Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 21:54   #41
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

O helga natt sier jeg bare :hylgriner:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 21:55   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Sanger kan vel høres på hele året, for tenk. Det er jo musikk!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 21:55   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

O helga natt sier jeg bare :hylgriner:

Jaa! Jeg kan ikke høre den uten å grine.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 21:57   #44
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Her gleder jeg meg veldig til jul.

Strikket en del julegaver, noen er kjøpt inn og vi har kontrollen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:15   #45
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Andre som er like julemennesker som meg? Jeg lever og ånder for julen, har alltid elsket den. Faktisk sitter jeg og hører på julemusikk nå. Oslo gospel choir - En stjerne skinner i natt, den ultimate julesangen!

Ingenting er som tidlige morgener eller sene kvelder da det er helt mørkt ute, og man ser alle de lyskledde trærne i folks hager og julestakene i vinduene. Jeg blir rørt bare jeg tenker på det. Jeg elsker å gå tur sent på kveldene i julen, kjenne vinterlukten og se på julepynten i hagene til folk. Det er så fredfullt og nydelig!

Mange sier julen er så stressete, men det er vel hva man gjør det til? Jeg begynner med gavene i september/oktober og er ferdig leenge før jul.

Hvert år står jeg og vesla opp tidlig på julaften og spiser julestrømpe til frokost () og ser på julens tegnefilmer. Askepott MÅ sees, selv om jeg etterhvert kan omtrent alle replikkene utenat. Samme med Donald og vennene hans, og alt det andre de sender på julaften.

Lille julaften legges gavene under treet når vesla er i seng slik at hun våkner opp til DET presanghavet + julestrømpen morgenen etter. Det er alltid like stas. På kvelden lille julaften er det risgrøt, pepperkaker og julefilmer. POLAREKSPRESSEN hører med til julens obligatoriske filmer, INGEN jul uten den!!

Herregud som jeg gleder meg, jeg gleder meg sånn at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg begynner å glede meg i januar hvert år. Jeg er gal.

YES,YES,YES Endelig en som meg,trodde jeg var alene i verden.Har blitt `mobbet`for julegalskapen min i alle år.
Alt du skrev kunne jeg ha sagt selv,kjenner også klumpen i halsen bare av tanken på jul.Det er så koselig.Men jeg er nok litt strengere enn deg,her er julemisikk forbudt før 1 desember.Men etter da er her julemusikk hele tiden,og julefilmer,julepynt,julepyntete vinduer julebakst osv..Jeg blir rett og slett litt tusseteSitter benket foran barnetv med ungene hver kveld og ser nrk`barnetv før vi ser en episode av skomaker Andersen hver dag.I tilegg er det julefilmer både titt og ofte.Mørke kvelder og julelys ute og i vinduer,ååå,elsker å gå tur i mørke å `smugtitte på julevinduer hos folk.Elsker virkelig julen,griner til julesanger osv..Å hvordan skal jeg klare å vente i flere mnd?? Jeg begynner å glede meg til jul når sommerferien er over

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:16   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Hehe jeg klarer heller ikke å vente, nesten. Blir helt sinnssyk ved tanken på at det er nesten hele 4 måneder til!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:28   #47
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

JA! Jeg elsker julen, og da er det stemningen jeg tenker mest på. Magisk... elsker julemusikk, snø, lukten ute en vinterkveld, alle lysene i hagene, de bekmørke, koselige morgenene, introsangen til skomakergaten, santa lucia-dagen. Pakke inn gaver, bake pepperkaker,pynte...og lukten av røkelse og granbar!!! Og jeg ELSKER å kjøpe julegaver ......... ÅHHH no lengter jeg etter juuuuuuul.....

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:34   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Snø ja. Det er jo pokker aldri snø her lenger. I fjor var det snø i et par dager bare, og det var jo mildt hele vinteren. Jeg gikk med tynn genser ute midt i januar uten å fryse et sekund.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:39   #49
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Ja, det har dessverre begynt å bli like tilstander her på vestlandet... *vurderer å flytte til trondheim* Jeg er så julete at jeg skulle ha rød sofa... angrer på det i dag. Ellers er yndlingssangene mine o'helga natt, det kimer no til julefest og det hev ei rose sprunge...akk.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:41   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jeg har rød sofa, deilig stoffsofa med chaiselong. Kjøpte den 2 dager før julaften i fjor, skal si den gikk rett inn sammen med julepynten og hele pakken her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:48   #51
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Ha,ha, ser det for meg Min er egentlig ikke julerød, men litt dypere rød, men det synes ikke om kvelden med dempet belysning. I fjor dro vi og hogget juletre selv, det var kjempekoselig. Også drar vi på julemarked hvert år. Og for de som synes det er stress med gaver fordi folk har alt, så kan man gi en pengegave til kirkens nødhjelp i stedet og få det dokumentert på et julekort.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:49   #52
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Har begynt på julegavene iallfall

