Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Diskriminering å ikke få leie med hund?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 16:24   #41
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Jeg kunne godt ha leid ut til noen med hund. Ikke fordi jeg synes det er diskriminerende ikke å gjøre det, men fordi jeg har sympati med de som sliter med å finne et sted å bo med hund. Men, vi leier ut til en mindreårig asylsøker istedet, vi.

  Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:29   #42
acimi
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 1
acimi er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Jeg blir direkte kvalm av å lese denne tråden. Maken til sidrompa, sure og utakknemlige mennesker skal man lete lenge etter. Jeg syns faktisk at denne tråden beskriver diskriminering i detalj. Dere henger ut alle hundeeier og så hiver dere med samtlige dyreeier på toppen. Tråkker dem ned i søla, skriver at dere gjerne hadde hatt hva som helst annet enn en hundeeier som leietager.

Jeg er takknemlig for at jeg som hundeeier aldri kommer til å leie noen ting av dere, jeg kunne aldri i livet tenkt meg å betale dere for noe som helst. Det er først nå jeg forstår hva slags mennesker som befinner seg bak annonsene. Å leie i dagens samfunn har blitt helt håpløst, man skal helst være jente, ikke ha kjæreste, helst ikke venner, ikke skal man ha dyr, ikke skal man bevege seg særlig mye i leiligheten, ikke skal man sitte oppe for lenge om kvelden, ikke skal man stå opp for tidlig om morgenen etc. Det er latterlig. Vi er en del av husholdningen deres, vi betaler faktisk for å bo der.

I to år har jeg nå lett etter et sted å bo med mine to hunder. Folk flest legger på bare jeg nevner det. Jeg har vært VELDIG åpen, VELDIG lite kresen og mer enn imøtekommende til å legge alt til rette, fra å installere egen dør og teppelegge hele gulvet til å ha hundene boende ute, men neida. Som student så har jeg ikke råd til å leie et helt hus til 6000 i mnd, det går bare ikke når man får 6300 i mnd av staten. Ikke har jeg råd til å bo usentralt heller, med eller uten hund.

Jeg tenker på utleier, det er faktisk veldig viktig for meg. Jeg er ikke interessert i å ha hunder som tygger ledninger, skraper opp dører, bjeffer i tide og utide og tisser inne, og det kan jeg ikke tro at de fleste hundeeiere er interessert i heller? Hvorfor skulle man ønske å bo sånn? Man ønsker jo å bo i fred og ro med hundene sine.

Det var en som sa tidligere i tråden at det ikke var en menneskerett å ha dyr. Jeg syns det er trist at du ikke ser det fine forholdet man kan ha til et dyr, det er for mange (inkludert meg) et viktig element for å holde hverdagen positiv. Jeg ser ikke sport på tv, jeg liker ikke å feste, spille squash eller å shoppe - livet mitt er hundene mine. Og det er jeg stolt av.

Skam dere.

acimi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:32   #43
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Og poenget var, acimi? At folk som ikke vil ha hunder i sitt hus bør ha hunder i hus, siden det er noen andre som har et fint forhold til hunder?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:33   #44
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:37   #45
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Og for å svare seriøst: da vi averterte hybelen vår sist, fikk vi nær 100 henvendelser på de fem timene det tok før jeg fikk stengt annonsen. Og da valgte vi den leietakeren som passet oss best: aka en som virket som en rolig, hyggelig, betalingsdyktig leietaker, som var interessert i å bo der lenge.

At det da sto 99 stykker igjen som også fortjente et sted og bo og som helt sikkert også var hyggelige folk de fleste av dem, var strengt tatt ikke vårt problem eller noe jeg føler nevneverdig skyld for.

Det er rett og slett ikke en menneskerett å være en attraktiv leietaker, og hvis man sliter med å finne et sted å leie må man enten være mindre kresen, betale mer eller gjøre seg mer attraktiv på et eller annet vis. Eller rett og slett vente med å holde husdyr til man kan kjøpe en bolig, hvis det er det eneste alternativet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:39   #46
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

En del av husholdningen er vel å dra den litt langt. Men om du og hundene forventer å få servert middag hver dag inkludert i leia, så skjønner jeg at du sliter på boligmarkedet.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:40   #47
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Klapper for Teofelia!

