Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nekte-liste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-08, 23:31   #101
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hva er galt med hagedyr?

Vi har ei keramikk ku i hagen.. svær sådann! Den er knalltøff!


Slikt kan man ikke si uten å legge inn bilde.

Veldig nysgjerrig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:32   #102
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg er ikke så glad i dill dall, men det er trangt i huset så det blir mer rotete her enn jeg egentlig liker. Bøker overalt og sånn. Vårt hjem er preget av IKEA, ellers har vi en herlig veloursofa fra 1980-tallet, noen arvegreier og et knyttet teppe jeg er veldig glad i som grandtanten min har designet og laget til meg, da hun var over 80 år.

Jeg er ikke så sinnssvakt opptatt av interiør, merker jeg. jeg kjøper knapt møbler, og pusser bare opp når jeg må. Og folk er nå ganske ensrettet i smaken, plutselig skulle alle ha strie, tapetborder, bondeblått, vogngrønt, gult og rødt, deretter skulle alle ha latte, kaffe latte og kaste ut furua, og så var det shabby chic og sinkbaljer all over. Man lar seg påvirke og liker etterhvert de rareste ting og liker det til og med om igjen etter å ha likt det, fornektet det og glemt det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:33   #103
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Orgel, det tror jeg ikke kommer inn i mitt hus.
(Men tar forbehold fortsatt.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:35   #104
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Slikt kan man ikke si uten å legge inn bilde.

Veldig nysgjerrig.



Få se da, om jeg lar meg omvende!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:43   #105
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Slikt kan man ikke si uten å legge inn bilde.

Veldig nysgjerrig.

Skal prøve å knipse ett bilde i hagen i morgen når sola skinner så fint på kua mi!
Jeg har faktisk ikke tatt bilde av den tror jeg.

Men vi har hatt besøk på døra av fremmede som lurer på hvor vi har kjøpt den,så den er populær

Noen ting er bare så spesielle og rare at de blir kule.. det syns jeg.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:50   #106
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Orgel, det tror jeg ikke kommer inn i mitt hus.
(Men tar forbehold fortsatt.

Orgel er et av de lureste instrumentene, for det kan man ha hodetelefoner på. Så slipper man å høre på den fulle mannen som spiller rare lyder kl 04 om natta. *Har tre stueorgler i kjelleren*

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:51   #107
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg kan slutte meg til mainstreamdilterne og erklærer at tørka blomster kommer ikke inn døra hos oss. Men - jeg synes egentlig det er pent jeg, det er bare det at de støver ned og drysser når man rører på dem. Så det utgår.

Ellers synes jeg gardiner med kapper, snorer og dusker er fantastisk snodig oppfinnelse, de støver jo ned og må eventuelt vaskes i badekaret eller noe slikt ganske ofte for å holde seg støvfrie. Så oversized gardiner utgår også.

Den flotte buegangen i furu på det rosa badet vårt blir værende. Den er også upraktisk, maks høyde ved passering er nok bare 175 cm. Men å fjerne den betyr å pusse opp hele badet på ti kvadrat, og det er det ikke verdt. derfor lever vi godt med gjestebad med buegang, beigerosa veggfliser og pyntebord, samt innmurt badekar.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:53   #108
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen av svarene her kan vel like godt erstattes med

"alt jeg likte veldig godt for 10-15 år siden, men som interiørbladene nå har fortalt meg er harry, så da liker jeg det ikke lenger!"

Nuh, jeg har aldri likt noe av det jeg svarte, enn om det har vært på mote før.
Alle påvirkes vel til en viss grad av trender, men man kan ha sin egen smak også :sjåkk:
Jeg har foreks. heller aldri likt shabby chic moten, selv om det var veldig inn.
Man kan jo godt være en lite "nipsete" person foreks. Det er jeg. Dill og dall liker jeg ikke.
Bøker derimot, vi har tusenvis av bøker, og selv om det skulle bli ut en gang, så kommer jeg fortsatt til å ha det over hele huset.

