Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor parkerer du?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor parkerer du?
Jeg parkerer nærmest mulig 60 41,38%
Jeg parkerer et sted midt i mellom 34 23,45%
Jeg parkerer lengst mulig i fra 17 11,72%
Jeg har ingen parkeringsstrategi 34 23,45%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 21:02   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer midt i mellom eller ganske langt fra. Jeg har bare hatt lappen siden september, og er ei kløne til å parkere noen ganger.

Når jeg føler meg tøffere etter hvert, vil jeg nok parkere nærmere.

  Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:29   #22
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Eg parkerar alltid nærast mulig inngongsdøra. Har eg først med meg bil, har eg inga interessa av å gå langt. Spesielt ikkje viss eg skal handle. Og sjansane for regn er jo relativt store i dette landet, og det er ikkje frisyra mi glad i. Riper bryr eg meg lite om. Det er jo berre ein bil!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:34   #23
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Er bedagelig anlagt og parkerer der det blir kortest å gå. Men det er sjelden jeg frekventerer parkeringsplasser med mange ledige plasser, så valgmulighetene er som regel begrensede. Som Monsoon viker jeg ikke unna lukeparkering og er ergelig på mannen min som til stadighet skal hoppe ut av bilen og dirigere parkeringa mi. Da nekter jeg å se på ham eller ber ham pelle seg inn i bilen igjen. :trassig:

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:40   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Riper bryr eg meg lite om. Det er jo berre ein bil!

Hva med riper på nabobilen? Er du like forsiktig med den?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:41   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Så nær døra som mulig. Jeg tiltrekkes også av trange parkeringsplasser, fordi jeg fortsatt har behov for å bevise at kvinner både kan lukeparkere og parkere der det er trangt. Det henger i at min far i alle år har messet om at kvinnfolk ikke kan kjøre bil. :trassig:

Åh. Du skulle sett et parkeringshus i Flensburg, som hadde egne parkeringsplasser for kvinner. Ekstra brede.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:43   #26
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh. Du skulle sett et parkeringshus i Flensburg, som hadde egne parkeringsplasser for kvinner. Ekstra brede.

Det har de på Ikea også. De kaller det familieparkering, men de lurer ikke meg.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:44   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det har de på Ikea også. De kaller det familieparkering, men de lurer ikke meg.

Åh, det er de som alle varebilene med grønne skilter står på? :furie:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:45   #28
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva med riper på nabobilen? Er du like forsiktig med den?

Eg er sjølvsagt forsiktig både med eigen og andre sine bilar, sjølv om eg ikkje parkerer laaangt unna målet for å unngå at andre skal ripe meg. Eg har køyrt i årevis, og meiner eg har ganske god kontroll på det med parkering.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:45   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Så langt unna som mulig og gjerne med litt god plass rundt bilen.
Fordi jeg er ikke interessert i handlevogner eller dører som lager riper eller bulker i bilen min.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:46   #30
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, det er de som alle varebilene med grønne skilter står på? :furie:

Det er alle fedrene som har familie hjemme.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:46   #31
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Nærmest mulig. Hvorfor skal jeg gå langt om det er en plass vedsiden av døra.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:47   #32
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det har de på Ikea også. De kaller det familieparkering, men de lurer ikke meg.

Der sier du noe. Skal aldri parkere der mer.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 21:48   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det er alle fedrene som har familie hjemme.

Ah. :åpplyst: Jeg har, til tider, vært litt hissig på de som har tatt plassene som jeg så sårt har trengt med to små som skal bukseres inn, og to små og mengder av stæsj som skal bukseres ut. Dog var det en gang et par unge gutter (ja, ungdommen nå til dags, dere. :tsktsktsk: ) klarte å parere min hissige kommentar med noe som bare fikk meg til å le.

"Vi er da alle en stor familie nå til dags?" med et unnskyldende smil og lovnad om at de bare skulle inn og ut igjen. Lettlurt, jeg? Jah.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:01   #34
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Før gjorde det meg ikke noe å parkere et stykke unna, det er ikke så langt å gå liksom. Men nå parkerer vi så nært inngangen som mulig siden jeg har vondt når jeg går.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:07   #35
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer ved den første ledige plassen jeg finner. :enkel:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:08   #36
Pludde
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 37
Pludde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg kjører som regel et stykke unna inngangen så jeg slipper å lete så lenge etter plass og har det litt mer romslig når jeg parkerer.

Pludde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:20   #37
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Foreløpig øvelseskjører jeg bare og overlater parkeringen til mannen.

Mannen pleier å parkere så nærme inngangen som mulig. Vi er ikke redd for bilen.

(...når jeg en vakker dag kjører selv kommer jeg til å parkere ca. 2 mil unna og gå bort tenker jeg. )

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:23   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

På et av sentrene her i byen, så parkerer jeg et stykke unna. Gjerne på en rad uten biler...
Dette pga at det av ukjente årsaker kryr av folk som ikke kan å parkere der oppe, og disse personene kan heller ikke nedlate seg til å gi beskjed om de er uheldige å dulte borti en annen bil. Ikke uten grunn at småbulker på biler ofte omtales som "city Syd bulker" her i byen...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:25   #39
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer så nærme som mulig, så sant det er grei plass å parkere på. Jeg kneker meg ikke inn i en trang luke for å spare noen skritt.

Grunnen til at jeg parkerer så nærme som mulig er at jeg har en sykdom som gjør at beina plutselig kan slå seg vrange, og jeg får store problemer med å gå. Da er det greit å ha bilen nærmest mulig inngangsdøra Jeg kan ofte kjenne det litt på dagsformen om det er sjangs for at dette skjer, og kjennes det ok ut, parkerer jeg gjerne litt lenger fra

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 10:24   #40
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Det kommer litt an på. På det lokale kjøpesenteret her er det så køddete å parkere i parkeringshuset. De som bygde det må ha mangel på IQ, for så inderlig trangt og grusomt. Da står jeg gjerne litt lenger unna, men ellers prøver jeg å komme så nærme som mulig.
Har ingen problemer med å lukeparkere eller å rygge etter speil.

  Svar med sitat
Svar

Emneord
parkering

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no