Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tar du "Selfies"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 22:46   #241
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 11-12-13 kl 22:59.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 22:50   #242
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Fjerner du quoten etterhvert, Pøblis? Jeg tar nok bort dette bittelille lekre bildet i morgen.

Jeg har fårelsket meg i den nye appen som visst has gone viral. Perfect365. Guri, så pppheeen man kan gjøre seg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 22:54   #243
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Jeg måtte ta selfie etter denne tråden i går. Uten duckface. Jeg tok ikke i helfigur da, bare fjeset, og jeg postet det på insta. :villoggal:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 11:29   #244
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fjerner du quoten etterhvert, Pøblis? Jeg tar nok bort dette bittelille lekre bildet i morgen.

Jeg har fårelsket meg i den nye appen som visst has gone viral. Perfect365. Guri, så pppheeen man kan gjøre seg.

Nå måtte jeg jo teste den ut. botox og falske øynevipper next.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 12:44   #245
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Duckface er for meg et samlebegrep for sånn typisk selfie-posering. Oppsperrede øyne, forskjønnende filter, sterk blitz, lett fugleperspektiv og selvsagt også antydning til snurpemunn. : presiserer:

Å knipse et bilde av seg selv foran den kinesiske mur (gjerne uten all of the above) er noe annet, og ikke noe jeg reagerer på. Men jeg himler gjerne over de tingene jeg nevnte i første linje, jeg gjør det. So shoot me.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 14:21   #246
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Duckface er for meg et samlebegrep for sånn typisk selfie-posering. Oppsperrede øyne, forskjønnende filter, sterk blitz, lett fugleperspektiv og selvsagt også antydning til snurpemunn. : presiserer:

Å knipse et bilde av seg selv foran den kinesiske mur (gjerne uten all of the above) er noe annet, og ikke noe jeg reagerer på. Men jeg himler gjerne over de tingene jeg nevnte i første linje, jeg gjør det. So shoot me.

Men da kan du jo bare ta et bilde i det du himler, så har vi laget et helt nutt begrep! Himle-selfie" it is!

Jeg prøvde meg på et tradisjonelt duckface, det så ut som om jeg hadde bæsjet i buksa.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 15:29   #247
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Duckface er for meg et samlebegrep for sånn typisk selfie-posering. Oppsperrede øyne, forskjønnende filter, sterk blitz, lett fugleperspektiv og selvsagt også antydning til snurpemunn. : presiserer:

Å knipse et bilde av seg selv foran den kinesiske mur (gjerne uten all of the above) er noe annet, og ikke noe jeg reagerer på. Men jeg himler gjerne over de tingene jeg nevnte i første linje, jeg gjør det. So shoot me.

Duckface er jo posering med den karakteristiske donaldmunnen som liksom skal være "kjeksi". Selfies kommer jo både med og uten duckface.
Duckface er jo hysterisk morsomt til tider, man ser jo helt fjern ut.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 15:29   #248
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Men da kan du jo bare ta et bilde i det du himler, så har vi laget et helt nutt begrep! Himle-selfie" it is!

Jeg prøvde meg på et tradisjonelt duckface, det så ut som om jeg hadde bæsjet i buksa.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 17:10   #249
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Duckface er for meg det interference sier.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 17:59   #250
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.136
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Måtte jo prøve, syk som jeg er!

:bortevekk:

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 16-12-13 kl 11:17.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 20:42   #251
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Den danske statsministeren får virkelig så det flagrer for Selfien med Obama og Cameron.
http://politiken.dk/debat/profiler/g...statsminister/

Sitat:

Hvad har vi lært her? Kvindelige statsledere må ikke have ben. Især ikke skandinaviske. De må ikke tage selfies. De må ikke hygge sig. De må ikke snakke med mænd, der har deres koner med. De må ikke gå i nederdel. Eller strømpebukser. De må heller ikke være glade for ikoniske tv-serier. De må heller ikke tale med andre mænd, end dem de er gift med.

Faktisk må de helst ikke være kvindelige statsledere. Det er vist nemmest sådan.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 21:12   #252
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Kvinnelige statsledere kan gjøre hva de vil, og sånne selfier er helt OK, og ganske morsomme, synes jeg. Selfiene jeg snakker om i mitt forrige innlegg derimot, gjør meg bare pinlig berørt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 12:49   #253
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Nei, bare hvis jeg har fått nye briller eller noe som jeg skal vise til noen. Men aldri duckface eller i undertøyet. Jeg har en munn som kan se litt duckfaceaktig ut fra en viss vinkel, så der er jeg veldig forsiktig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 13:00   #254
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Ja, da må du helt klart bare ta bilde fra nesa og opp. Duckface by accident må man også passe seg for.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 19:17   #255
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.234
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Duckface er for meg et samlebegrep for sånn typisk selfie-posering. Oppsperrede øyne, forskjønnende filter, sterk blitz, lett fugleperspektiv og selvsagt også antydning til snurpemunn. : presiserer:

Å knipse et bilde av seg selv foran den kinesiske mur (gjerne uten all of the above) er noe annet, og ikke noe jeg reagerer på. Men jeg himler gjerne over de tingene jeg nevnte i første linje, jeg gjør det. So shoot me.

Det gjør jeg og. Eller, jeg ler mest. Litt overbærende.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no