Jeg er ikke så veldig opptatt av interiør, så jeg har faktisk aldri i mitt liv lest et interiørblad :nyttsjåkk:
Mannen derimot, kan være ganske "snobbete" på området, og han drar meg med i "ørten" typ R.O.O.M butikker for å se på sofa nå om dagen, og jeg aner faktisk ikke hva som er inn eller ikke nå, men uttaler meg om de kunn på bakgrunn av min egen smak og hva som vil passe hos oss.

Forresten er jeg litt enig med de som har snakket om ting med sjel.
Vi har bla. et bord her som er 105 år gammel opprinnelig, som mannens far fikk reddet fra kasering for 40 år siden og modererte, la sitt eget preg på og lakket 7 ganger som han selv sier, og det vil jeg aldri kvitte meg med. Selv om det egentlig har bla. litt upraktisk form til kjøkkenet, men det kan jeg leve med. Vi har noen andre ting (komode bla.) som han har laget også, og slike ting blir jeg veldig glad i.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)



Sist redigert av Aminta : 12-05-08 kl 00:01.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 01:10   #109
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Selvsagt "vil" man ikke ha inn ting som er "Oh so last season". Er noe veldig umoderne passer det sjelden inn på ønskelisten.

That aside: Det er en ting som aldri vil komme inn i hjemmet mitt whatsoever never ever:
Lampeskjerm med frynser/rosetter/dusker. Det klarer jeg bare ikke.




Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Ellers kjemper jeg hardt mot vifte m/lys i taket. Det blir for harry for meg.

What! Det er jo genialt! Jeg elsker min soveromsvifte, så det så. Den har tilogmed fjernkontroll.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 01:42   #110
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Selvsagt "vil" man ikke ha inn ting som er "Oh so last season". Er noe veldig umoderne passer det sjelden inn på ønskelisten.

That aside: Det er en ting som aldri vil komme inn i hjemmet mitt whatsoever never ever:
Lampeskjerm med frynser/rosetter/dusker. Det klarer jeg bare ikke.





What! Det er jo genialt! Jeg elsker min soveromsvifte, så det så. Den har tilogmed fjernkontroll.

Jeg synes den frynselampa var fin, jeg!
Vi hadde en saloonvifte i taket på soverommet da vi flyttet inn - den måtte (dessverre ) vike plass for en ordinær taklampe.
Ellers slipper hverken elg eller tiur inn i dette huset.
Eller bambusforheng.
Eller krushunder og annen ubrukelig nips.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 02:17   #111
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nekte-liste

Nei, jeg vet ikke helt.
Hvis jeg kikker meg rundt ser det ut som gardiner, duker og planter er ting jeg ikke vil vedkjenne meg, men sannheten er vel egentlig at jeg er lat og ikke har funnet ut hva jeg vil ha, hvor.

Svigermor kom forresten drassende med sine avlagte gardiner, så jeg har fått opp to gardinlengder i stua, da.

Jeg har ikke gitt opp meg selv helt, altså. Vi skal bygge hus igjen snart, og da skal jeg begynne helt på nytt, har jeg tenkt.

Jeg skal bli mer husmoraktig da. Kan hende blir det både gardiner, duker og annet stæsj både her og der. Må få det på plass med en gang slik at ikke alt sklir ut i ingenting igjen. Det blir nok bra når jeg også kan bidra i syklubben sånn sett. Føler meg outsider nå.

Det er selvsagt en hel del jeg ikke skal ha. Det meste er allerede nevt i tråden, som; tørkablomster, porselenskatter, messing, smijern osv.
Vel, alt jeg ønsket meg da jeg flyttet inn i nybygget her i -87 står ikke på ønskelisten. :følger strømmen:

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 07:33   #112
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hva er galt med hagedyr?

Hva er galt med barn med tau (ser ut som bronse!), engel eller kanskje en oppblåsbar ugle?

Da jeg lette etter bilder fant jeg også denne vakre smijernsværelgen og flere godbiter!

Men kua hørtes jo litt kul ut. Gleder meg til å se!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 07:38   #113
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Hva er galt med barn med tau (ser ut som bronse!), engel eller kanskje en oppblåsbar ugle?

