Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Barnemat på glass

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 12:58   #21
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnemat på glass

Det er ingenting dumt eller galt med middagsglass. Eneste grunnen til at jeg holder meg unna er at det er uforholdsmessig dyrt, og den viktigste grunnen: smak. Middagsglass smaker lite og mye av det samme. Jeg personlig mener at barn ikke får utviklet smaksløkene sine noe særlig med middagsglass og siden jeg både har tid og lyst til å lage selv gjør jeg helst det. Dog må jeg innrømme at selv om storebror omtrent aldri har smakt et middagsglass, har lillebror fått en del i late perioder, så jeg skjønner veldig godt de som bare ikke gidder lage selv. Men utover det inneholder de ingenting skummelt, så det kan du absolutt gi med god samvittighet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:10   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Jeg tenker at babymat skal smake av råvarene som er oppi, og være så godt at man selv tenker "nam, det mangler bare litt salt her, så er det perfekt!"

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:11   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Barnemat på glass

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg tenker at babymat skal smake av råvarene som er oppi, og være så godt at man selv tenker "nam, det mangler bare litt salt her, så er det perfekt!"

Det er faktisk et par av glassene som er der.

Han er veldig glad i at altså. Og smaker på det meste med stor glede. Men jeg ble litt flau da jeg så reaksjonen hans på synet av et barnematglass forrige dagen.

  Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:11   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnemat på glass

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg tenker at babymat skal smake av råvarene som er oppi, og være så godt at man selv tenker "nam, det mangler bare litt salt her, så er det perfekt!"


Enig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:19   #25
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnemat på glass

Altså, mine tre har fått middagsglass. Jeg hadde flere forsøk på å lage hjemmelaget middag og frukt. For å si det sånn. Ungene så ut som om jeg prøvde å forgifte når de fikk den hjemmelagde maten. Leppene vrangte seg, de spyttet ut maten og så helt bestyrtet ut. Glassene derimot gikk ned på høykant. Jeg smakte på alt selv og kan med hånden på hjertet si at glassene smakte mye bedre enn den hjemmelagde. Nå er jeg litt rar da, jeg syns stort sett fabrikklagd mat smaker bedre enn hjemmelaget. Kan ha noe med at jeg ikke kan lage mat, det blir bare misslykket uansett hva jeg gjør. Dessuten er det kjempekjedelig å lage mat.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:30   #26
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Den største ulempen, slik jeg ser det, er at barnematen på glass ikke smaker eller har konsistens som ordentlig mat. Barnet må uansett en gang over på det kostholdet resten av familien har, og vi hadde bare fordeler med å gi dem fra "vår" mat helt fra starten. Og jeg ser jo at ikke alle er opptatt av sånt, men for min del har jeg alltid likt å lage maten selv, og vite hva den inneholder.

Ellers tror jeg barnematen på glass helt ok, en gang i blant, slik jeg også ser på annen "ferdigmat".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:36   #27
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnemat på glass

Det er dyrt og det smaker ikke mye/ikke godt (synes jeg, men har ikke smakt på barnemat på glass siden 2005, så kan være de har kommet seg). Er jo ikke noe problem å lage egne glass til bruk på farten om man ønsker det.

Det er mer upraktisk å ha et barn som ikke vil ha most mat og dermed ikke har mulighet for nødløsningen å ty til et glass om man er ute på tur (heldigvis fungerer banan og pære i steden). Mine barn har ikke likt ferdig_most_kjøpe_mat (de to yngste ikke i det hele tatt, har ikke spist grøt heller de, Størsten kunne til nød spise småfolk sine 10 eller 12 mnd glass), det har hatt sine utfordringer.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:41   #28
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnemat på glass

Mine to eldste spiste bare middag på glass, jeg prøvde ulike varianter av most hjemmelaget mat, men......eh nei, mamma..., var uttrykket de ga meg. Flinke unger har de blitt. Yngste var den som spiste det meste, totalt ukritisk.

Image? Kunne ikke brydd meg det spøtt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 13:47   #29
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnemat på glass

Jeg hadde angst for at jeg skulle koke istykker og gi henne dårlig og næringsfattig hjemmelaget mat, så hun fikk både hjemmelaget og glass. Bare for å være på den sikre siden. Hun fikk i alle fall 2 varme måltider for dagen, varm lunsj og middag.

Hun er veldig glad i mat og spiser det meste, smaker på det hun vet hun ikke liker bare for å smake. Har aldri hatt problemer med forskjellige konsistenser.
Hun er derimot urovekkende glad i pølser, men det tror jeg ikke jeg kan skylde på glassene.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 14:56   #30
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnemat på glass

Smaker dårlig/lite, er dyrt, og må gis med skje er mine argumenter. Begge mine har spist mest mat med hendene selv ved middagsbordet sammen med oss, men glass er ikke farlig eller noe. Jeg hadde ingen problemer med å gi det innimellom, men ønsket ikke å utelukkende fore opp barna på det av grunnene over.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:00   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Imagefaktoren blåser jeg i.

Tanken er mer at vi spiser sen middag. Oppvarmet rest av sen middager ikke alltid like deilig neste dag. Dessuten er middagen hans ofte mens vi er på farten.

Vi var også mye her. Og det har på mange måter gått bra med vårt barn.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:03   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Den største ulempen er at det blir så mange glass.
Men de kan du jo bare klistre noen søte klistremerker på, tvinne hank av ståltråd på og henge opp med lys i. Husk å ta bilde av det hele til hæppimøffins-bloggen vi vet du har.



