Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjelp - jeg må lage matpakke!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-19, 14:13   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp - jeg må lage matpakke!

For første gang i mitt yrkesaktive liv så må jeg visst begynne med matpakke! Og jeg som har vært evig takknemlig for å slippe ekle skiver i pakke, for det HATER jeg!

Så nå må jeg, som ikke akkurat er dronning av kokkeleringsevner sånn på morgenen, lage fristende matpakker for å ta med. Som altså ikke er brød-matpakker.

Jeg har greit utvalg av matbokser med ulike avdelinger, mattermos, etc., så det står ikke på utstyret, mer på fantasi og ork til å lage til...

Det er visst kjøleskap her.

Tips, takk?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:18   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Salat og omelett

Pastasalat

Wraps


Middagsrester



Det meste kan ordnes kvelden før.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:20   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Salat er jo enkelt. Pass på å lage litt for mye karbohydrater og protein til middagen dagen før og bland nevnte potet/pasta/ris/bønner og kylling/fisk/kjøtt med salatblader, agurk, tomat. Sesongvarianter: fersken, eple, pære, sukkererter. Salt, pepper og evt. dressing kan du ha på kontoret.

Du får kjøpt ulike varianter med ferdigstekt kylling i passende biter nå, og kan variere med det, hummus, fetaost, halloumi og slikt innimellom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:20   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Vi spiser heller ikke brød til lunsj og har fryseren full av lunsjporsjoner av middag. Tar med oss en boks hver som tiner i løpet av formiddagen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:27   #5
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg har knekkebrød i skuffen og skivet ost og leverpostei i kjøleskapet. Ikke verdens mest spennende lunsj, men veldig enkelt og greit. Og er friskere enn skiver som har ligget i en matboks.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:30   #6
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg har knekkebrød i skuffen og skivet ost og leverpostei i kjøleskapet. Ikke verdens mest spennende lunsj, men veldig enkelt og greit. Og er friskere enn skiver som har ligget i en matboks.

Jepp, knekkbrød i skuff og pålegg i kjøleskapet. Er jeg vill og gal har jeg med en middagsrest.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:31   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Dette høres så bra ut, men jeg kjenner at jeg nok trenger enda mer helt konkrete tips. For eksempel en oppskrift på pastasalat (jeg har aldri klart å lage en god en, de blir veldig kjedelige), hvordan i all verden bruke bønner (det har jeg heller aldri fått til), for ikke å snakke om hummus!

Beklager, jeg virker veldig hjelpeløs nå, men jeg fikk en kortslutning.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:38   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Hummus er veldig enkelt og veldig godt. Jeg blander en boks med kikerter (ekspertisen sier at du bør koke dem selv, men jeg synes det blir godt med de på pappkartong), ett fedd hvitløk skåret opp smått, en spiseskje tahini (sesampaste), litt salt og olivenolje, og kjører det med stavmikser.

I pastasalat synes jeg at det er viktig å ha noen ingredienser som smaker litt mye, fetaost, oliven, vårløk ogsåvidere. Og cherrytomater og olivenolje.

Ellers, om du har tilgang til mikrobølgeovn så er middagsrester veldig greit. Vi er flere som gjerne vil ha med oss hjemme hos meg, og det er som oftest storesøster, som går først, som får dem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:42   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

OK, jeg trodde jeg skulle greie å konkretisere, men nei. For meg er salat en ting som oppstår av det jeg har, det er umulig å komme med en oppskrift. Og kanskje spesielt nistesalater, da er det jo ikke tid eller ork til å forholde seg til en oppskrift. Bønnene eller pastaen blander man jo bare oppi. Favorittbønner er de store hvite, kikerter eller den boksen som rett og slett heter "salatblanding". Skyld dem godt, og legg i bunn av boksen. Lurt å legge tunge ting nederst, og salatbladene øverst. Samme med hummus, legg en klatt oppi, eller i et lite glass ved siden av du kan dyppe gulrot, sukkererter og agurk i.

