Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-12, 09:13   #41
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg så innslaget på TV2, og jeg tror jeg hylte sikkert 5 ganger gjennom innslaget:
- DETTE.*ER.*IKKE.*NYHETER!!

Nuff said.

Håper barna dine var lagt på dette tidspunktet sånn at de ikke ble redde.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 09:14   #42
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jepp, men det er litt vanskelig å nekte unger å ha med seg beina på flyet.

Jeg håper og tror at det er mulig å lære ungene å la være og sparke i setet forran seg selv om de har med bena. På samme måte som jeg tror de kan ta med leker og ikke leke med de på flyet.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 14-08-12 kl 09:15. Årsak: la til nektingen, så litt rart ut ellers.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 09:21   #43
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Selv om Sabeltann er en farlig mann og burde vært bura inne på livsstid, så synes jeg allikevel det er litt i overkant teit at disse ungene ikke fikk ta med seg en liten plast muskedunder på flyet. Så naturttro er de ikke liksom. Og når man kan ha med seg strikkepinner inn på flyet, så ja...
Men å gå til TV og aviser med det er i grunn ennå teitere.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:27   #44
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.546
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Vi så dette på nyhetene i går og tenkte "herregud". Altså, har ikke folk sperrer på hva de ringer tips etter? Skjønner de ikke at de fremstår som idioter?
Jeg setter dette i samme bås som hun med jordbærkurvene utenfor Kiwi.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:53   #45
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi pakket Sabeltann-sverdene i kofferten når vi dro fra Kristiansand, men de sa ved baggasje-innsjekking at vi hadde fått de med gjennom sikkerhetskontrollen på Kjevik. Forsto det sånn at det var et unntak de gjorde der.

Og vi pakket ikke Lego sverdet skumgummi) når vi reiste fra Billund og det var ingen som hevet et øyenbryn, hverken i sikkerhetskontrollen eller ombord i Norwegian. Ikke tror jeg de andre reisende ble engstelig heller av å se fireåringen med det.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:55   #46
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Hva skal man si? synd, trist leit. Ingen sympati! God gjort av avisen å bruke ressurser på dette!

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:58   #47
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Og vi pakket ikke Lego sverdet skumgummi) når vi reiste fra Billund og det var ingen som hevet et øyenbryn, hverken i sikkerhetskontrollen eller ombord i Norwegian. Ikke tror jeg de andre reisende ble engstelig heller av å se fireåringen med det.

Jeg vil tro sikkerhetskontrollen i Billund er like fleksibel på Lego-effekter som Kjevik er på Sabeltann-effekter.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 11:59   #48
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Og vi pakket ikke Lego sverdet skumgummi) når vi reiste fra Billund og det var ingen som hevet et øyenbryn, hverken i sikkerhetskontrollen eller ombord i Norwegian. Ikke tror jeg de andre reisende ble engstelig heller av å se fireåringen med det.

Legosverdene av skumgummi er ganske uskyldige sammenlignet med de harde sabeltann og langemannsverdene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-12, 12:09   #49
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk ikke ta med seg Sabeltannvåpen på flyet

Jeg tenkte "for noen nek" om foreldrene til barna fra nyhetsinnslaget i går. Snakk om å bære dumskapen sin til torgs ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no