Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 20:06   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Madam Mim: Jeg tror du får bedre service der enn meg. Jeg fikk f.eks beskjed om at jeg ikke kunne få stor kasse med både frukt og grønt men uten potet. Det ville bli alt for mye jobb med individuelle tilpasninger.

Tinetoff: Jeg er veldig overrasket over det du sier om kvalitet. Selv er jeg svært positivt overrasket over kvaliteten... ikke minst på tomatene som jeg tidligere har helt gitt opp å kjøpe økologisk. Ja det er nesten så jeg av og til lurer på om det virkelig er økologisk det jeg får .

Jeg er veldig fornøyd! Skulle bare ønske jeg kunne fått brokkoli fast hver uke... og slippe de store mengdene med kiwi.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:11   #42
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Madam Mim: Jeg tror du får bedre service der enn meg. Jeg fikk f.eks beskjed om at jeg ikke kunne få stor kasse med både frukt og grønt men uten potet. Det ville bli alt for mye jobb med individuelle tilpasninger.

De sa til meg også at de ikke gjør individuelle tilpasninger, men at man kan velge grønnsakkasse (altså ikke mixkasse) med eller uten poteter. Men det er såpass lite poteter i kassen at vi stort sett får spist dem opp.

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er veldig fornøyd! Skulle bare ønske jeg kunne fått brokkoli fast hver uke... og slippe de store mengdene med kiwi.

Brokkoli kjøper vi i tillegg, for det spiser vi stort sett hver dag. Kiwi har vi bare fått to-tre ganger (og så er vi veldig glad i det, så det er uansett greit). I dag var det masse fin frukt, og dessuten en stor flaske eplemost og en pose kaffe (den er jeg litt spent på).

Og så var det en spisskål, som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 11:01   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.


Og så var det en spisskål, som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med.

Den skjære du i fire "båter" og smørdamper, og serverer sammen kjøttkaker eller grove middagspølser. Nammenam!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:34   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Jeg ser nå at en singelkasse annenhver uke blir litt i snaueste laget. Bør jeg da satse på en mikskasse annenhver uke eller en singelkasse i uka? :klarerikketenkesjæl:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 14:31   #45
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Jeg har bestemt meg for en mikskasse hver uke. Så setter jeg opp middagsplanen basser på hva kassen inneholder. Hvis vi er fornøyde med brødet beholder vi mikskassen, hvis ikke går vi nok over til stor frukt og grøntkasse.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 00:49   #46
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Jeg skulle ønske de leverer der vi bor ....

meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:03   #47
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Jeg er også usikker på hvilket abonnement vi skal velge :beslutningsvegring:
Får ta en telefon til Kolonihagen og forhøre meg litt tenker jeg. Høres iallefall kjempe deilig ut å få en forundringskasse med snadder direkte levert på døren

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no