Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er greia med Desigual?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-13, 09:03   #41
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Det er som med alle andre merker, man liker ikke alt av en kolleksjon men finner en del innimellom.

En hel del av Desigual sine ting synes jeg er veldig bråkete og spesielle, mens andre ting er veldig fine.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 09:43   #42
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det kjipeste med Desigual er forresten størrelsene. Jeg tar ikke på meg et plagg i størrelse 48 selv om det egentlig er 42.

Jepp - størrelsene til Desigual er helt på trynet.

Jeg har veldig sansen for de klærne, men med min kropp (str 42/44 og endel bulker her og der) så kan jeg bare glemme å få det til å sitte pent på meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 09:59   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

De klærne jeg har derfra, er helt normale i størrelsen (det er bokstavstørrelser). Tallstørrelsessystemet i Spania og Norge er jo ulikt, da, og det kan nok ikke Desigual lastes for.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 10:53   #44
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.001
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

For meg blir det for mye farger (surprise, surprise: Jeg er dronningen av svart, grått og gråaktig blått), og ikke minst har mange av klærne altfor mye mønster for meg.

Mange vil nok synes at de klærne jeg liker er triste og kjedelige.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 14:39   #45
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Noe fra Desigual er fint, annet er ikke like fint og noe ja....

Har akkurat kjøpt meg veske fra Desigual nå og jeg har aldri før fått så mye skryt for ei veske. Jeg velger å tro at de som faktisk kommenterer den er ærlige og at de som ikke liker den uansett holder munn. Til og med Poden er fascinert av veska.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 15:51   #46
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Farger?
Desigual har alltid masse farger, og det synes jeg er en opptur etter flere sesonger med svart, grått og pasteller som hovedfarger hos de "vanlige" kjedene.

Ellers er fasongene ofte fine til meg. Jeg kan lyve meg ned en størrelse, og det liker jeg.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 15:56   #47
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.495
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er enig med personen som skrev at det er litt "gøy på håret" over Desingual. Jeg kommer vel dit etterhvert, men for nå blir det for mye mønster og farger.

Av og til er det gøy med "gøy på håret". Har ikke funnet noen Desigual-plagg selv, enten har det vært feil størrelse eller aller helst feil pris. Men jeg har ElNaturalista-sko og kjoler fra Indiska, så jeg er ikke akkurat svart-svart hver dag.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 16:48   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De klærne jeg har derfra, er helt normale i størrelsen (det er bokstavstørrelser). Tallstørrelsessystemet i Spania og Norge er jo ulikt, da, og det kan nok ikke Desigual lastes for.

Nettopp, sånn er det jo på italienske klær også. Jeg er vanligvis 36 i bukser, men det er vel 40-42 i sydeuropatallstørrelse?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 17:59   #49
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De klærne jeg har derfra, er helt normale i størrelsen (det er bokstavstørrelser). Tallstørrelsessystemet i Spania og Norge er jo ulikt, da, og det kan nok ikke Desigual lastes for.

Jeg er klar over det. Jeg har bare prøvd noen av de minst fargerike toppene i Spania en gang, men der var det bare tall, ikke bokstaver. Jeg husker ikke helt hvilken størrelse jeg måtte opp i, men den var stor nok til at jeg lot være å kjøpe toppen.

(Den var ikke superfin heller, så det hadde også litt med saken å gjøre. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 21:11   #50
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.013
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er enig med personen som skrev at det er litt "gøy på håret" over Desingual. Jeg kommer vel dit etterhvert, men for nå blir det for mye mønster og farger.

Jeg er nok den som har skrevet der. Men jeg ser at jeg har forskjønnet beskrivelsen av Desingual i denne tråden til kjempepenis.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:03   #51
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg er nok den som har skrevet der.

Que!? Jeg var gøy-på-håret!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 22:58   #52
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Greia og greia. Enten liker man Desigualstilen eller så liker man den ikke?
Og det er jo ikke akkurat et nytt merke, jeg kjøpte min første Desigualkjole for 5 år siden, tror jeg.

Jeg liker fargene, men har egentlig for store pupper til at kjolene er fin på meg.

Jeg er ikke fin i kjolene, mye mønster ser rart ut på meg. Men jeg kjøpte en jakke nå, som jeg ikke oppdaget var Desigual før etterpå. Helt sort. Og fin.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 20:23   #53
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.013
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Que!? Jeg var gøy-på-håret!

Oj! Tok jeg din kred der?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 20:41   #54
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.450
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Jeg liker Desigual, men har bare kjøpt en genser derfra, en alt for dyr genser. Elendig kvalitet var det, så jeg kommer neppe til å kjøpe mer derfra. Kan hende jeg bare hadde uflaks?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 21:02   #55
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.203
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg er nok den som har skrevet der. Men jeg ser at jeg har forskjønnet beskrivelsen av Desingual i denne tråden til kjempepenis.

Kjempepenis??

Jeg syns forøvrig Desigual er stilig, men som regel for mønstrete for meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 16:44   #56
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Kjempepenis??

.

Hvor?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 18:40   #57
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.203
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvor?

Spør Trulte! ;-)

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 18:32   #58
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.013
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvor?

Vedder på det er en kjempepenis gjemt i alle de surrealististiske mønstrene, slik at man blir avhengig av klærne.

Anyhow, akkurat min kjempepenis skyldes en autocorrect før i tråden her.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 18:36   #59
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.752
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Jeg liker Desigual kjempegodt og har flere kjoler og skjørt. Jeg har sågar en veske. Jeg elsker farger og mønstre og bryr meg ikke så veldig om andre synes det er pent eller ikke. Jeg synes jeg ser fin ut.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 22:29   #60
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er greia med Desigual?

Et særlig problem med Desigual på min arbeidsplass er at så mange har det. På første planleggingsdag etter skolestart i år var det 5 kvinner i Desigual, og 3 hadde akkurat samme kjole. Med slike "travle" plagg blir det veldig synlig når flere går i det samme.

Selv føler jeg meg veldig ferdig med den mønstrede og fargerike stilen. Jeg pleide å like Desigual og Odd Molly, men har nå i et par år kjørt mere stilrent og enkelt.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no