Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mor og barn døde under fødselen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-08, 22:37   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Vi klarer å lese aviser selv. Slutt å legg ut slike overskrifter.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 22:43   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Herregud Skremmern. Noen her står faktisk nær de pårørende.
Slutt å lese under overskrifter du ikke liker da.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 22:44   #23
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Ufattelig tragisk.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 22:46   #24
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi klarer å lese aviser selv. Slutt å legg ut slike overskrifter.

Dette må jeg bare sitere og si meg veldig enig i.
Da jeg leste om dette på nettet så lurte jeg på i mitt stille sinn om hvor lang tid det ville ta før noen kom til å linke til saken her inne.
Jeg ser heller ikke poenget med å legge inn slike ting bare for at en haug skal hive seg på å si hvor tragisk det er.
Ja dette er utrolig tragisk men jeg ser heller ikke noe poeng i at man skal dra disse nyhetene inn i forum hele tiden.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 23:11   #25
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi klarer å lese aviser selv. Slutt å legg ut slike overskrifter.

Så lenge denne linken er lagt ut under "Nyheter og media" så kan jeg ikke se noen grunn til å slutte å legge ut slike linker. Er ikke det hensikten med denne undergruppen?
Jeg hadde ikke fått med meg denne tragedien før jeg leste om den her. Ikke det at det hadde gjort noe om jeg gikk glipp av det, men synes ikke HI gjorde noen tabbe her.Overskriften sa jo klart fra om hva innlegget hendlet om.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 00:11   #26
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mor og barn døde under fødselen

Så tragisk og grusomt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 00:29   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi klarer å lese aviser selv. Slutt å legg ut slike overskrifter.

Saken er forferdelig og vond, og jeg kan ikke tenke meg hvor jævlig det er for de etterlatte. Det er også mange som prøver å unngå å måtte rippe opp i egne opplevelser, og derfor synes jeg det er greit å ikke slenge verdens harde realiteter opp i trådtittelen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 07:06   #28
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Herregud Skremmern. Noen her står faktisk nær de pårørende.
Slutt å lese under overskrifter du ikke liker da.

Åja, så fordi jeg ønsker at overskriften ikke skal poppe opp i trynet mitt hver gang jeg søker i forumet, er jeg ufølsom mot pårørende? Jeg vil heller påstå at det er ufølsomt å legge ut en slik link, med en slik overskrift. Man kan velge en annen overskrift evt. lese avisen selv.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 07:14   #29
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Ja, og dersom hun hadde valgt en annen overskrift så hadde hun fått pes for at hun ikke advarte om hva innlegget egentlig handlet om.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 07:59   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ja, og dersom hun hadde valgt en annen overskrift så hadde hun fått pes for at hun ikke advarte om hva innlegget egentlig handlet om.


Nei. Det vanlige er å sette opp "advarsel, sterk link" eller noe. Selvfølgelig, hva som er vondt å lese er relativt for de fleste, men da er man i hvertfall advart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 08:06   #31
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Svært trist og tragisk sak.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 09:38   #32
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Det er mulig å fjerne enkelte underforum fra lista over nye meldinger. Den funksjonen er kjekk å bruke.

  Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 17:25   #33
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Det er så ufattelig trist, stakkar dem som sitter igjen. Får håp dem får hjelp til å takle dette.

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 18:25   #34
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ja, og dersom hun hadde valgt en annen overskrift så hadde hun fått pes for at hun ikke advarte om hva innlegget egentlig handlet om.

Hvis det er min personlige mening som skal frem her, så er det helt meningsløst å lage tråder lik denne. Det er ikke en skravle- eller fjasetråd, ingenting diskuteres. Man kopierer en hjerteskjærende avisartikkel, limer inn en tilsvarende hjerteskjærende overskrift, og "så grusomt", "tragisk" og :grine:-reaksjonene ramler inn. Meningsløst og unødvendig. Man kan fint lese artikkelen på nett selv hvis det er ønskelig.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 19:32   #35
Betty
Superaktiv
 
Betty sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 348
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Jeg fikk telefon i ettermiddag om at hun som døde er en bekjent av meg. Hun kom fra samme bygd som meg og vi har vært på mange fester sammen. Fy flate dette er så tragisk.

__________________
Storesøster, mai-06.
Lillesøster, april-09.
Betty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 19:37   #36
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Så tragisk. Tenker på familien.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 19:48   #37
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi klarer å lese aviser selv. Slutt å legg ut slike overskrifter.

Det er helt unødvendig å informere oss om at du klarer å lese aviser selv. Når denne ligger under 'nyheter og media' er det OK å skrive om ting som gjør inntrykk på oss eller engasjerer.

Om du ønsker å skånes for slike overskrifter må du passe deg for å gå steder det selges aviser, og la være slå på tv eller radio.

Det er forferdelig når slikt skjer, tenker på familen og de som står tilbake.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:06   #38
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Ufattelig trist!

__________________
Ke@ og Lillegutt f.2002.
Nummer 2 kommer i mars.
Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:25   #39
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Seriøst Skremmeren, jeg har ikke sett at du har gitt tilsvarende pes i andre tråder på nyheter og media?

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:42   #40
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mor og barn døde under fødselen

Utruleg trist når slikt skjer. Tenk at ein dag som skulle vere så gledelig kan bli til så stor sorg.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no