Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fitbitklokke ny bruker

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-19, 15:17   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Fitbitklokke ny bruker

Jeg har ikke tid til å teste eller lete etter svar, så jeg spør her.
Min datter skal låne min Fitbit-klokke en uke for søvnregistrering. Hun trenger da tilgang til app. Jeg har tenkt at hun kan laste ned appen på sin telefon, men kan man synke klokken mot flere telefoner?

Hvordan løser vi dette enklest og best?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-19, 21:54   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fitbitklokke ny bruker

Det letteste er vel at hun bruker klokken, og oppdaterer mot appen på din telefon, forutsatt at dere bor under samme tak da, så klokka treffer telefonen en gang i mellom.

Jeg vet faktisk ikke om klokka kan synkes mot fler telefoner. Mulig hvis du logger av din app, og logger på hennes app med din id.

Min datter overtok min klokke, da klarte jeg ikke å legge den inn hos henne uten å slette hos meg først, men jeg forsøkte ike så iherdig, i og med hun skulle overta den, ikke låne den.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no