Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-14, 23:37   #21
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg venter på bussen på samme stopp som KG elever og det er ikke fakes men ekte vare. Dyre vesker. Litt mer østover ser jeg mest jenter med MK-vesker.

Og, hvis man virkelig vil måpe er det bare å sette seg på Starbucks i Bogstadveien fra 14 og utover en ettermiddag. Der er det veldig unge jenter med slike vesker men når det er sagt, det er sikkert det ene stedet i Norge hvor det vil være høyest tetthet.

Jeg tror ikke det er marginalt men ganske utbredt på vgs i alle fall.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 23:38   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg vet helt sikkert at storesøsteren til kompisen til sønnen fikk bruke mellom 5 og 7 tusen av konfirmasjonspengene sine for å kjøpe veske for. Aner ikke om det er normalt her men det er jo litt tragisk, dette.
Jeg vil jo tro at de unge mister helt begrep om penger når de går rundt med en så dyr veske. Og så er det jakker og tom. riktig kosedress som er svært viktig. Det var en spesiell kosedress, eller kanskje det bare var en kosebukse som skulle ha et spesielt merke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 23:39   #23
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Her (Oslo vest) ser jeg en del ungdomsskoleelever gå forbi hver dag. Jeg har aldri sett dyre designervesker. Noen har vesker, men de er ikke luksusmerker.
De fleste har dog sekker.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 00:46   #24
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.975
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg spurte eldste mi om hvordan det er på hennes skole. Hun påstod at noen få hadde dyre vesker, selv på åttende trinn. De var visst såpass redde for veskene sine at de gikk rundt med dem hele tiden. Jeg er vel ikke direkte overrasket over fenomenet finnes her.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 00:47   #25
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

På videregående nede i veien her er det mange MK-vesker, Parajumper, Moncler og Fjellräven-jakker(de er jo kjempedyre!)på busstoppet.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 00:49   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg har ikke sett (som i lagt merke til) noen designvesker på en av Oslos vesteste ungdomsskoler, som jeg ser elever på vei til daglig.

(Som veskefetisjist er det mulig jeg hadde lagt merke til det. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 00:51   #27
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg tror Stavanger har høy designerveskefaktor ifbm. videregående skole skal man tro min niese som sparer for harde livet til en designerveske hun vil ha i 1. klasse til høsten. Hennes mor og jeg prøver iherdig å få henne til å velge annerledes og vi er neeeeesten i mål.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 00:58   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg vet imidlertid at det er ganske stor variasjon i designbevissthet fra skole til skole her i byen også, jeg har venner som sliter litt med å ikke greie/ønske å henge på merkekjøret. Men jeg har ikke hørt om vesker i den prisklassen der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 01:07   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Auda. Kjenner jeg er litt glad akkurat nå som ikke fikk plass til eldstemann på barneskolen som hører til denne kretsen som den omtalte ungdomsskolen ligger i. Men, ut fra det jeg ser i nærmiljøet, er jeg ikke overrasket. Det er mye parajumpers og dyre vesker. Mindre for guttene, hvertfall enn så lenge.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 01:15   #30
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Det som er litt nytt er jo at det er "ekte" var de går med. Før var det masse LV og Michael kors fakes fra Thailand. Men nå er det helt tydelig ekte var.

Jeg synes også det ser veldig rart ut med voksenvesker på små barn. Særlig merker som Mulberry. Moden klassisk stil på små jenter, bare ser helt rart ut synes jeg uten at jeg egentlig klarer begrunne det noe bedre.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 01:19   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Kanskje ikke den fra LV, men på jobben min brukes de andre 2 typer av vesker av damer over 40. Ser det også i sosiale lag.

Jeg tror det er en helt annen status for unge jenter å ha voksne plagg og tilbehør nå enda vi vokste opp.

På vår skole ser jeg ikke noe til det, men det finnes helt klart clustere av slike vesker/forbruksmønster rundt om. Jeg tror ikke det nødvendigvis knytter seg til hele skoler, men heller mindre miljøer i klasser f.eks.

Drammen er for øvrig helt ram på svinedyre statusplagg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 01:21   #32
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror det er en helt annen status for unge jenter å ha voksne plagg og tilbehør nå enda vi vokste opp.

På vår skole ser jeg ikke noe til det, men det finnes helt klart clustere av slike vesker/forbruksmønster rundt om. Jeg tror ikke det nødvendigvis knytter seg til hele skoler, men heller mindre miljøer i klasser f.eks.

Drammen er for øvrig helt ram på svinedyre statusplagg.

Ja hva er det egentlig? Men det er type plagg og bruk med logo på utsiden (show off)? Nye penger?

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 01:27   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Ja hva er det egentlig? Men det er type plagg og bruk med logo på utsiden (show off)? Nye penger?

Ja, mye logo og symbolbruk. Burberry til småbarn, f.eks. Jeg tror det er både nye og gamle penger, jeg tror begge kategorier kan være like glad i å flæsje. Men der er det sikkert også snakk om clustere, ikke hele Drammen samlet. De har jo også aktive undergrunnsmiljøer.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 17-06-14 kl 01:42.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 03:13   #34
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Har ikke lest artikkelen, men ungdomsskolen her er det slike vesker som gjelder, Canada Goose og PJS jakker og sikkert mye annet unødige greier. Verdier vi ikke ønsker at våre barn skal adaptere. Enig med Guava; "har du penger, har du lov" er rett og slett kvalmt når man ser lengre enn sin nesetipp. Man skjønner jo fort hvorfor unge idag sliter økonomisk, har gjeld etc. Slik tror jeg ikke eksisterte da vi var unge.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 07:06   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg har ikke sett en eneste slik veske på ungdomsskolen eller vgs her. Jeg har ikke et spesielt trent øye heller, men 15-åringen fniste høyt av artikkelen hvertfall. Faktisk er det veldig lite merke-kjør her i det store og hele, men det kan jo være at det ikke har spredt seg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 07:18   #36
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg ser en haug av dem på vei til jobb (jeg outer ikke hvilken skole, det er jo så kleint det hele ). Det gjelder ikke bare jentene, de unge guttene bruker Mulberry herrevesker. Jeg har hatt samme reisevei i fem år, og det har vært slik hele tiden, så det er ikke helt nytt.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 08:42   #37
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Det er i hvertfall ikke vanlig på ungdomsskolen vår. I følge min 15-årige datter ville nesten ingen kjent igjen en designveske om noen hadde brukt det heller. Her bruker alle fornuftige sekker. Det finnes dog en rebell i a-klassen som følger sin egen stil og bruker en lerretsveske.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 09:15   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Jeg jogger forbi en ungdomsskole på Oslo vest på vei til jobb, og det er mange små mamma-kopier der, med marineblå blazer, hvite bukser og en veske som for mitt øye ser dyr ut, men hva vet jeg.

Neste dag har de mikroshorts og bar mage, så de er nå fortsatt tenåringer med en del mer eller mindre vellykket kleseksperimentering foran seg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 09:19   #39
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Fjortiser med hvite bukser og marineblå blazer?
Det er store forskjeller rundt omkring skjønner jeg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 09:25   #40
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre designvesker som skolesekk - hvor vanlig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Fjortiser med hvite bukser og marineblå blazer?
Det er store forskjeller rundt omkring skjønner jeg.

Marineblå blazer og pastellfargede skjorter. Eller quiltet jakke. :har åttendeklassing:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no