Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Coops kaffebøll på Løkka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-15, 16:55   #181
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Å ha markedskrefter og å bruke de til noe kan være en god ting. Villedende markedsføring - not so much.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 16:59   #182
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Jeg tenker at dersom uttalelsene til kundene blir brukt i videre markedsføringssammenheng for coop, så er er virkelig ugreit.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 19:00   #183
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Man kan jo gjøre seg opp en mening selv

Til opplysning ligger den ikke innpakket på en hotellbuffet. Der står det gjerne Sta. Kristina og ikke noe mer. For folk uten kjennskap til Gilde kan assosiasjonene lett gå til sydligere strøk enn Tynset.
I hvert fall med tanke på at det finnes virkelige helgener med samme navn.

Hadde hotellet nektet å oppgi opprinnelsesland hadde jeg blitt gærn. At de legger den på Buffeten uten å skrive. "Denne er fra Tynset" er imidlertid helt ok selv om jeg kan risikere å tro at den er utenlandsk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 19:13   #184
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Jeg er på linje med Guava og Pelle i denne diskusjonen, og greier ikke å se linken mellom halalkylling og EMV i denne saken i det hele tatt.
Min påstand er fortsatt at kaffesjappa har SECRET i navnet sitt, det er jo ikke akkurat nanoforskning å skjønne at her ligger det noe hemmelig, noe som kommer info om, eller noe man ikke vet.

Jeg faller også litt for Pelles argumentasjon når det gjelder store, regulerte kjeder foran små en-to-tremannsforetak i forhold til det å forholde seg til norsk regelverk. Det er jaggu mye snusk blant små foretak både når det gjelder varer og arbeidsmiljø, samt skatter og avgifter.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 19:36   #185
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg faller også litt for Pelles argumentasjon når det gjelder store, regulerte kjeder foran små en-to-tremannsforetak i forhold til det å forholde seg til norsk regelverk. Det er jaggu mye snusk blant små foretak både når det gjelder varer og arbeidsmiljø, samt skatter og avgifter.

Nå ja, det kan jaggu være mye snusk blant store foretak også - det er bare ikke så lett å avdekke. :tidligere aktør i restaurantbransjen:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 19:39   #186
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Nå ja, det kan jaggu være mye snusk blant store foretak også - det er bare ikke så lett å avdekke. :tidligere aktør i restaurantbransjen:

Jeg er både tidligere og nåværende aktør i bransjen, og ser helt klart hvordan myndighetene har utviklet seg gjennom årene.
Poenget her er at de store gjerne har IKT relatitv i orden mens de små ikke har det, og så mye lettere kan smyge seg unna myndighetenes krav (helt til de blir kontrollert og evt. tatt).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 20:36   #187
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Til opplysning ligger den ikke innpakket på en hotellbuffet. Der står det gjerne Sta. Kristina og ikke noe mer. For folk uten kjennskap til Gilde kan assosiasjonene lett gå til sydligere strøk enn Tynset.
I hvert fall med tanke på at det finnes virkelige helgener med samme navn.

Hadde hotellet nektet å oppgi opprinnelsesland hadde jeg blitt gærn. At de legger den på Buffeten uten å skrive. "Denne er fra Tynset" er imidlertid helt ok selv om jeg kan risikere å tro at den er utenlandsk.


Men da er man ikke lurt, da er man kunnskapsløs.
Og hadde hotellet svart "det er hemmelig" når du spurte om opprinnelsesland så hadde du blitt gæærn. Men da skjønner du jo egentlig greia lell da.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 21:34   #188
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men da er man ikke lurt, da er man kunnskapsløs.
Og hadde hotellet svart "det er hemmelig" når du spurte om opprinnelsesland så hadde du blitt gæærn. Men da skjønner du jo egentlig greia lell da.

Ja om jeg hadde spurt i hotellet eller kaffebaren og fått til svar at det er hemmelig så ville jeg blitt sur og ikke handlet.

Jeg hadde ikke inntrykk av at kaffebaren hadde nektet å opplyse om opprinnelsesland. De hadde bare ikke stemplet Coop i fleisen på kundene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 21:49   #189
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Jeg synes dere gjør dere utrolig vanskelige nå. Det er klart poenget var å lure kaffesnobber - det var jo HELE poenget med stuntet.

