Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjelp - jeg må lage matpakke!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-19, 15:12   #21
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Hvis du kjøper den fetaosten på glass fra apertina, i olje og krydder så er du garantert en god salat. Grønnsaker, pasta og kjøtt og feta fra glasset og litt olje som dressing, umulig å bomme.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 15:22   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Nå lurte jeg et øyeblikk på om du jobber hos oss, men her er det faktisk en fungerende kantine (det er bare at det blir altfor lang kø i heisen).

Jeg liker å spise skikkelig lunsj, så jeg står ofte i heiskøen. Men hvis ikke, så har jeg funnet ut at man kommer et godt stykke på vei med knekkebrød med smørost og enten agurk eller paprika også.

Jeg har blitt skikkelig streng med mannen min, og han får ikke lov til å fungere som søppelbøtte under middagen lenger. Hvis han egentlig har fått nok mat, og det er rester nok til en lunsj til meg, så får han ikke lov til å spise opp. Da tar jeg det med på jobb dagen etter. Og det fungerer faktisk med veldig mange middager (vi har tilgang på micro).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 15:24   #23
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Omelett, eggerøre og spekemat, tapas.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 15:25   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg laget en gang omelett i porsjoensstørrelse i muffinsbrett. De kunne fryses. Velgig godt og enkelt å ha en bunke i fryseren.
En variant av denne: https://www.tine.no/oppskrifter/luns...omelettmuffins


Jeg har en pakke med havregrøt stående. Den typen som skal blandes med varmt vann, veldig greit hvis jeg ikke har noe annet. Har kanel også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 16:22   #25
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Denne nærmest oljefrie hummusen fra Lisa Förare Winbladh er min basismat på jobb. Én matboks med hummus, og én matboks med oppskårne gulrøtter, paprikastenger og selleristang.
Eller hummusen kan smøres i wraps.

Jeg liker å variere krydringen med ras el hanout eller soltørket tomat eller grillet paprika. Jeg 'rister' gjerne spisskummen og ras el hanout i en ss olje eller to.

Det er sant at hummusen blir bedre og mer silkemyk av å jevnes med litt av det varme kokevannet, men det er lurt å ha en del hermetiske kikertbokser fra Rema stående når tilberedelsen ikke kan gjennomføres i tide.
Jeg kjøper to-kilosposer tørre TRS kikerter på den internasjonale nærbutikken.

Lisa Förare Winbladhs hummus

"• Blötlägg 500 g kikärtor i 3 l kallt vatten med 2 msk salt. 8-12 timmar är bra.
Blötlägger du dem längre kan de bli hårdspröda och mindre krämiga. OBS! Just detta är min egen erfarenhet. I moderna recept hoppas blötläggningen över, vilket anses coolt. Jag fattar inte varför man ska koka bönorna dubbelt så länge dessutom smakar det inte lika runt. Undantaget är svarta bönor som blir snyggare och kanske godare utan blötläggning. Blötläggningen bidrar även till att halten av fytinsyra minskar mer (drygt 20% i stället för bara 10%) . Och fytinsyra binder järn. Kikärtor innehåller visserligen låga halter fytinsyra, men det ger ett pytteplus i kanten.
• Häll bort blötläggningsvattnet och skölj gärna kikärtorna. Slå på friskt vatten så att det täcker rejält, cirka 2- 3 liter och ha i 1 tsk salt.
Lägg alltid ner några tunna skivor ingefära, de skyddar mot sunkighet och ger fin smak. Torra snuttar går bra. Du behöver inte skala den om den är ekologisk. Om du har slokande men smakliga selleristjälkar, morötter etc kan du skära dem i grova bitar och ha i. Men bara sånt som är på vägg till de sälla grönsakslanden. Ett lagerblad ger must och gör att köket luktar gott och är billigare än doftljus. 1/2 kanelstång? Varför inte?
• Koka kikärtorna tills de nästan faller sönder. Om de är omedgörliga, vilket i regel beror på att de är för gamla och/eller har förvarats för varmt, kan du ha i 1 krm bikarbonat).
Bikarbonat neutraliserar syror som läcker från kikärtorna. Ha helst inte i mer än en gnutta, det förstör B-vitaminer, ger rälig smak och alltför slemmig konsistens. Fiska upp kryddor och smaksättning. Herrängens kikärtskommitté överlägger fortfarande om huruvida man ska använda kikärtsspad. Om kikärtor inte är din stapelföda: go for it. Om du lever på kikärtor finns det viss risk att oroa sig för innehållet av bl a saponiner. Ja, just saponinerna som gör att spadet löddrar och går att göra maränger på. Dessutom finns det en del ämnen, till exempel oligosackarider som ger mer magkurr, svårt i vissa sociala sammanhang. Ser man lite antropologiskt på det finns kutym att slänga vattnet, å andra sidan är dagens sorter snällar.
• Mixa hälften av de de heta kikärtorna riktigt slätt med lite hett kokspad eller hett vatten. Om din tahini är hård har du i den nu. Ett par msk räcker. INGEN JÄVLA OLJA! Hummusen ska vara lös, den stelnar när den svalnar.
Svalnar kikärtorna blir de hårda, i synnerhet skalen och hummusen grynig.Jag brukar använda mixerstav och mixa i en hög glasburk som sen blir hem åt min hummus. Jag gillar tahini på oskalade frön som är lite beskare. Olja nu ger salvig konsistens pga emulgering, dämpar smaken och kan i värsta fall bli besk pga oleokantaler. Mandelsmör är supergott i om man vill variera sig. (Låt resten av kikärtorna svalna i spadet. Fiska upp och frys in.)
• Rosta hela spiskummin i torr panna tills de doftar och kanske knäpper.
Jag brukar rosta med lite hela frön av koriander och kardemumma när jag är på humör.
• Mortla fröna fint, gärna med en nypa socker. Skiva en stor färsk vitlöksklyfta (eller mer) och mortla den med kryddorna. Pressa över 1-3 msk citron och rör runt. Ibland blandar jag lite citronskal med citronjuicen. Blanda citrongeggan med tahini (om du inte redan haft i den) och sen med med hummusen. Rör runt frejdigt så att blandningen. Nu får du försiktigt röra ner lite fin olivolja om du vill. Men ringla den hellre ovanpå. Mer citron? Smaka av med chili om du absolut måste."

