Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nekte-liste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-08, 21:26   #61
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Er litt opphengt i stuevinduene enda jeg...

Dere som har lameller i stuevinduene... dere har vel ikke små barn lenger?
Ser ikke for meg at det går bra med en 1 åring og en 3 åring i hus nemlig.
Alle våre stuevinduer går fra gulv til tak...

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:27   #62
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Det går helt fint med min 3-åring som var 2 år da vi fikk lamellgardinene.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:27   #63
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Hvorfor skulle ikke det gå bra Shamu?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:30   #64
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg ser bare for meg mine to turboer snurre seg rundt inni der og ødelegge dem... de elsker nemlig å leke i gardinene... selv om det er forbudt området.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:36   #65
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Nekte-liste

Utstoppede dyr kommer ALDRI inn i mitt hjem. Ei heller de bildene fra 80-tallet med gråtende barn

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:38   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Er litt opphengt i stuevinduene enda jeg...

.


Jeg har ingenting. Akkurat nå har jeg ingenting på veggene heller, og nesten ikke noe annet stash enn bøker, så leiligheten ser helt merkelig ut. Men det er nesten så jeg har blitt så vant med det at jeg liker det litt sånn...

Men altså, av hensyn til Kolstad Fotballklubb skal jeg kjøpe gardiner.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:45   #67
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men altså, av hensyn til Kolstad Fotballklubb skal jeg kjøpe gardiner.


Jeg gjetter på at Kolstad Fotballklubb mener at du tar mer hensyn til de om du ikke kjøper gardiner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:45   #68
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Utstoppede dyr kommer ALDRI inn i mitt hjem.

Ditto.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:46   #69
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Takk! Det høres ut som du har trukket mer visdom ut av studiet enn mange. Tar gjerne i mot råd, om jeg kan komme tilbake til deg når vi flytter i august...Min kulere og mer urbane lillebror mener soverommet i nyhuset er "som å bo i en stubbe" ettersom tak, gulv og vegger er umalt heltre, men jeg elsker det! Så det så.


Når det mørkner blir det mer som å bo i en nøtt. Bare å rope ut. Jeg kan gi halvgode råd.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 21:47   #70
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.120
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Utstoppede dyr kommer ALDRI inn i mitt hjem. Ei heller de bildene fra 80-tallet med gråtende barn

Åh, jeg ønsker meg et sånt som besteforeldrene mine hadde i stua. Jeg vet hvor jeg skulle hatt det også, og siden jeg ikke har noen sånn retro-stil ellers, ei heller "ufrivillig retro", så hadde det vært moro å se om gjester kommenterte det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:10   #71
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg gjetter på at Kolstad Fotballklubb mener at du tar mer hensyn til de om du ikke kjøper gardiner.

Supporterne til Kolstad har heiarop som
"Vi blør for Trondheim Sør" og
"Vi banker deg, morra di og deg en gang til om du ikke skårer i dag!"


Så Kolstad Fotballklubb vil nok helst ikke bli distrahert når de har trening rett utenfor her. De vil trene, de vil være gode, slik at de ikke får rundjuling av supporterne sine.

VIF-supportere kan gå hjem å legge seg.

Skal sjekke om det er noen kamper her når du er her aC.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:12   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Supporterne til Kolstad har heiarop som
"Vi blør for Trondheim Sør" og
"Vi banker deg, morra di og deg en gang til om du ikke skårer i dag!"


Så Kolstad Fotballklubb vil nok helst ikke bli distrahert når de har trening rett utenfor her. De vil trene, de vil være gode, slik at de ikke får rundjuling av supporterne sine.

VIF-supportere kan gå hjem å legge seg.

Skal sjekke om det er noen kamper her når du er her aC.



Kult. :Pakker VIF-skjerfet:
Drev og sjekka tider og sånn i dag, hvis jeg ikke skal leke roadtrip on my own og kjøre bil.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:18   #73
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Utstoppede dyr kommer ALDRI inn i mitt hjem. Ei heller de bildene fra 80-tallet med gråtende barn

Det vil ikke jeg ha heller. Er heller ikke så glad i furumøbler og trelignende gulvbelegg.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:22   #74
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Kult. :Pakker VIF-skjerfet:
Drev og sjekka tider og sånn i dag, hvis jeg ikke skal leke roadtrip on my own og kjøre bil.

Nå ja. Jeg bor ikke i en bydel som fostrer pingler og kosegutter.
Her bor de hardeste Trondheimspatrotene, her bor de mest ihuga RBK-supporterne, og her er det selvsagt Kolstad Fotballklubb har sin bane og sitt tilholdssted.
Vi har ikke en dugelig Pub, men du skal være med på andre sida av byen til den mer hyggelige patriotsida. :åh! gleder meg allerede!:


Jeg håper fortsatt på å få lurt meg unna det jobbgreia på fredag. Spesiellt etter denne helga.

Men hey! Dette kan vi ta på pm kanskje.

Eller kom over på facebook.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:25   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men sånne stål-liksom"design"ting i artige vridde former er vel ganske godt opp på lista.

Sånn som f.eks. sitruspressen fra Alessi?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:26   #76
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg gleder meg intenst til å fjerne "Mot i Brøstet" sofaen min som enda står i tv-stuen :grøss: sammen med det "nydelige" furubordet. Det er bare så synd at vi faktisk betalte 27.000 for sofaen den gangen.

Ellers kjemper jeg hardt mot vifte m/lys i taket. Det blir for harry for meg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:27   #77
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Dere som ikke vil ha gardiner på stua - har dere ingenting i vinduene da? Eller har dere noe annet?

Jeg har panelgardiner og de er kjempefine!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:31   #78
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Sånn som f.eks. sitruspressen fra Alessi?

Nei, det var ikke den jeg tenkte på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:32   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, det var ikke den jeg tenkte på.

:Plukker frem spåkulen igjen:

Jeg gjetter på at Maximillia tenkte på sånne som man gjerne finner på :nille, og som det er bilde av utenpå pappeskene på et eikebord med enten irrgrønne epler eller sitroner i.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:33   #80
Asolia
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 63
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nekte-liste

Her MÅ jeg benytte sjansen til å fortelle om min (russiske) stemor som bor i et tømmerhus. Hun har malt veggen i gangen lysrosa...og veggen i stua er på vei til å bli grønn. Hennes venninne har et utstoppet elghode på veggen, som hun har hengt litt glitterpynt på (her i Norge)

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no