Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tar du "Selfies"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-13, 09:17   #61
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Klart jeg tar bilder av meg selv, hvem skulle ellers gjort det? Brukes som profilbilder på face og wf og insta. Ingen trutmunn, bare helt vanlig. Selvsagt ser man ikke rynker eller grått hår på dem, skulle bare mangle når jeg har muligheten til å velge.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 09:44   #62
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Klart jeg tar bilder av meg selv, hvem skulle ellers gjort det? Brukes som profilbilder på face og wf og insta. Ingen trutmunn, bare helt vanlig. Selvsagt ser man ikke rynker eller grått hår på dem, skulle bare mangle når jeg har muligheten til å velge.

Samme her.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 10:18   #63
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Det taes svært sjeldent bilder av meg, siden jeg ikke liker meg foran kameraet. Men det har skjedd at jeg har tatt selfies, ja. Sånn for moro skyld. Profilbildet av meg på face er det min datter som har tatt. Profilbildet jeg har her på fp tror jeg er en selfie da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 11:03   #64
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ikke i følge definisjonen på selfies. Men siden jeg syr av og til, tar jeg helfigurbilder med selvutløser. Liker det ikke, men siden jeg er ganske kort og litt rund, så har klærne en tendens til å se bedre ut på kroppen min enn liggende på et golv. Så det er klærne som er viktige, ikke jeg.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 11:15   #65
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Når jeg leser denne tråden er jeg enda mer fornøyd med at jeg ikke har Snapchat.

Jeg har vært litt nysgjerrig på Snapchat, men denne tråden var helt klart ikke noe innsalg

Klart jeg tar selfies! Flere av mine profilbilder på FB er det, f eks det nåværende. (Kall gjerne meg fjortis og eksibisjonist, men hold geita utenfor dette! )

Vedlagte bilder
Filtype: jpg geit.jpg (92,3 KB, 53 visninger)
__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 11:22   #66
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Jeg vet ikke engang hva snapchat er. *gammel* Savner jeg det?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 11:25   #67
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Har tatt selfies når jeg blir lei av profilbildet mitt på facebook, og ikke har hatt nyere bilder liggende på pc. Ellers tar jeg og kjæresten det av og til når vi er på ferie, i skibakken etc

Når jeg var singel, tok jeg selfie litt oftere...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 11:34   #68
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

En tur inn på FB sier meg at jeg tar selfies når jeg har klippet meg.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 12:40   #69
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Jeg tar selfies når jeg har klippet meg (en gang i året) og når jeg kjøper nye briller (hvert 5.år), for å sende venninner og søster og så legger jeg det på Styrerommet her eller i bloggen min her. Ikke noe offentlige steder.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 12:54   #70
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

En sjelden gang, når jeg vil ha et bilde av at jeg er et bestemt sted, og jeg er på tur aleine. Men ikke med duckface.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 12:59   #71
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Klart jeg tar bilder av meg selv, hvem skulle ellers gjort det? Brukes som profilbilder på face og wf og insta. Ingen trutmunn, bare helt vanlig. Selvsagt ser man ikke rynker eller grått hår på dem, skulle bare mangle når jeg har muligheten til å velge.

Samme her. Godt mulig andre ser meg på en annen måte, men hvorfor skal man nøye seg med dårlige bilder som andre har tatt av en som profilbilde på FB når man kan ta noen man er fornøyd med selv? Tar med både mobilkamera og webcam.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 20:25   #72
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Av og til, stort sett med en av ungene, eller for å vise ny sveis til venninne. Med klær og uten duckface, såklart.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 20:41   #73
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Nei, aldri.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 20:42   #74
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Jeg må snart ta bilde til adgangskort til jobben, men har oppdaget til min store skrekk at dette bildet havner nederst i alle internmailer. Vurderer å slutte å sende mailer.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 20:45   #75
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Men, i alle dager, mkj, hva er det med bilder av deg selv som er så vanskelig?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 21:01   #76
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Jeg liker ikke å se bilder av meg selv. Og det at jeg får det flashet opp på skjermen HELE dagen, det ser jeg ikke fram til altså.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 21:57   #77
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Jepp, når jeg har lyst til å skifte profilbilde etc. Eller i godt lag med venner (les:masse prosecco innabords ). Men ikke med trutmunn eller blondeundtertøy

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 22:01   #78
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Klart jeg tar selfies! Flere av mine profilbilder på FB er det, f eks det nåværende. (Kall gjerne meg fjortis og eksibisjonist, men hold geita utenfor dette! )

Du har spurt geita om det var greit at du la ut bildet på internett, ja? Fin du er!

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg liker ikke å se bilder av meg selv. Og det at jeg får det flashet opp på skjermen HELE dagen, det ser jeg ikke fram til altså.

Det er bare å slutte å sende mail til seg selv, det

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 22:14   #79
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ja, opptil fleire gongar for dag formidla på snap. Eg snapchat!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 22:45   #80
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ja, det er sjelden andre tar bilde av meg, og når de gjør det, så er de så utrolig lite flatterende at jeg får noia.
Men jeg har ikke trutmunn og klærne er på. Brukes kun til profilbilde på FB. Jeg legger ikke ut bilder av barna der, og mannen gidder sjelden stille opp på noen bilder, og om han gjør det, så er det grimaser alle veier.

Om det er fjortis, så er jeg vel det, da. Ikke at det bryr meg stort. Jeg kan ikke påstå at jeg bryr meg så veldig om andre legger ut den type bilder -med trutmunn og lite klær. Jeg kan tenke en liten tanke, men så er det glemt.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no