Det er ikke fantastisk uetisk og straffbart, men det er kjipt. Og jeg kommer til å passe på å fylle opp fryseren bedre for å slippe å stunte med så där kaffe fra Coop.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 12:25   #190
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Navnet Secret little coffeshop eller kva der no var indikerer vel ikkje at det låg en hemmelighet der. Eg tenker dei valgte det bevisst for å harselere med at alt kult er så hemmelig og bortgjømt. Eller omvendt, alt hemmelig er så kult.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 12:38   #191
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Navnet Secret little coffeshop eller kva der no var indikerer vel ikkje at det låg en hemmelighet der. Eg tenker dei valgte det bevisst for å harselere med at alt kult er så hemme

Noe sånt. Jeg fant først ut om sjappa fordi de begynte å følge meg på Insta. De oppsøkte altså meg, og jeg kunne på det tidspunktet se at de skulle åpne i et lokale på løkka hvor det har vært en rekke små kafeer som aldri helt har fått det til. I tillegg hadde jeg nettopp vært innom en annen liten kaffesjappe hvor vedkommende som åpnet den fortalte at han valgte å åpne litt sakte og "hemmelig" for å kunne se an publikum litt og finne ut av hvordan han skulle gjøre dette videre. Så jeg syns ikke "The Secret Coffeeshop" var så rart navnevalg. De ligger sånn til at ganske få går rett forbi, fordi akkurat der de ligger så skrår de fleste bort og gjennom en park. Jeg tenkte det spilte litt på det.

Jeg syns det er temmelig nedlatende når folk som bor på motsatt side av landet og knapt har satt sine bein på løkka (og hvertfall ikke sett denne kaffesjappa eller fulgt utviklingen på "nært hold") mener at navnet gjør det helt innlysende at det er et markedsføringsstunt, så om man ikke skjønte det har man bare seg selv å takke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:01   #192
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Det er så mye rare sjapper med rare navn i det strøket, så jeg hadde i hvert fall ikke tenkt at "her ligger det et stunt bak som skal avsløres", nei.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:04   #193
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Jeg syns det er temmelig nedlatende når folk som bor på motsatt side av landet og knapt har satt sine bein på løkka (og hvertfall ikke sett denne kaffesjappa eller fulgt utviklingen på "nært hold") mener at navnet gjør det helt innlysende at det er et markedsføringsstunt, så om man ikke skjønte det har man bare seg selv å takke.

Meine du meg no? Eg meine absolutt ikkje at ein skulle skjønt det av navnet, eg berre protesterte på at navnet skulle indikere at her var der noko hemmelig.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:05   #194
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Jeg skjønte deg sånn, Tussa, jeg tror hun mener De Andre.

: snakker for andre:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:06   #195
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Meine du meg no? Eg meine absolutt ikkje at ein skulle skjønt det av navnet, eg berre protesterte på at navnet skulle indikere at her var der noko hemmelig.

Nei, du var jo enig med meg. Både Nextlife og Guava mener jo at man burde forstått at det var et stunt utifra navnet og er de jeg siktet til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:07   #196
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skjønte deg sånn, Tussa, jeg tror hun mener De Andre.

: snakker for andre:

Hvis ikkje må eg begynne skrive om dei fire åra mine på Løkka på nittitallet :knirk:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:08   #197
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Hvis ikkje må eg begynne skrive om dei fire åra mine på Løkka på nittitallet :knirk:

Da var det ikke mye kaffesjapper der, i allefall! Men salatbar og krystallbutikk, det hadde vi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:09   #198
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da var det ikke mye kaffesjapper der, i allefall! Men salatbar og krystallbutikk, det hadde vi.

Og fylt pita med agurk og skinke på Kjøkkenhagen Finns den lengre forresten?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:10   #199
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da var det ikke mye kaffesjapper der, i allefall! Men salatbar og krystallbutikk, det hadde vi.

Og bakeri, for der jobbet jeg på lørdagene. Men jeg syklet rett hjem til Majorstua igjen etter jobb, for hva i all verden skulle jeg henge på Grünerløkka etter, lizzom. Jeg husker det var jubel da vi fikk Rimi rett over veien. Hurra, en normal butikk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:13   #200
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og fylt pita med agurk og skinke på Kjøkkenhagen Finns den lengre forresten?

Nei! Jeg jobbet i en annen butikk på Løkka, og vi jentene byttet på å løpe ned på Kjøkkenhagen for å kjøpe salat. Hvitløksdressingen deres var fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Og bakeri, for der jobbet jeg på lørdagene. Men jeg syklet rett hjem til Majorstua igjen etter jobb, for hva i all verden skulle jeg henge på Grünerløkka etter, lizzom. Jeg husker det var jubel da vi fikk Rimi rett over veien. Hurra, en normal butikk.

Det var jo virkelig ikke et sted å henge etter jobb på nittitallet. Det var vel tre cafeer og barer der, hvorav halvannen hadde et litt spesielt klientell. Fru Hagen åpnet i 1996, og var starten på gentrifiseringen. Det var en lekebutikk der før, og ved siden av en rar krystallbutikk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no