Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Liker ungene dine makrell i tomat?

Se resultatene: Liker ungene dine makrell i tomat?
Ja 100 48,78%
Nei 54 26,34%
Noen liker, noen liker ikke 51 24,88%
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 19:15   #41
alice
Newbie
 
alice sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 67
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Her liker både store og små makrell på skiva. Vi er generelt veldig glade i fisk.

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 19:20   #42
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.111
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Vi spiser lite fisk, men far i huset elsker makrell i tomat. Har veldig ønske om at Junior skal like det som pålegg, men gjentatte forsøk siden 1-årsalderen har nå kun blitt kronet med spytting, grimaser og til tider gråt.

Konklusjon: Han liker det virkelig ikke, selv ikke da han omtrent var alteter tidligere.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 19:30   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er det noe alle unger har smakt liksom? Er det vanlig å ha det i hus? Både jeg og mannen liker det, men vi har ikke hatt det i hus siden T. ble født.

Hvorfor sluttet dere å kjøpe det da T ble født? Siden dere begge liker det, liksom? Høres rart ut. Jeg ser på det som et sunt og flott pålegg og har det alltid i hus og er veldig, veldig glad for at ungene liker det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 19:57   #44
Rory
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 104
Rory er litt kul
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Jenta mi liker og ikke liker...
Vanskelig å si, for om hun får det på SIN skive så spiser hun det ikke... Men har jeg det på skiva, så vil hun ha min. Og da spiser hun som bare det... så vet ikke om det er fordi hun bare spiser det jeg spiser...

__________________
Har ei tulle født sommeren 2008
Rory er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 20:42   #45
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

jupp,begge to

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 20:44   #46
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Guttungen liker det ikke, jentungen er ikke glad i det lenger.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 20:52   #47
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Ingen av mine to liker det.
Mannen og jeg liker det, så det har vært tilbudt hele veien, men har aldri falt i smak. Jeg likte det forresten ikke før jeg ble voksen selv.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 20:54   #48
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

2 av 3 elsker makrell i tomat.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 21:17   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er det noe alle unger har smakt liksom? Er det vanlig å ha det i hus? Både jeg og mannen liker det, men vi har ikke hatt det i hus siden T. ble født.

Vi har det alltid i hus. Jeg liker det ikke, men gubben spiser det og poden elsker det. Det er jo kjempesunt pålegg, så vil han ha så skal han jammen få. Poden tar gjerne en skje rett fra boksen også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 21:22   #50
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.966
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Jeg liker det dessverre ikke selv. Andungen kastet opp første gangen han prøvde, og vi har knapt hatt det på bordet siden.

Synd, siden det er så sunt. Mulig forsettet for 2010 bli å lære meg selv å like det først?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:57   #51
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Min sjuåring er veldig glad i det, og spiser det stort sett hver dag. De store er jeg usikker på om spiser det noe særlig nå, men de likte det ihvertfall da de var små. Det er vel noe av det sunneste pålegget man kan spise, så jeg er glad for at han liker det. Jeg liker ikke lukten, men det sier jeg selvfølgelig ikke noe om. Veldig greit med de små engangsdosene, så man slipper griseriet med de store boksene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:58   #52
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvorfor sluttet dere å kjøpe det da T ble født? Siden dere begge liker det, liksom? Høres rart ut. Jeg ser på det som et sunt og flott pålegg og har det alltid i hus og er veldig, veldig glad for at ungene liker det.

Nei, vi sluttet ikke bevisst med det da, men det er et pålegg som vi spiser i perioder liksom -og nå er det (veldig) lenge siden noen av oss har hatt lyst på det.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:59   #53
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Poden spiser store mengder av det, så passe mengder at jeg ikke bekymrer meg en flekk for at mannen saboterer fiskeinntaket i familien.
Poden fikk smaken på det i barnehagen, hverken mannen eller jeg spiser det og av den grunn ble det ikke introdusert til poden hjemme.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:04   #54
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Jeg elsker det.
Minsten liker det.
Eldste sønn og mann kan ikke fordra det.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:34   #55
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Her i huset liker alle det, men elste er nok den som liker det aller best for hun velger det fremfor noe annet om vi har

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 00:46   #56
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Eldste og yngste liker det kjempegodt, mellomste vil helst ikke sitte i nærheten av dem når de spiser det en gang. Han sier at han hater det, men jeg tror ikke han har smakt det engang.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 00:58   #57
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Min har aldri vært videre glad i det.

  Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 01:28   #58
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Alle her i huset liker det, og vi har det alltid i hus.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 02:06   #59
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Jeg og minsten elsker det- jenta mi klarer det bare ikke. Hun likte det før hun var et år, men nå har hun forsøkt flere ganger å lære seg å like det (hun VIL gjerne like det, pga at det er så sunt), men hun får helt frysninger, enda hun er veldig glad i all slags fisk (så lenge den ikke er salt eller røkt). Mannen liker det, men velger ofte noe annet. Jeg har alltid noen bokser liggende, og om guttungen vil spise rett fra boksen, ja så er det greit for meg. Jeg sparer ALDRI på hlvtomme bokser! DET lukter dritt, det!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 02:08   #60
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker ungene dine makrell i tomat?

Ja alle tre. Helst med majones oppå.
Jeg vil gjerne ha både majones og agurk oppå.
Mannen liker det ikke.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no