Begge mine har fått både glass og hjemmelaget. Knøtteliten foretrakk den på glass lenge, hun var aldeles allergisk mot den minste lille klump. Vi prøvde oss på den der motegreien med å la henne spise det vi spiste, men vi gikk lei av å tørke opp oppkast etter kun kort tid. :lager barn med dårlig lukkemuskel og velger mine kamper med omhu:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:05   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Skilpadda: Det har på mange måter gått bra med vårt barn.

Poden har arvet mine sære trekk, så han ville aldri ha noe som ikke var kuttet i biter i ryddig formasjon på fatet. Han spiste alt mulig fram til han var 2 år. Så gikk det over og nå vil han ikke ha noe.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:05   #34
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnemat på glass

junior foretrakk glass fremfor hjemmelaget. Bortsett fra hjemmelaget fruktmos gikk ingenting ned av det jeg så kjærlig hadde laget i mange små porsjonspakker til han. Ga dermed glass i en periode til han var mer klar for litt konsistens.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 20:06   #35
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnemat på glass

Vi bruker begge deler om hverandre, men har begynt å gi det vi spiser veldig mange av ukens dager. Vi har gjort vår middag til veslas siste måltid når det passer sånn, så da spiser vi klokken halv seks-seks hele gjengen. For min / vår del er det mest det at det blir uhorvelig mange glass (og det er langt til glasskildesorteringen, haha), at det koster mer og at ferdigmaten smaker ganske likt. Men altså, vi gjør det som passer best der og da, så noen uker er det mest glass, andre uker er det mest hjemmelagd. Veldig pragmatisk der, kjenner jeg. Vi bruker kun Hipp og Småfolk, men så har vi butikker med godt utvalg rett i nærheten, så det er lett å unngå Nestlé.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 20:32   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Det eneste dumme er at alt smaker likt. Jeg ville ihvertfall passet på at barnet fikk fingerspise litt av all mulig slags vanlig mat i tillegg. Alt er brunt, finmost og smaker det samme. Som er ingenting. Som HV sier, mat skal smake råvarer.

Dessuten er jeg skeptisk til næringsinnholdet. Jeg har lest på mange glass, og det er utrolig mye pasta og tomat og vann. Jeg synes den er litt lite næringstett, proteinrik og mangler sunt fett.

Når det er sagt, har jeg gitt maaaange glass til det ene barnet mitt.


Sist redigert av Hyacinth : 20-03-12 kl 20:38.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 20:35   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Jeg kommer ikke på noen andre ulemper enn at det ikke er særlig PK her inne , og at man må forholde seg til utrolig mye dumt som sies om disse glassene. Og at det blir litt penger selvsagt, ift å lage selv.

Begge mine har spist bare middag på glass fra de var 6-11 måneder, supplert med litt smaksprøver på annen middag etterhvert. Jeg synes det er å overdramatisere veldig å mene at dette gjør ungene vant til få smaker - det er en veldig kort periode det er snakk om. Begge mine unger har gått over til vanlig middag rundt 10-11 måneder, og det har gått helt problemfritt, faktisk har de alltid fått masse kommentarer på at de spiser alt mulig. Jeg er helt sikker på at den korte periode med glassmat i verste fall kun er 1 av flere faktorer som har noe å si ift dette. EGentlig tror jeg ikke det har noe å si i det hele tatt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 20:37   #38
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Barnet må uansett en gang over på det kostholdet resten av familien har, og vi hadde bare fordeler med å gi dem fra "vår" mat helt fra starten.

Dette vet jo ikke noe om? Det kan jo hende det hadde gått like greit å gå over på deres mat uansett?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 20:42   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnemat på glass

Vel, nei, alt er ikke brunt.
Mye er oransje (tomat) noe er hvitt, og noe er brunt. Det smaker slett ikke det samme av tomatsausen som av fiskegratenen som av kjøttkakene, selv om ingen av disse ser ut som det de heter, mer mulig unntak av tomatsausen da, selv om man ikke kan se pastabitene i glassene for de yngste.

Ja, det er mange glass med pasta og tomat. Men der er sannelig mange som ikke inneholder det også, og som smaker absolutt annerledes.

At de ikke er gode er en annen sak, og herregud som jeg hadde problemer med det siste fiskeglasset jeg ga jentungen, hun spiste ivrig ivei, men jeg tror det var dillen som var problemet for meg, det var i alle fall rett og slett en lukt jeg nærmest brakk meg av. Biffgryta hun fikk i dag, derimot, den var langt bedre.

Men altså, mine unger får spise med fingrene, alt mulig annet i tillegg da, så da er det vel greit da, at de spiser most (i stadig mindre grad av most, med alderen) mat i alle verdens farger og ulike smaker, som slett ikke er ingenting, selv om det ikke er noe jeg synes er godt.

Siden Mikro spiste torskefilet med fingrene sine i går, og spiste pasta med dem i dag, samt selvsagt brødskive (hvor hun mest brukte fingrene til å pille/skrape av pålegget) så overlever hun vel at hun fikk grøt til kveldsmat også.

Men mange glass blir det. Heldigvis triller vi forbi glassinnsamlingen på vår daglige runde (uansett hvilken runde vi går) derved legger jeg bare posen emd glass under vogna når den er full, også tar vi et stopp og kvitter oss med dem.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 20:56   #40
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnemat på glass

Den største ulempen er at det setter gjenstridige flekker på klærne. *hilsen praktikeren*

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no