Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Advarer mot fødestuer

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 23:34   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarer mot fødestuer

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det da gitt at alle skal ha mulighet til å reise fra alt hjemme i flere uker? Jeg tror neppe staten arrangerer barnepass.

Nå tenkte jeg ikke egentlig på å ligge der i ukesvis da. Og nei, staten ordner ikke barnepass, men nå tenkte jeg altså ikke på at man skulle påtvinges å ligge der i ukesvis, men at det kunne være en mulighet i alle fall. Kjipt å ha tatt turen med begynnende rier i 2,5 times kjøretur og få beskjed om at "neida, her er det lite åpning, kom igjen i morgen tidlig for en sjekk igjen du"... (tenkt tilfelle, men vi har da lest om dem som føder hjemme etter å ha blitt sendt hjem fra føden/ikke rekker tilbake)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no