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 16:24   #26
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Ost i kjøleskapet (akkurat nå har jeg dilla på tubeost med jalapeno), et eple i skiver + knekkebrød. Evt en yoghurt + noe mer grønt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 16:27   #27
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Vaniljekesam og cottage cheese blandet sammen, frosne bringebær eller skogsbær, dessuten gresskarkjerner, chiafrø, av og til havregryn, og kanskje litt rosiner puttes i en boks, og når det er lunsj, er bærene ferdigtint.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 16:56   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg spiser nesten alltid salat til lunsj. Har egnet salatboks, og det går veldig fort å smelle sammen noe i alle fall jeg synes smaker godt. Jeg bruker ofte baby leaf-mix som jeg blander med andre grønnsaker jeg har i kjøleskapet (for eksempel vårløk, paprika, tomat, reddiker, agurk, asparges ....) Også passer jeg på at jeg har noe som metter. Jeg spiser lite kjøtt, men bruker for eksempel tunfisk, fetaost, mozarella, halloumi, kjerner, bømner, egg, sopp ... ) Fett i form av en god olivenolje gjør også at jeg holder meg lengre mett.

Ganske ofte steker jeg også grønnsakene jeg skal spise for å få litt avveksling. De fleste grønnsakene jeg nevnte over egner seg godt å spise kalde dagen etter at jeg har stekt dem, synes jeg.

Jeg spiser også omeletter fylt med et eller annet jeg liker.

Du kan bruke potetlomper som wraps til middagsrester fra dagen før. Om du har oppvarmingsmuligheter på jobben, kan du ta med supperester eller andre middagsrester i en boka?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 17:29   #29
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Knekkebrød og baconost

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 17:45   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg har knekkebrød og pålegg på jobb.
Og yoghurt, havregryn og mandler.

Superfancy.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 17:55   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Gidder ikke å styre så veldig. Kommer alltid tilbake til det enkle. Har en pakke havreknekkebrød stående og veksler mellom baconost, kaviar, kaviar og nøkkelost eller makrellitomat på.
Ganske ofte også en blåbærSkyr.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 18:04   #32
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Mine sandwicher: oppskåret grovt sandwichbrød, smør eller litt majones, salatblad evt spinat, ferdig oppskåret og grillet kyllingbiter(finnes ulike varianter), agurk og tomat, evt paprika. Legges dobbelt og skjæres på skrå. Du kan variere i det uendelige med pålegg og smaker mye bedre enn vanlige skiver

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 18:22   #33
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

1 dl tyrkisk youghurt, 1 dl kesam, søtet med steviosa, ha på bær.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 19:32   #34
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Ovnsbakt laks eller kylling med diverse grønnsaker og eventuelt ris/kokte poteter er mat jeg pleier å ha i matboksen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 20:10   #35
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Du må melde deg inn i Matpakkemamma på fb.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 05-08-19 kl 22:45.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 20:22   #36
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Knekkebrød i skuff, smør og fårepølse i kjøleskapet har vært min goto i årevis. Nå er det smørelunsj/salat på kontoret.

Hva med en gresk sommersalat:
-Salat, agurk, avokado, eple/pære, valnøtter, evt. tomat og balsamicodressing?

På min gamle jobb var det mye knekkebrød og makrell i tomat, der er jeg ikke. Men alt sånt på boks og tube kan som regel oppbevares greit om det er et behov.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 20:31   #37
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg har dilla på orzosalat for tiden.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 22:36   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Takk for masse konkrete forslag!

Har akkurat laget en boks med omelett, en havrepannekake (toro, reste etter telttur) og litt salat. Stress sånn på kvelden, syns jeg, men skulle uansett lage kvelds.

Grøtvarianter og yoghurtvarianter tipper jeg det kommer til å bli en del av, og så må jeg lage batcher med suppe!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 22:36   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Min kollega har knekkebrød i skapet og makrell i tomat eller smøreost i kjøleskapet.

Jeg har med matpakke i matpapir, ser du ikke liker det, men om du lager den om morgenen rekker den ikke bli ekkel til lunsj. Godt brød og godt pålegg.

Vi har kjøleskap på jobb.

Skal bli flinkere til å ha med middagsrester nå i høst. Jeg er også glad i suppe.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 23:37   #40
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg har kolleger som bunkrer knekkebrød og de nest største boksene med makrell i tomat.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no