Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 21:07   #81
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

:henter hijab:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 21:07   #82
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ok, jeg kan takle klærne, men jeg klipper ikke håret!

Er zen-looken bedre? :endelig en fordel med spaltet personlighetstypa?:

  Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:50   #83
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

:henter hijab:

Haha! Jeg husket feil, jeg tenkte du var en amoral heathen en stund her.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:54   #84
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Min egen kult! Det blir jo dødsfett!! Hva skal jeg kalle den.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:54   #85
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Haha! Jeg husket feil, jeg tenkte du var en amoral heathen en stund her.

Nei, det var visst jeg som var det. Det skulle mamma visst, du. Bare tenk hvor godt det går hjem der jeg er vokst opp.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 23:06   #86
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Jeg er en INFJ. Var på kurs i fjor, og vi var fire gode venner som alle er INFJ'er.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 23:47   #87
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

ENFP: God, help me to keep my mind on one th - Look a bird - ing at a time.


__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 10:02   #88
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Hm... jeg har gått fra å være konstant INFJ på alle sånne tester jeg tok (av og til ISFJ) for 4-5 år siden til å være ESTJ nå, hver gang. Noen som kan forklare meg hva det betyr - sånn type "hva har skjedd med meg"?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 10:31   #89
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

m^2 - jeg var ENFJ lenge, nå er jeg konsekvent INFJ. Det stemmer kjennes det ut som. Jeg føler meg annerledes.

Men nå var ikke E veldig utpreget på meg da. Og I er ikke det heller. Og beskrivelsen av typene kjennes ganske riktige ut begge to, litt avhengig av om det er mandag eller torsdag sånn ca.

Ellers mente jeg det sto et eller annet sted her inne at under sterkt stress så kunne man noen ganger bli veldig lik en lite moden utgave av sin motsatte personlighet? Sånn at jeg blir en ESTP sånn ca. Hva nå enn det er for noe?

  Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 10:44   #90
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Jeg tok den på nytt:


Commander - ESTP

53% Extraversion, 13% Intuition, 87% Thinking, 40% Judging

It's all about action with you, isn't it? You're outgoing and right to the point. Fast moving, fast talking and often fast spending. Your motto is "Just DO it." Wow. You move faster than the Flash on a treadmill. (Yes. I could have thought up something cleverer than that. But honestly, you're just not worth my time.)
To carry on the superhero theme, you're comparable to the Hulk. Except you're uglier. And you're slightly more intimidating. People flinch when you're around for fear you might exert your dominance and order them to do 50 press-ups.
Perhaps if you calmed down a little, people wouldn't be so scared of you. Of course, something would have to be done about your face. Is plastic surgery an option?
This insatiable appetite for action means that you're not exactly into long term commitments. You get bored incredibly quickly and tend to jump in and out of relationships like the Energiser Bunny.
Eventually you're going to run out of people to bounce to, and you will end up a very lonely and hated individual.
*****************

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 10:49   #91
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Den harde sannhet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 10:56   #92
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Jeg fikk det samme, Sitron. ESTP - 67% Extraversion, 27% Intuition, 67% Thinking, 47% Judging. Det er totalt forskjellig fra hva jeg fikk sist, på den andre testen! Jeg kjenner meg ikke akkurat igjen i beskrivelsen, gitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 10:57   #93
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den harde sannhet.

Døh... Finn de andre typene fra samme siden så ser du jo kjapt at vi får så øra flagrer alle sammen da, tullehøne.

Men det er morsomt - du er helt motsatt av meg. Vi må jo møtes og sammenligne oss en dag.

  Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 11:06   #94
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg fikk det samme, Sitron. ESTP - 67% Extraversion, 27% Intuition, 67% Thinking, 47% Judging. Det er totalt forskjellig fra hva jeg fikk sist, på den andre testen! Jeg kjenner meg ikke akkurat igjen i beskrivelsen, gitt.

Jeg fikk nå ISTJ på en annen test - 22 % introverted, 12 % sensing, 25 % thinking, 33 % judging. Antakelig er jeg enten en spaltet personlighet eller temmelig dårlig i engelsk. Jeg er nok litt ustabil, i alle fall, det er ikke noe nytt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 11:13   #95
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Døh... Finn de andre typene fra samme siden så ser du jo kjapt at vi får så øra flagrer alle sammen da, tullehøne.

Men det er morsomt - du er helt motsatt av meg. Vi må jo møtes og sammenligne oss en dag.

Opposites attract, eller noe?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 11:14   #96
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg fikk det samme, Sitron. ESTP - 67% Extraversion, 27% Intuition, 67% Thinking, 47% Judging. Det er totalt forskjellig fra hva jeg fikk sist, på den andre testen! Jeg kjenner meg ikke akkurat igjen i beskrivelsen, gitt.


Vel, jeg kjenner meg nok igjen i en del av den, dessverre. Det er nok bare du som har bommet litt, haha.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 12:49   #97
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vel, jeg kjenner meg nok igjen i en del av den, dessverre. Det er nok bare du som har bommet litt, haha.

Jeg er det samme som Sitron, og kjente meg også en del igjen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 13:42   #98
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Pollyanna- INFP

47% Extraversion, 60% Intuition, 47% Thinking, 40% Judging

So, you want to make the world a better place? Too bad it's never gonna happen. Of all the types, you have to be one of the hardest to find fault in. You have a selfless and caring nature. You're a good listener and someone who wants to avoid conflict. You genuinely desire to do good.


Of course, these all add up to an incredibly overpowered conscience which makes you feel guilty and responsible when anything goes wrong. Of course, it MUST be your fault EVERYTIME.


Though you're constantly on a mission to find the truth, you have no use for hard facts and logic, which is a source of great confusion for those of us with brains. Despite this, in a losing argument, you're not above spouting off inaccurate fact after fact in an effort to protect your precious values.


You're most probably a perfectionist, which in this case, is a bad thing. Any group work is destined to fail because of your incredibly high standards.


Disregard what I said before. You're just easy to find fault in as everyone else!
Luckily, you're generally very hard on yourself, meaning I don't need to waste my precious time insulting you. Instead, just find all your own faults and insult yourself.


---------


:finner fram sopelimen:

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 23:34   #99
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Jeg får noia av ja - nei spørsmål. Føler alltid for å utdype. Men jeg ender opp som INTJ.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 11:26   #100
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Jeg tror jeg må være en raring På disse testene blir jeg ESFP. På Skilpaddas to linker er dette beskrevet som en "clown" eller
ESFP: God, help me to take things more seriously, especially parties and dancing.
Dette stemmer virkelig ikke særlig bra.

I virkeligheten får jeg ofte høre at jeg er roligheten selv, stabil og stødig. Det stemmer heller ikke.
Ingen samsvar i testen, omgivelsenes oppfatning av meg eller egen oppfatning av meg= store personlighetsforstyrrelser?

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no