Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-10, 11:23   #81
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Tja, jeg synes ikke det er forferdelig, men det er veldig mye sukker og veldig godteriaktig, og jeg vil ikke ha det inn i hverdagskosten. Ungene mine er noen skrekkelige godtegriser, og dessuten av typen som tar hele hånda om du gir dem lillefingeren, så jeg ser for meg at en boks Nugatti kunne blitt en stadig stridssak. Og det gidder jeg ikke.

Sånn er det her og egentlig.
De har fått smakt det, men det er stort sett hos besteforeldrene, og det synes jeg er ok. Da kan det være deres greie.

Når det kommer til saft gir jeg heller barna saft med sukker enn med søtningsstoff da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 11:28   #82
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det som slo meg etter den andre tråden er at eg kjenne INGEN i mitt ekte liv som ikkje bruke ha Nugatti i hus.



Vi hadde det. Før barna kom Mannen var avhengig, men vi har det ikke lenger nå.
Men som sagt, jeg er ikke hysterisk. Men så lenge barna aldri har spurt på det, og jeg vet de får det andre steder innimellom, synes jeg det er helt greit å la være. Men det at man ikke har nugatti betyr ikke heller at man er hysterisk ift sukker. Vi har jo syltetøy av og til, vi har prim, brunost etc. Men alt med variasjon.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 11:51   #83
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Med mindre peanøttsmøret er av typen som er blandet med sjokolade eller gelé så er det ikke mye sukker i de vanlige variantene.

Det er mye fett, bra med protein og ganske lite sukker. Det er ikke bare tomme kalorier. Nugatti og Sjokolade er omtrent som vanlige sjokoladeplater i næringsinnhold og er nesten bare tomme kalorier og raske karber.

Det er 7 g sukker pr 100 g i peanøttsmør fra Mills. Det er dessuten tilsatt fullherdet vegetabilsk fett, som jeg ikke ønsker at barna skal få i seg mer enn høyst nødvendig av. Ellers er jeg enig i at det forsåvidt er bedre ernæringsmessig enn Nugatti og Sjokade.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 12:00   #84
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Vi har ikke sjokoladepålegg hjemme, da hverken gubben eller jeg liker det, men guttungen får sjokoladepålegg hos bestemor og bestefar, og ingen av oss har noe problem med det.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 12:24   #85
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Vi hadde det forresten hjemme. Sjokade eller nugatti, eller gjerne begge deler, for jeg spiser ikke nugatti. Hapå, prim, honning (det var det mest pappa som spiste). Og hjemmelaget syltetøy. Ikke noe av dette var fremmed. Jeg kan ikke huske spesielle restriksjoner på det, men vi hadde jo også ost, skinke, fårepølse, tomat/agurk, leverpostei, makrell i tomat og andre sunnere pålegg, og varierte heltfint av oss selv tror jeg. Spiste aldri bare skiver med sjokoladepålegg i allefall. Mulig der var noen restriksjoner, men jeg ikke husker?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 21:49   #86
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

For mitt barn er det ille. Han reagerer veldig på sukker, så vi er nødt til å holde inntaket relativt lavt, ellers har verken han eller vi det noe bra. Skulle han da fått en skive til frokost betyr det at vi må kutte lørdagsgodtet på kvelden, og det regner jeg med at han har liten lyst til. Jeg tror ikke det er bra for noen å spise det hver dag, ikke i perioder en gang, men så lenge man har et sunt kosthold ellers er det jo ikke farlig en gang i mellom. Bare unødvendig.

Samme her.
Min eldste blir helt spinnvil av sukker, jeg har aldri sett maken.
Vi prøver å unngå det så godt som mulig, selv om han får lørdagsgodt som de fleste andre.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 22:14   #87
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Brelett?

Er det også ille?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.



Vi hadde det. Før barna kom Mannen var avhengig, men vi har det ikke lenger nå.
Men som sagt, jeg er ikke hysterisk. Men så lenge barna aldri har spurt på det, og jeg vet de får det andre steder innimellom, synes jeg det er helt greit å la være. Men det at man ikke har nugatti betyr ikke heller at man er hysterisk ift sukker. Vi har jo syltetøy av og til, vi har prim, brunost etc. Men alt med variasjon.

Da får eg kjøpe med ei boks når vi kjem på ferie.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 22:16   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Er det også ille?



Da får eg kjøpe med ei boks når vi kjem på ferie.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 01:52   #89
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Mange vanlige peanøttsmør er tilsatt veldig mye sukker. Og så inneholdere det mye fett, da, og det er jo mange fryktelig redde for.

Sjekket den typen peanøttsmør vi har. Norsk-produsert, uten sukker. Den smaker ikke søtt engang.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 02:00   #90
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Siden foreldrene mine var kjempestrenge på sånt da jeg var barn, så ELSKER jeg Nugatti, Sjokade og Hapå (og godteri og snacks og alt mulig).
Men andre årsaker gjør at jeg ikke kan spise det hver dag.

Ungene mine får Nugatti i ny og ne. For oss er det ikke ille. Det samme med syltetøy. Men det kan godt gå flere uker mellom hver gang.

Jeg håper de kan få et litt mer avslappet forhold til ting, og ikke gjøre alle ting om til syndige fristelser. Det er skummelt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 08:58   #91
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Hapå ja, finnes det enda? Det husker jeg vi spiste da vi var små.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 08:59   #92
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hapå ja, finnes det enda? Det husker jeg vi spiste da vi var små.

Om det finns?? Det er jo supergodt!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 09:02   #93
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Om det finns?? Det er jo supergodt!


Jeg er liksom ikke overfan av søtt pålegg jeg. Lenger.
Nå er jeg hekta på salami.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 09:05   #94
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Men Hapå Sjokolade finnes vel ikke lenger, og den var jo desidert best.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 09:05   #95
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Dette er det beste peanøttsmøret:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 09:06   #96
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg husker forøvrig første gangen storebror skulle få smake nugatti, han var 2 år og vi var på besøk til ei venninne. Han pekte på boksen og sa forventningsfullt: "kake", og fikk ei kvart brødskive med nugatti på, vel skuffelsen var stor og jeg så på hele ansiktet hans at han hadde forventet noe helt annet. Han spurte ikke etter det flere ganger

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 09:06   #97
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Peanøttsmør har jeg ALDRI fått dreisen på.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 09:06   #98
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men Hapå Sjokolade finnes vel ikke lenger, og den var jo desidert best.

Sjokonam var aller, aller best. Men jeg tror det er flere tiår siden den var i produksjon.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 12:10   #99
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg håper de kan få et litt mer avslappet forhold til ting, og ikke gjøre alle ting om til syndige fristelser. Det er skummelt.

Helt enig i det du sier her!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 21:19   #100
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Dette er det beste peanøttsmøret:

Dette er det vi kjøper ja, det selger de på Obs.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no