Da jeg lette etter bilder fant jeg også denne vakre smijernsværelgen og flere godbiter!

Men kua hørtes jo litt kul ut. Gleder meg til å se!


Hvilke nettsteder ville du ikke hatt blant bokmerkene dine?

nyttig.no er det første jeg kommer på.

  Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 07:52   #114
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hvilke nettsteder ville du ikke hatt blant bokmerkene dine?

nyttig.no er det første jeg kommer på.

Hvis du skal komme sånne off-topic-greier her får du lage din egen tråd, altså!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 08:20   #115
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Altså, det jeg sikkert egentlig mente å si, bare på en litt mindre hissig måte, er at jeg tror at grunnene til at man får de samme tingene på "dette skal jeg i hvertfall aldri ha igjen"-liste er at man er så gudsjammerlig lei av det som var overalt. Om spørsmålet hadde vært, "hvilke ting vil du absolutt ha i hjemmet ditt" hadde det nok vært større variasjon. Og med det mener jeg at det nok ikke er at man er så desperat på å følge dagens trend som gir likhetene, men at man er så lei av gårsdagens.

Og ynnsjyll for at jeg ble hissig her. Også. :noterer at jeg må ligge unna interiørtråder også:

Ser jo at du absolutt har et poeng her. Mange føler det nok slik. Her i huset bugna det av messing når det var populært. Det blir nok leeenge til jeg vil ha det i hus. Ellers er jeg nok ganske stilløs for tiden. Må utsette oppussinga ei stund...

Kanskje vi burde starta tråden " Hvilke ting vil du absolutt ha i hjemmet ditt"? Det kunne nok blitt litt hett da også... Lurer på om vi hadde sett større forskjeller da?

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 08:30   #116
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


What! Det er jo genialt! Jeg elsker min soveromsvifte, så det så. Den har tilogmed fjernkontroll.

Denne så vi på en interiørbutikk like i nærheten, og sambo synes den var kul. For å moderere meg i butikken sa jeg at jeg ikke ville ha vifte i taket, men sannheten er at jeg absolutt ikke liker utseendet. Og jeg vil heller ikke ha vifte i taket, så denne er absolutt noe som jeg ikke vil ha i hus.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 08:35   #117
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Ser jo at du absolutt har et poeng her. Mange føler det nok slik. Her i huset bugna det av messing når det var populært. Det blir nok leeenge til jeg vil ha det i hus. Ellers er jeg nok ganske stilløs for tiden. Må utsette oppussinga ei stund...

Kanskje vi burde starta tråden " Hvilke ting vil du absolutt ha i hjemmet ditt"? Det kunne nok blitt litt hett da også... Lurer på om vi hadde sett større forskjeller da?

Ser også poenget til alfacharlie, men vil legge til at veldig mange av tingene på lista mi, er ting som mamma hadde hjemme da jeg var liten, og jeg synes de var like grusomme da. Og sånne hyttelamper er poppis nå også de, til å ha i hytter, men jeg vl fortsatt nekte å ha de hjemme.

Jeg ventet vel på en ny trend med nye tider! Prise meg til hvitt, krem, sinkbøtter, sølvrammer, retro, palisander +++

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 08:41   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.241
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Å, missa, den var faktisk veldig flott. Virker den godt? Kjøpt hvor? Og for hvorgudforbymange lapper? Vi har et klart temperaturproblem her på sommeren, og disse hersens viftene kommer bare med full storm/orkan-innstillinger, samt jetflyvolum.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 08:43   #119
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.241
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Og gardiner; vi har kun rullegardiner på soverommene, ellers ingenting. Ei heller sprosser, som nevnt. Kun store, rene vindusflater.

Og jeg er ikke helt enig med Polyanna. Jeg tror det man misliker mest nå, var det alle andre hadde for 15 år siden, men som man av en eller annen grunn styrte unna.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 09:36   #120
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg hadde gul glassfiberstrie i stua for 15 år siden, da jeg lekte husfrue i Bergen Vest. :innrømmer:

Jeg begynner å savne Pøntehubroer og andre flotte ting fra nyttig.no. tror det ville gjort seg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no