Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleines mor mistenkt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 14:59   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Madeleines mor mistenkt (VG)

Jeg syns dette høres helt merkelig ut. De sier de har funnet spor av Madeleines blod i en leiebil familien leide 25 dager etter jenta forsvant.

Stakkars familien hvis dette er en desperat handling fra politiets side.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/07/511319.html

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 15:01   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Dette med blodet i leiebilen (og liklukt på nøklene som visstnok ble sporet opp av noen hunder) stod det om for lenge siden, men først nå har de fått DNA-resultatene av blodet visstnok. Jeg synes hele saken er forferdelig og vil egentlig ikke spekulere i verken det ene eller det andre, selv om jeg finner det svært merkelig at Madeleines blod (for det ER jo faktisk hennes blod) ble funnet i en leiebil familien leide etter forsvinningen. Hvordan kan det blodet ha kommet der?
Jeg bare håper Madeleine til slutt blir funnet, levende eller død, så vi får vite hva som har skjedd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 07-09-07 kl 15:08.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 15:10   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

For en sak.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 15:16   #4
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Endelig.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 15:21   #5
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Tror egentlig siktelsen mest er kommet fordi det visstnok er loven i Portugal som sier at enkelte spørsmål ikke kan stilles til de som kun er vitner. Men man vet jo ikke. Blodet kan det jo være mange grunner til at er der.

Det er nesten håpløst å spekulere i slike saker, journalistene ruller seg rundt i "godsakene".

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 15:32   #6
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Sitat:

Endringen i status betyr - ifølge Sky News - ikke at hun nå er siktet i forbindelse med forsvinningen. En av årsakene til endringen i status skal være at politiet ikke kan stille alle spørsmål så lenge hun kun har status som vitne.
Som mistenkt får hun også andre rettigheter i politiavhør – blant annet kan hun forbeholde seg retten til ikke å snakke.
Ifølge avisen Daily Mail er det ikke uvanlig at personer som kommer i politiets søkelys i forbindelse med kriminalsaker i Portugal selv erklærer seg som mistenkt for å kunne få advokatstøtte og ha en bedre juridisk beskyttelse.
Politiet har 22 spørsmål om natten Madeleine forsvant, som de nå kan stille til Kate McCann. Spørsmål de av juridiske grunner ikke har kunnet stille henne som vitne.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1979777.ece

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 15:43   #7
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Jeg har hatt en ekkel følelse hele tiden. Noe som har skurret.
Håper sannheten kommer frem snart.
Stakkars jente.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 16:13   #8
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg har hatt en ekkel følelse hele tiden. Noe som har skurret.
Håper sannheten kommer frem snart.
Stakkars jente.

Signerer

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 16:26   #9
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Håper inderlig ikke at foreldrene er innblandet. Det er virkelig tragisk

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 16:57   #10
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Håper inderlig ikke at foreldrene er innblandet.

Hvorfor det egentlig? Hvis man ikke kjenner noen av de involverte personlig, er det ikke da mer betryggende om barnet faktisk ikke ble utsatt for en kriminell handling begått av ukjente mennesker?

Ben "foretrekker færrest mulig barnetyver" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:01   #11
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Jeg håper at de rette personene blir tatt, om det er foreldrene eller ikke.
Er jo som oftes nære familie som er gjerningspersoner av denne type saker.

Og jeg synes det er bra at foreldrene blir drilla i forhør.
Uansett hvor ille det er for foreldrene så synes jeg det er viktig. Da for politiet utelukket foreldrene eller at de da finner uregelmessige ting i forhøret.
Det viktigste er at de finner ut hva som er skjedd og følelsene til foreldrene blir da nedprioritert.

Hvis de ikke har noe å skjule så burde de heller ikke bli så sinte å frustrerte av å bli avhørt og bli stilt spm.

Da burde de gladelig hjelpe til, blandt annet for å renvaske seg selv.

__________________
•·.·Ž¯`·.·• •·.·Ž¯`·.·•

Ž*•.ž(*•.žGutt 99-01 og 03ž.•*Ž)ž.•*Ž
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:05   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.


Ben "foretrekker færrest mulig barnetyver" Murphy

Ja.
Og eg håpar faktisk at det sånn som enkelte britisk media har hevda: foreldrene gav barna eitt eller anna for å sove djupt/godt, men at dei bomma på Madeleines dose.

Eg synes denne teorien er å foretrekke framfor at ho er kidnappa, misbrukt, torturert etc

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:17   #13
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Hvorfor det egentlig? Hvis man ikke kjenner noen av de involverte personlig, er det ikke da mer betryggende om barnet faktisk ikke ble utsatt for en kriminell handling begått av ukjente mennesker?

Ben "foretrekker færrest mulig barnetyver" Murphy

Veldig enig. Grusomt er det uansett, men det ville vært godt å vite at den lille jenta ikke endte sitt liv i redsel (tar det nesten for gitt at hun ikke lever, dessverre). Verre er det for hennes søske, da.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:23   #14
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

En vet jo at de fleste drap blir begått av folk i offerets nærhet. Og det er bra de blir drillet.

Men om jenta døde av en overdose hvordan kom blodet hennes i en leiebil de leide 25 dager senere? Var de kaldblodig nok til å ha henne skjult mens politiet lette? Flyttet de henne i bilen sin mens verdenspressen fulgte med?

De må jo være alvorlig syke for å jobbe så iherdig med pressen og dra så mye fokus mot saken, og seg selv. Jeg har vanskelig for å tro noen er så psyke. Men jeg har jo tatt feil før.

*godtroende fjols*

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:23   #15
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Ja.
Og eg håpar faktisk at det sånn som enkelte britisk media har hevda: foreldrene gav barna eitt eller anna for å sove djupt/godt, men at dei bomma på Madeleines dose.

Eg synes denne teorien er å foretrekke framfor at ho er kidnappa, misbrukt, torturert etc

Denne teorien er nå, i mine ører, mest sannsynlig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:28   #16
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Ja.
Og eg håpar faktisk at det sånn som enkelte britisk media har hevda: foreldrene gav barna eitt eller anna for å sove djupt/godt, men at dei bomma på Madeleines dose.

Eg synes denne teorien er å foretrekke framfor at ho er kidnappa, misbrukt, torturert etc




Håper også at sannheten vil komme for en dag, for alle som er påvirket og involvert i dette.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:51   #17
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Og eg håpar faktisk at det sånn som enkelte britisk media har hevda: foreldrene gav barna eitt eller anna for å sove djupt/godt, men at dei bomma på Madeleines dose.

Fant de ikke blod i rommet? Hvordan forklares det, og nå blod i bilen, hvis de ga henne sovemedisin?
Jeg aner ikke hva som har skjedd, jeg håper bare at hvis den lille jenta er død slapp hun å være redd eller lide på noen måte. En helt forfedelig sak som gjør meg vondt langt inni hjerterota.

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:58   #18
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Jeg lurer også på dette med blodet i bilen...

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 18:03   #19
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Hvorfor er det kommet blod hvis jenta døde mens hun sov?

Utrolig trist historie.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 18:06   #20
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Hvorfor det egentlig? Hvis man ikke kjenner noen av de involverte personlig, er det ikke da mer betryggende om barnet faktisk ikke ble utsatt for en kriminell handling begått av ukjente mennesker?

Ben "foretrekker færrest mulig barnetyver" Murphy

Et alldeles utmerket argument.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no