Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletreedderkopper - en avsporing

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har du funnet jule-edderkopper?
Ja flere ganger 7 9,21%
Ja 4 5,26%
Nei, men andre insekter (utdyp) 3 3,95%
Ikke selv, men en venn av en fetter av en jeg kjenner har. 1 1,32%
Nei, men så skrubber jeg juletreet også da 1 1,32%
Nei, men det hadde ikke brydd meg 45 59,21%
Nei, da hadde jeg gitt opp hele juletreet 7 9,21%
Vi kjører plastic fantastic 8 10,53%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 10:36   #41
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Du vasker selvfølgelig hver og en barnål. Tannbørste er greit å bruke.

Neida. Du bare slenger over noen bøtter. Obs: Bør gjøres ute FØR treet tas inn i stuen og pyntes.

Og just for the record: Jeg vasker ikke treet fordi det er edderkopper eller andre småkryp i det. Jeg vasker det fordi det er så jævla møkkete.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 11:38   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Jeg har sett juletreedderkopper, men det gjør meg absolutt ingen ting.
Jeg tror også forekomsten av edderkopper i trær er større i milde strøk.

Hos mamma og pappa har jeg sett småkryp komme ut av treet. Hos svigers har jeg aldri sett det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:30   #43
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Nei, da hadde jeg gitt opp hele juletreet

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 10:14   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

noen små edderkopper og noen andre små insekter

Edderkopper er da ikke insekter.

Jeg ville ikke brydd meg om noen få småkryp, hverken edderkopper eller annet (men om det kom veldig mange, hadde jeg kanskje tatt affære på en eller annen måte).

Store krypdyr tror jeg derimot jeg kanskje ville fjernet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:14   #45
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Nei, ikke noe store greier i allefall. Aldri tenkt på det engang. Dersom en edder eller to ville feire jul med oss er det helt i orden for meg. Katta hadde tatt dem på to sekunder om de våget seg ut på gulvet.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:15   #46
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Du vasker selvfølgelig hver og en barnål. Tannbørste er greit å bruke.

Neida. Du bare slenger over noen bøtter. Obs: Bør gjøres ute FØR treet tas inn i stuen og pyntes.

Og just for the record: Jeg vasker ikke treet fordi det er edderkopper eller andre småkryp i det. Jeg vasker det fordi det er så jævla møkkete.

Jeg vasket treet med hageslangen et år fordi det stinket kattepiss etter to dager ute på trappa. Nå har jeg lært, setter det i garagen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:41   #47
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Det hadde nok ikke brydd meg så veldig. Hadde bare kverket den greit og effektivt.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:57   #48
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Edderkopper er da ikke insekter.

Så flaut. Selvsagt er de ikke innsekter. Ser det kan leses som jeg er totalt ignorant i hovedinnlegget.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:18   #49
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Har ikke sett noen, men om jeg hadde det ville det ikke brydd meg. Med mindre de var kjempesvære og veldig mange.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:20   #50
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Jeg stemte Ja fordi jeg antar jeg har sett noen - vi henter de rett fra skogen, så noe annet ville jo vært litt rart - men jeg kan ikke huske det akkurat. Bryr meg lite om små edderkopper og andre insekter. Vi har alltid en og annen edderkopp i huset.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:28   #51
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Nei, det har jeg aldri sett og ikke hadde det brydd meg heller.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 22:34   #52
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Aldri registrert noen, men ville ikke fått noia om jeg hadde gjort det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 23:11   #53
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

JEg stemte nei og jeg bryr meg ikke, men jeg tör ikke aa lese denne traaden for da er det mulig at jeg ombestemmer meg. :stikker:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 00:07   #54
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

Nei, men jeg fant en ekkel marklignende skapning da jeg tok inne pærer fra hagen i dag. Og det verste er at jeg vet at den befinner seg i huset enda. :mareritt:

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 00:43   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletreedderkopper - en avsporing

nei, men det hadde ikke brydd meg heller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no