Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-10, 21:17   #61
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Vi har ikke nugatti i hus. Har ikke introdusert eldste for det ennå, men det har hendt at han har fått jernberiket prim, etter eget ønske = herming etter noen i bhg . Men den interessen har dalt.

Er ikke sånn kjempegira på å introdusere mat sammen med godteri, men kommer det forespørsel så skal han få. Med vett og forstand. Jeg har ikke vanskelig for å si nei, eller begrense til kun enkelte dager, :erfart: Det var noen som trodde han kunne få lørdagsgoderiet sitt i dag før middagsspising, for å si det pent så ble det ikke aktuelt til tross for 2-og et halvt års hyling og skriking.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:17   #62
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Det får man si Elinblu .

Jeg leste bare Jeg kjøpt , resten av innlegget var ikke der. Litt bedre nå.

__________________
08 09


Sist redigert av dutte : 17-07-10 kl 21:18. Årsak: La til siste linja
dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:17   #63
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Vi har Nugatti i hus. Det spises til lørdag og søndag frokost, ikke ellers. Synes det er helt greit så lenge de spiser leverpostei, makrell i tomat, fårepølse og hvitost på skiva resten av uka.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:20   #64
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Det får man si Elinblu .

Jeg leste bare Jeg kjøpt , resten av innlegget var ikke der. Litt bedre nå.

Bedre og bedre. Det er noe rart med denne pokkers maskina.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:24   #65
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

For turbo er ei skive med nugatti(spes den vanlige) døden for magen hannes. Han har fruktosemalabsorpsjon. Altså han tåler ikke fruktose, vanlig sukker består av 50%fruktose og 50% druesukker(som han tåler)
Samme med haPÅ ,sunda, sjokade osv.

Men han kan spise en skive med Litago Prim uten å bli dårlig.
Så det har vi i kjøleskapet til en skive i ny og ne. Blir mest i ne For den glemmes bort

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:27   #66
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Ser ut til at nugatti eller ikke nugatti er en viktig delelinje i befolkningen. Det er veldig lite nugatti i de kjøkkenskapene jeg kjenner til. :bidrar til statistikken:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 22:28   #67
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg har aldri sett et kjøkkenskap (eller kjøkkenbord for den del) med Nugatti.

Men - nå har jeg flere dager gått forbi en gjærbakstforretning som har et skilt ute i gaten hvor det står: "Focaccia con Nutella"

Verden holder på å gå under.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 22:30   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Italienere elsker jo sånt. Jeg grøsser fremdeles av frokosten på hotellet sist, bare kaker og sjokoladegreier.
Og så ødelegge focaccia med sjokoladepålegg da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 22:38   #69
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg synes ikke at sjokoladepålegg er ille slik det blir spist her i huset. En gang i blant. Datteren min får det om hun vil ha det, og ettersom hun like ofte vil ha leverpostei, brunost, gulost, tomat eller salami, så synes jeg det er helt greit at hun får en brødskive med sjokoladepålegg innimellom.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 22:44   #70
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg ville aldri gitt det til mine barn, men jeg er sikkert miljøskadd som er oppvokst med en mor som var "nazi" på sukker. Når sant skal sies så har jeg visst blitt akkurat lik henne på det området.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 22:47   #71
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Det som er ille er hvis store deler av kostholdet består av sukker, honneykorn, coco pops, nugatti, sjokade, søtt butikksyltetøy, prim, brunost og fint brød. Fordi det blir et dårlig kosthold med delvis trøtte, delvis hypre og ampre unger som resultat. Men jeg ser ikke noe galt i søtpålegg i seg selv.

Vi har nugatti. Vi har nesten alltid nugatti faktisk. Den står på en hylle øverst i skapet og tas frem til frokost i helgene hvis den blir etterspurt. Og det hender vi har prim, vi har geitost (som ikke er så fjernt fra nugatti på sunnhetsskalaen) og vi har syltetøy. Men også kaviar, hvitost, leverpostei og makrell i tomat. Og havregryn og grovt brød. Barna spiser variert og da ser jeg ikke problemet med nugatti som helgekos.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 22:49   #72
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Og jeg er oppvokst med at vi alltid hadde både Sjokade, Nugatti, Sunda, danske sjokoladepåleggsplater og annet søtt pålegg i kjøleskapet. I mine foreldres hus er det fremdeles Nugatti siden pappa spiser det temmelig ofte.

Her har visst eplet falt litt fra stammen.

