Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tar du "Selfies"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-13, 21:11   #21
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

og baken stinkende ut.

Det skal vi alle være glade for.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:13   #22
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ja, det hender. Syns i utgangspunktet selfies er en rimelig klein ting, men praktisk og gøy i visse settinger. Det hender jeg tar selfies av meg og babytuppa i speilet spesielt i starten, for å få med hele ungen, og litt gøy å ha av oss begge. Eller meg og barna i speilet, men som regel mest på gøy. Og av bare meg og magen da jeg var gravid. Selfies med trutmunn og i veldig poserende stillinger tror jeg ikke jeg er laget for å ta, tar meg ikke så godt ut på bilder i utgangspunktet

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:16   #23
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ja, det hender. Men aldri med trutmunn, i undertøyet eller med inntrykket mage og baken stinkende ut.

Jeg har tatt selfies i ullundertøyet (langermet og -benet for ordens skyld, og for å vise noe annet enn akkurat ullklærne. Og med skikkelig uttrykket mage, vet ikke om det er noe bedre

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:18   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

I mangel på speil hender det at jeg tar bilde av meg selv med mobilen for å se... men ikke for å dele nei.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:19   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ja, av og til. Som regel for å endre profilbilde på FB, noen ganger i situasjoner; vise hvor jeg er/hva jeg gjør, og noen ganger for FP.

Jeg tar også av meg og mannen, meg og ungene, eller sammen med andre i situasjoner der det er litt gøy.

Er oppvokst med et fotograferende far, og har ingen problemer med å bli tatt bilde av eller å ta bilde av meg selv. Jeg legger ikke noe spesielt i det. Smil, knips, ferdig.

Bildene er relativt normale. Har vel et med trutmunn gjort med vilje. Mannen syntes det var horribelt. Ellers bruker jeg ofte filter på dem, slik at jeg skjuler huden min. Leker med bilder hele tiden, og tar mye bilder. Lys og farge endrer hele inntrykket, og det er blitt så gode programmer til mobil i dag. Bildebehandling er hobbyen min.


Sist redigert av Dronningen : 06-12-13 kl 23:42.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:21   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ja, for gøy eller for å vise fram ny hårfarge. Men sånne sexy, halvnakne bilder har jeg ikke tatt siden tyveårene.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:22   #27
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Det hender jeg tar bilde av meg selv ja, gjerne sammen med en unge eller for å vise frem hvor vi er hen.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:23   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Tok ikke sexy, halvnakne bilder i tyveårene jeg... på tide å begynne nå?

Nesj, men ejg BURDE tatt et for å oppdatere profilbilder på facebook, det er bare det første bildet jeg fant av meg selv da jeg (seeeeeeeeeent ja) opprettet profilen en gang forrige måned, og det er ikke helt godt. Dessuten ligner jeg visst veldig på min mor.

"se, mormor!" sa jentungen i sted.
Er det mormor? spurte jeg.
Neeeei, mamma!!!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:24   #29
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Nei.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:26   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Tok ikke sexy, halvnakne bilder i tyveårene jeg... på tide å begynne nå?

Nesj, men ejg BURDE tatt et for å oppdatere profilbilder på facebook, det er bare det første bildet jeg fant av meg selv da jeg (seeeeeeeeeent ja) opprettet profilen en gang forrige måned, og det er ikke helt godt. Dessuten ligner jeg visst veldig på min mor.

"se, mormor!" sa jentungen i sted.
Er det mormor? spurte jeg.
Neeeei, mamma!!!

Aldri for sent!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:26   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ingen andre tar bilder av meg, så de jeg har tar jeg selv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:32   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Jeg syns bildene jeg tar selv med mobilen blir utrolig lite flatterende, så jeg legger bare ut bilder som er tatt av andre, med god belysning og heldige vinkler.

(Jeg lurer på om jeg la inn et dagens outfit-bilde i bloggen min her inne en gang, forresten. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:33   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Aldri for sent!

dog skal jeg ikke ha sexy, halvnanke bilder på facebook altså!

tok forresten noen lettkledde bilder da jeg var gravid, men bare av magen, sånn for å se at den vokste. Klippet greit så det ikke var sånn at det syntes at jeg ikke hadde bukse, men gravidbukse som går sånn halvt oppunder armene var liksom i veien når jeg skulle ha bilde av magen!

Jaja... nei, selfies er vel ikke helt meg...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:38   #34
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ja det gjør jeg av og til.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:45   #35
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ingen andre tar bilder av meg, så de jeg har tar jeg selv.

:dulter:
Slik her det her og. Mannen tar jo bare bilde av meg når jeg ser helt dust ut, tye sitter dypt konsentrert å skriver,kjører,spiser eller hva har du.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:46   #36
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Det hender, men mest til snapchat eller for gøy sammen med barna, ingrnting kommer ut på internettet...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 22:02   #37
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Nei, ingen selfies her.

Da det gjelder hyppige selfies på FB etc synes jeg nyskilte, voksne damer går tenåringsjentene en høy gang.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 22:04   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Jada. Jeg har til og med lagt ut et bilde av meg iført et antrekk til forveksling likt en utskjelt bikini som (den for meg forholdsvis ukjente) Miley Cyrus har stilt i, så jeg etterpå. :jevngod med fotballfrue: Det var riktig nok ikke et selvportrett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 22:11   #39
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Et par ganger. Siste gang var rett etter målgang på Birken. Størknet gjørme over hele fjeset

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 22:12   #40
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Nei, aldri.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no