Makan.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:41   #48
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Sorry, jeg hadde fremdeles vært skeptisk til å leie ut til noen med hund. Selv om vi selv nå bor et sted hvor utleier ikke vil la oss ha hund. Kjipt for oss, men jeg har ikke problemer med å forstå begrunnelsen, når vi bor i et hus med tepper på store deler (amerikanske hus...). Vi har leid ut til ei dame som fikk lov til å kjøpe hund mens hun bodde i leiligheten (liten hund), men jeg hadde ikke uten videre leid ut til noen som hadde hund, nei.

Og ikke føler jeg meg som et dårlig menneske av den grunn, gitt. Det er ganske mange andre som heller ikke hadde fått leid sokkelen vår, for å si det sånn. Selv uten hund. Jeg er dritskeptisk og selektiv, men det er jeg i min fulle rett til, så lenge det er min egen eiendom som skal leies ut.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:56   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Acimi, jeg foreslår at du leser deg opp på ordene menneskerett, valg og konsekvens.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:59   #50
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Kostelig!!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:01   #51
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Fantastisk debut. Hvordan greier nykomlinger å spa opp slike tråder (som ikke ligger øverst på lista, så man må jo lese og lete litt) og så til de grader bomme på forumsjangeren?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:04   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Google, katta.

Ellers vil jeg gjerne få påpeke at det går an å ha hund og fortsatt skjønne at det ikke er spesielt ettertraktet på leiemarkedet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:06   #53
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Google, katta.

Ellers vil jeg gjerne få påpeke at det går an å ha hund og fortsatt skjønne at det ikke er spesielt ettertraktet på leiemarkedet.

Jeg tror nok de fleste med hunder er veldig klar over det.

Men jeg er fascinert over googlevarianten også. Hey - her er det en tråd på et fremmed diskusjonsform jeg kan mene noe om - jeg stamper inn med begge beina midt i klaveret uten å vite hvem jeg diskuterer med, og at debatten egentlig har ligget død et halvt års tid er bare fint.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:06   #54
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Hm... Jeg har leid mange steder i mitt liv, men aldri fått det for meg at jeg har vært en del av husholdningen til familien jeg leide hos, enda jeg betalte for meg og greier. Betyr dette altså at så lenge man betaler husleia, kan man gjøre hva man vil med leiligheten man leier?

Ellers syns jeg det er moro med nykommere som tramper inn slik, for det skaper liv og røre!

Og sånn ellers - du verden som jeg drømmer om hund i livet mitt, men likevel har jeg full forståelse for at ikke alle ville leid ut til meg og hunden hvis det nå var nødvendig. (Blant annet etter å ha sett hvordan min kjære jobbet så svetten sto med å støvsuge hundehårene vekk fra teppet under stuebordet på søndag kveld, etter at svigerhunden hadde vært på besøk et par dager. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:07   #55
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hm... Jeg har leid mange steder i mitt liv, men aldri fått det for meg at jeg har vært en del av husholdningen til familien jeg leide hos, enda jeg betalte for meg og greier. Betyr dette altså at så lenge man betaler husleia, kan man gjøre hva man vil med leiligheten man leier?

Jeg har vært delvis en del av husholdninga en gang. Det var veldig ubehagelig, de trampet inn i tide og utide, delte vaskemaskin uten klare regler og hadde forventninger til hva jeg skulle gjøre og ikke gjøre. Veldig ubehagelig. Bedre å ha sin egen husholdning.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:09   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Hm... høres litt ut som kollektivet jeg bodde i en gang i tiden.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:11   #57
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Jeg er veldig glad for at vår hybelboer ikke regner seg som en del av vår husholdning.

Og jeg vedder på at det er gjensidig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:19   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Jeg fikk en veldig rar deja vu-følelse når denne tråden dukket opp. "hæ?! Skrev ikke jeg noe sånt i fjor?"

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:20   #59
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:45   #60
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Hvis jeg skulle leid ut, så hadde jeg ikke hatt noe imot hund såsant det var en røytefri hund (og de er det en del av) og jeg så at eier hadde kustus på den. Forresten så hadde jeg vært mer engstelig til kattetisselukt.
Synes det er opp til enhver huseier å bestemme hvem de vil ha som leieboere. Det er deres hus, så det skulle bare mangle!

(Må nevne at jeg HATER ordet menneskerett, uansett setting det er brukt i. Grunnen var at da vi strevde i 8 år med å få barn, hørte og leste vi: "Det er INGEN menneskerett å få barn bla,bla,bla. Hvem pokker definerer hva som er menneskerett? )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no