Ja, det hender vel det skjer også. I mitt tilfelle har vel knapt nok eplet falt fra i det hele tatt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 22:53   #73
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg synes ikke det er spesielt ille. Vi har sjokoladepålegg, syltetøy og honey corn etc på lørdager. Yngste bruker å si: "Det er ikke all mat som er bra for kroppen. Men den er bra for munnen!", synes det var slående sagt.

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg kan liksom bare komme på Nugatti - finnes det mange typer?

Sjokade, nugatti, hapå, bananos(?), sunda (lurt navn!), honning og så noen kule med hvite og brune striper som jeg har glemt navnet på.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er for øvrig oppvokst med daglig tilgang til Nugatti, Sjokade, Nøtte, Sunda og/eller Banos, så jeg er jo ødelagt fra barnsben av. Mannen, som er barn av langt mer korrekte sekstiåtterforeldre, hadde nok knapt smakt Nugatti før han traff meg i en alder av 21.

Flaks for mannen din at han traff deg. (Jeg er forøvrig i samme konstellasjon. Jeg vokste opp på sjokade, mannen på sunn mat. Det ironiske er at han er gladere i søtt enn jeg er.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 17-07-10 kl 22:55. Årsak: leif
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 22:53   #74
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Jeg synes ikke sjokoladepålegg er så ille, bare skikkelig meningsløst. Sjokolade er bedre når det ikke er pålegg, og pålegg er bedre når det ikke er sjokolade liksom

Sjarmtrollet mitt er så liten enda, men jeg håper jeg kan introdusere henne for røkt laks, eggesalat, italiensk salat, lammerull og hjemmelaget kyllingleverpostei som kosepålegg vi har i helger og til høytider. For ikke å snakke om frokost med bløtkokt egg, egg og bacon eller amerikanske pannekaker.

Klart det er lov til å skeie ut med noe som er usunt av og til, men det må jo være et poeng at det skal være godt også, og da kommer sjokoladepålegg langt ned på skalaen både for meg og mannen, så det er ikke noe vi kommer til å gå inn for å servere til våre barn.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 23:05   #75
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg spiser en del peanøttsmør og har latt Lille smake, men hun foretrekker skiven sin med skinkeost, majones og servelat. .

...peanøttsmør er da ikke spesiellt sukkerholdig pålegg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 23:16   #76
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Som eg skreiv i den andre tråden; Eg ser ikkje greia. Mine får det når dei spør, som stort sett er annakvar dag eller noko slikt. Det hende også at eg kjøpe Fun light. Og har brukt våtserviettar. Og lar ungane dele solkrem. Og kjøpe Honey puffs innimellom. Og lar 8åringen sjå Star Wars.

:dukker:

Er det farlig å la barna dele solkrem? Ellers likte jeg innlegget ditt!!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg synes ikke det er så himla farlig om Knotten får en skive med Nugatti i ny og ne - ikke minst så lenge Nugatti-boksen medfører at han klarer å lage seg frokost selv i helgen og slipper å vekke meg.

Det funker som bare det!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 23:18   #77
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

...peanøttsmør er da ikke spesiellt sukkerholdig pålegg.

Jeg vet rett og slett ikke, jeg har bare regnet med det siden det står sammen med søtpålegget.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 09:37   #78
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

...peanøttsmør er da ikke spesiellt sukkerholdig pålegg.

Mange vanlige peanøttsmør er tilsatt veldig mye sukker. Og så inneholdere det mye fett, da, og det er jo mange fryktelig redde for.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 09:59   #79
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Med mindre peanøttsmøret er av typen som er blandet med sjokolade eller gelé så er det ikke mye sukker i de vanlige variantene.

Jeg vet ikke hvor mye som er tilsatt, har bare observert at det er tilsatt druesukker, og smaker overraskende søtt for meg som er vant til peanøttsmør som kun inneholder peanøtter og salt.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 10:03   #80
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: hvor ille er sjokoladepålegg?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

I Mills er det tilsatt 3gram sukker pr. 100 gram. Det er ikke veldig høyt sukkerinnhold sammenlignet med mye annet.

Nei, det er det absolutt ikke, men jeg kan likevel ikke skjønne poenget med å kjøpe det når det fins et uten sukker, og som i tillegg ikke er tilsatt noe annet, som f.eks herdet fett. Jeg har ikke smakt mills sin, men det lyseblå skippy-peanøttsmøret, og det smakte merkbart søtt i forhold til det jeg er vant til.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no