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:55   #53
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jeg og Det blir mest gaver fra nøstebarn til nieser og nevøer, og vin og godbiter fra bondens marked.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 23:00   #54
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Å gosj, no kjente eg kor voldsomt eg gledar meg til jul

Me skal feire vår første jul heime i år, det kjem til å bli så bra

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 23:07   #55
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Det jeg liker aller best med julen, er å pakke inn gaver og lage merkelapper selv.
Tror at jula i år blir litt tung, med tanke på at Sara ikke er her og sånn. Og så skal vi feire med svigers tror jeg...

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 23:17   #56
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Ja, det er både + og - med høytider. No kjenner ikke jeg din historie, men håper dere får en fin jul til tross. Skjønner at det er ekstra tungt å savne noen i julen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 07:40   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jeg er i utgangspunktet glad i jul, men venter med den helt store stemningen til 1. desember. Da pynter jeg, baker kaker med barna og prøver å nyte stemningen innimellom alle pliktene (og hektiske dager på jobb).

I fjor feiret vi jul mest på trass. Julen har ikke den helt samme schvungen over seg etter at Sigurd døde 2. juledag for snart to år siden. Alle juleluktene, stemningen og lydene minner meg klamt om den dagen vi måtte gi tapt.
Vi feirer og gleder oss likevel pga de store barna, men det blir nok aldri det samme er jeg redd.

I år vil jeg i tillegg være høygravid midt i julen, så det blir nok litt amputert nå også. (selv om jeg faktisk har begynt på gaveinnkjøpene!)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 07:56   #58
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

I fjor feiret vi jul mest på trass. Julen har ikke den helt samme schvungen over seg etter at Sigurd døde 2. juledag for snart to år siden. Alle juleluktene, stemningen og lydene minner meg klamt om den dagen vi måtte gi tapt.
Vi feirer og gleder oss likevel pga de store barna, men det blir nok aldri det samme er jeg redd.

Det er sånn det er hos oss også. Jeg liker julen men etter at Nicholas døde blir det ikke helt det samme. Han også døde jo i desember (13 desember) Men p.g.a. av Christian bare må vi.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:49   #59
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg begynner 1. desember med alt, treet pyntes i midten av desember for jeg vil nyte synet av det så lenge jeg kan, det skal jo tross alt ned ganske kjapt etter jul.

Visvas! Det skal ikke ned før 20. dag jul. Hvis man setter det opp 22. eller 23. desember varer det lenge.

Nok en julefanatiker melder seg. Jeg her godt i gang med gavene allerede, jeg begynner så tidlig at jeg alltid ender opp med å kjøpe alt for mye.

Hos oss er desember full av tradisjoner og ting som skal gjøres og det trives vi utmerket godt med.

Jeg gleder meg også. Julemusikken får vente, men siden jeg er av den oppfatning at det er alt for lite marsipan i verden, får julemarsipanen ikke ligge i fred når den kommer i butikken nei. For min del kunne den kommet mye tidligere og hett julimarsipan.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:59   #60
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jul? I september? Neineineinei. Det blir helt feil for meg. Jeg begynner ikke å planlegge julen før adventstiden er her. (Og jeg planlegger sjelden sommerferien før i slutten av mai).

Jeg gleder meg til å lage adventskalender til Snupp, det gjør jeg. Og til å planlegge julen sammen med ham, med pepperkakebaking, tenning av adventslys og juleverksted. Men her skal det først pyntes lille julaften. Og julepynten skal ned 1. januar (de årene vi har nyttårsfest hjemme, så forsvinner julepynten 30. desember).

Jeg syns ofte det blir litt overfokus på hvor koselig julen skal være. For mange er dette en høytid som er alt annet enn trivelig, og jeg syns den volsomme fokuseringen man har på hyggen og på familiekosen nesten er litt respektløs i forhold til de som syns dette er en skrekkelig vanskelig tid. Ikke nok med at man kanskje i ekstra stor grad minnes på ensomhet, eller det "alle andre" har som man ikke har selv. Det skal trekkes ut i det uendelige, og man begynner hele styret allerede i oktober.

Jeg liker julen, men jeg syns også det er en vemodig høytid, og innimellom blir den litt vel masete.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no