Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du slikket på en jernstang på vinteren?
Ja 143 69,42%
Nei 62 30,10%
Dustepoll 1 0,49%
Deltakere: 206. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 22:40   #41
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg har ikke gjort det. Men jeg har fått klistret fast isbiter på våte fingre. Det er forbausende vondt det også.

Eller henge fast isbit på leppene. Jeg sutter aldri på isbiter etter den episoden!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 22:46   #42
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Au.

Ja, og ikke bare en gang.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 22:47   #43
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg også. Hun tødde bare marginalt opp.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 22:47   #44
LinKa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Jepp.


Sist redigert av LinKa : 24-11-10 kl 20:10.
  Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:11   #45
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Hvem har ikke det.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:23   #46
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Jepp, på sånn jernrekkverk da jeg var lita. Følelsen sitter i fremdeles.

Er det ingen som får assosiasjoner til "Populærmusikk fra Vittula" når de leser denne tråden? Bare meg som sitter med setningen "jeg pissa meg løs" surrende i hodet nå?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:31   #47
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Jeg hang fast i en bro midt i sentrum en gang.
Reagerte litt som Veronal, "håper ingen ser meg" (fat chance) og intens spyttsekrering.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:39   #48
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Nei, det har jeg ikke. Men jeg likte underforumet dette var postet i.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:42   #49
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jepp, på sånn jernrekkverk da jeg var lita. Følelsen sitter i fremdeles.

Er det ingen som får assosiasjoner til "Populærmusikk fra Vittula" når de leser denne tråden? Bare meg som sitter med setningen "jeg pissa meg løs" surrende i hodet nå?

Joda, jeg hadde bildene i hodet her.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 00:02   #50
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Jeg har aldri følt noen dragning mot jernstenger, nei.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 00:05   #51
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

ja på et gammelt dissestativ.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 00:08   #52
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Så klart, satt fast på dørhåndtaket i barnehagen. Alle var ute på den andre siden, så jeg sto der en stund også. Husker det godt.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 00:16   #53
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Hvem har ikke det.

Rett under 30 % av FP sin "befolkning" i følge pollen atm.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 07:04   #54
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Gjorde det som liten jente ja.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 07:06   #55
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Jeg gjorde det i en port på vei ut til et fly i Bodø
Siden jeg sperret porten måtte alle vente mens de fikk meg løs. Husker det var en fyr med en kaffetermos som ordnet opp.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 08:05   #56
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Selvsagt og tunga den hang fast den til lille Skvettens fortvilelese der hun gurglet om hjelp.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 08:43   #57
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jepp, på sånn jernrekkverk da jeg var lita. Følelsen sitter i fremdeles.


Jepp, følelsen sitter i. Blanding av panikk, flauhet og fortvilelse. Og tanken: "Hva om jeg må stå her for alltid!?"

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 08:49   #58
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Nei, men jeg sto og så på da to av guttene i barnehagen min gjorde det. Det er en av de få gangene jeg har lært av andres erfaring. Det så vondt ut! (Og siden vi var på tur så var det ikke noe varmt vann tilgjengelig for å lette løsningen.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:00   #59
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Joda. Dørhåndtak her. Et relativt kjipt barndomsminne.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:02   #60
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du slikket på en jernstang på vinteren?

Nei, jeg har ikke gjort det.

I følge mine foreldre er jeg født fornuftig og har kun vært sint 1 gang.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no