Jeg hakker rett og slett opp ønsket mengde av det jeg har og slenger i en boks. Jeg syns det er greit å tenke litt balanse, og liker smaksterke salattyper som ruccola godt, gjerne da sammen med feta og noe søtt som fersken eller eple. Har jeg fersken eller eple trenger jeg ikke tomat, men er også godt sammen med det.

Dressing er jeg bare sånn tåelig interessert i, men syns en slant balsamico gjør seg.


Hva pleier du å spise til lunsji kantina/cafe i dag da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:46   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg har bare litt forskjellig knekkebrød, også har jeg bare litt pålegg i kjøleslapet på jobben og smører når jeg skal spise.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:48   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

To knekkebrød. En liten boks makrell i tomat. Tjobing!
Alternativt: Kjøleskapsgrøt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:51   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg har også knekkebrød stående på jobb. Og havrekjeks.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:52   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Jeg har spist suppe 90% av dagene de siste par årene, tror jeg.

Av og til salat, men det blir jeg veldig fort lei av, selv med variert salatbar. Jeg får liksom aldri til å mikse det til slik at det blir godt. Eller så liker jeg rett og slett ikke salat.

Jeg er glad i (veldig) godt brød med masse pålegg og masse grønt på, men ikke "kjedelig" brød med bare pålegg, det blir for tørt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:54   #14
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er glad i (veldig) godt brød med masse pålegg og masse grønt på, men ikke "kjedelig" brød med bare pålegg, det blir for tørt.


Når jeg har med brødskiver, har jeg med tilbehøret i bokser ved siden av, og så "anretter" jeg i lunsjen. Kan det være en mulighet?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:55   #15
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Hva med rett-i-koppen poser?
Jeg bruker denne:
https://www.google.com/url?sa=i&rct=...65092489345215
Det finnes også porsjonspakker med havregrøt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:57   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Ikke glad i rett-i-koppen-supper, men sånne grøtpakker kan være smart!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 15:00   #17
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Suppe på suppetermos, ta med frossent rundstykke som tiner frem til lunsj og ha smør/ost i kjøleskapet? :enkel:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 15:05   #18
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Kan du ikke lage opp supper som du fryser ned I måltidsporsjoner og tar med og varmer på jobben? Hvis det ikke er mulig å varme på jobb, varme på morgenen før du fyller på termos ?

Oppskrift på pastasalat:
en vårløk
50 g parmesan I biter
50 g ruccola salat
50 g pinjekjerner
50 g druer
10 cm agurk I biter
100 g pasta
1 advocado
50 g skinke/kylling
Dressing etter smak:
rød pesto/grønn pesto / hamburgerdressing/vinaigrette dressing

Oppskrift på lunsjsalat
2 advocado I biter
1 mango I biter
200 g fetaost I biter

Dressing med 1 ts sennep, 1 ts honing, 1 SS hvitvinseddik, 3 SS ekstra virgin olivenolje

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 15:07   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har spist suppe 90% av dagene de siste par årene, tror jeg.

Da kan du ta med suppe! Det er jo kjempelett å lage et par-tre store varierte gryter og fryse ned i prosjoner.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Av og til salat, men det blir jeg veldig fort lei av, selv med variert salatbar. Jeg får liksom aldri til å mikse det til slik at det blir godt. Eller så liker jeg rett og slett ikke salat.

Nei, det er jo faktisk en mulighet at du ikke gjør. Jeg er veldig glad i salat, og ikke så glad i suppe.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er glad i (veldig) godt brød med masse pålegg og masse grønt på, men ikke "kjedelig" brød med bare pålegg, det blir for tørt.

Kan du ikke lage en heidundrande sandwich da, med masse grønt og godt pålegg på godt brød?
Ellers er jo kjøleskapsgrøt og chiagrøt enkelt og mettende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 15:08   #20
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - jeg må lage matpakke!

Andre tips:
pizza på tortillalefser
fyllte horn
osteboller

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no