Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Antydning til panikk ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-08, 01:44   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Antydning til panikk ...

Min kjære jobber i nordsjøen, og han skal komme hjem nå på tirsdag. Da har vi 11 dager igjen til vi gifter oss. 11 dager jeg føler vi så absolutt trenger... Det er mys som skal ordnes, og han må få noen dager på seg til å snu etter tre travle uker ombord, hvorav den første og siste uka har vært på nattskift.

Og nå hørte jeg på nyhetene i kveld at flyplass-streiken utvides over helga, og at den fra og med tirsdag også vil ramme flyplassen i Stavanger...

Jeg klynget meg til håpet om at dette kun ville ramme den ordinære flyplassen, og at helikopterbasen ville gå fri. Da kommer han seg i hvert fall på land, og evt kan leie seg en bil og komme seg hjem. Men neida, det rammer selvfølgelig helikopterbasen også...

Jada, det er lenge til tirsdag, og mye kan skje, men jeg kjenner jeg får lettere antydninger til panikk når jeg tenker på det...hvor lenge vil en streik som dette vare...hva om han ikke kommer seg hjem...

Hmmm...funker det med flatskjerm og webcam i kirka tro? Eller, skal jeg spørre postmannen om han kan være stand in?

Fader, kryss fingrene for at streiken gir seg fort da...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 01:46   #2
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Jeg krysser alt jeg har!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 01:54   #3
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Håper han kommer seg hjem da han skal

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 02:03   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Det vil helst gå bra, og jeg tror ikke streiken får holde på så lenge. Jeg forstår likevel panikken som truer, bryllup innebærer mye planlegging og koordinering og det passer overhodet ikke med streiker.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 02:09   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det vil helst gå bra, og jeg tror ikke streiken får holde på så lenge. Jeg forstår likevel panikken som truer, bryllup innebærer mye planlegging og koordinering og det passer overhodet ikke med streiker.

Var det han også sa... Det går nok ikke lang tid før de evt kommer inn med tvungen lønnsnemd.

Så ja, jeg krisemaksimerer nok litt her, men akkurat nå er jeg i en fase hvor ALT bør gå etter mine planer, og en forsinket mann hjem er definitivt ikke blant dem...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 02:15   #6
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antydning til panikk...

:trøster:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 07:58   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Oi, vi får krysse alt vi har for at mannen din kommer hjem i tide.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 07:59   #8
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Uff, du har all min sympati. De siste dagene før brylluet er jammen stresstriggende nok seg selv om du ikke skal ha denne bekymringen på toppen. Satser på at streiken er slutt veldig snart.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 08:10   #9
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Wææ. jeg hadde fått hetta! :hjelper:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 08:34   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Antydning til panikk...

åj huff


Trodde ikke de hade "lov" å legge helikopterbasen ut i streik..


Håper det ikke skjer og at han kommer seg hjem da han skal

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 09:40   #11
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Ikke rart du blir stressa!
Krysser fingrene for deg Det går nok bra, skal du se

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 09:47   #12
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Jeg krysser fingrene for at det går bra. Streiken kommer ikke til å vare lenge dersom de stanser all trafikk fra helikopterbasen på Flesland, Sola og Kristiansund. Det lammer jo all trafikk til og fra nordsjøen.

Lykke til med de siste bryllupsforberedelsene.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 12:37   #13
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Oi, vi får krysse alt vi har for at mannen din kommer hjem i tide.

Signerer denne.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 12:43   #14
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Vet du? Jeg ville fått ordnet det sånn at han kunne fått dratt hjem på mandag hvis det var mulighet for det.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 12:50   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Uff så kjedelig! Ikke mulig at han kan komme seg hjem på mandag, siden det er et spesialtilfelle? Håper alt ordner seg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 23:00   #16
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Vet du? Jeg ville fått ordnet det sånn at han kunne fått dratt hjem på mandag hvis det var mulighet for det.

Tror ikke det er mulighet for det. Jeg tror for det første ikke at det er helikopter som går ut til dem på mandager, og så sitter han i en stilling som ikke kan erstattes av hvemsomhelst, og avløseren skal jo ikke ut før på tirsdag...

Men, som nevnt, dette blir neppe langvarig. Er allerede mange i Nordsjøen som er rammet av dette. De som har avgang fra Flesland. Og det begrenser seg hvor lenge de kan ligge der ute, uten forsyninger fra land.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 23:04   #17
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Vi får håpe han står på døra på tirsdag Det er noen dager igjen enda, mye kan skje til da. Krysser fortsatt fingrene

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 23:15   #18
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Jeg håper ikke steiken varer så lenge. Krysser finger for at dette går bra.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 23:15   #19
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Streikerne tar jo ut disse flyplassene nettopp for å ramme oljeindustrien og få et ekstra press på dem som sitter på pengesekken. Det er skikkelig kynisk å bevisst prøve å ramme så mange som overhodet mulig.

Håper inderlig dette ordner seg for dere,ellers får du kanskje gå til pressen og se om noen kan ordne dette for dere på privaten. Det er jo en god story!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)

Sist redigert av Pamina : 19-05-08 kl 20:37.
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 20:27   #20
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antydning til panikk...

Hvordan blir det? Kommer han seg hjem?

Mannen er også ute, men skal ikke hjem før om ei uke. Og han nevnte noe om at det muligens ble helikopter til Aberdeen.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no