea

Vinglassene og ølglassene er fra Rosendahl og de er jeg fornøyd med.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no