Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Pastor Torps valgkamp

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-09, 09:50   #1
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Pastor Torps valgkamp

Han bruker bilder fra senaborter i sin valgkampvideo.
Hva skal man si?
Jeg blir kvalm og dårlig, og kjenner at jeg synes slike mennesker som ham er avskyelige!

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/...cle2818596.ece

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 10:01   #2
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Jeg har heller ikke sansen for religiøse fanatikere, uansett religion.

Jeg tror likevel ikke at dette gjør at abortloven står i fare, uansett hva han gjør.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 10:10   #3
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Jeg synes det er motbydelig.

Man bør kunne holde seg for god til slikt.
Det er en grusom situasjon å være i.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 10:28   #4
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har heller ikke sansen for religiøse fanatikere, uansett religion.

Jeg tror likevel ikke at dette gjør at abortloven står i fare, uansett hva han gjør.

Det tror ikke jeg heller.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:14   #5
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har heller ikke sansen for religiøse fanatikere, uansett religion.

Jeg tror likevel ikke at dette gjør at abortloven står i fare, uansett hva han gjør.

Signerer,

  Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:15   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Dette er jo bare for dumt.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:21   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Signerer Esme. Jeg tror de kjemper en forgjeves kamp her til lands- heldigvis!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:24   #8
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg tror de kjemper en forgjeves kamp her til lands- heldigvis!

Likevel er det flott at vi bor i et land hvor man har lov til å ytre sine meninger selv om de går på tvers av det normative.

  Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:26   #9
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Likevel er det flott at vi bor i et land hvor man har lov til å ytre sine meninger selv om de går på tvers av det normative.

Enig. Ytringsfriheten er det aller viktigste vi har. Og motbydelige meninger skal man også ha lov til å ytre.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:30   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Likevel er det flott at vi bor i et land hvor man har lov til å ytre sine meninger selv om de går på tvers av det normative.

Absolutt! Men jeg er veldig glad for at vi ikke trenger å innrette oss etter meningene deres, bare høre på dem. På mange måter er det godt at vi har ekstremister også. Jeg blir iallefall takknemlig for å bo i det landet jeg gjør, med det politiske landskap vi har. Verdens realiteter kunne virkelig vært annerledes for oss også.
Ekstremisme får meg til å sette ting i perspektiv.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:33   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Sære menneske! - Jeg er glad vi har ytringsfriheten, men jeg må si jeg er ganske glad for at jeg kan le litt av mannen også

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:35   #12
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Absolutt! Men jeg er veldig glad for at vi ikke trenger å innrette oss etter meningene deres, bare høre på dem. På mange måter er det godt at vi har ekstremister også. Jeg blir iallefall takknemlig for å bo i det landet jeg gjør, med det politiske landskap vi har. Verdens realiteter kunne virkelig vært annerledes for oss også.
Ekstremisme får meg til å sette ting i perspektiv.

Ja, ikke sant. Ekstremistene får de aller fleste av oss til å tenke tror jeg. Det at noen bruker blodige virkemidler for å kjempe mot abort, eller mot pelsdyroppdrett for den sakens skyld er kanskje en veldig fin ting. Jeg liker det at slike kampanjer er uttrykk for at vi lever i et fritt land.

  Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:40   #13
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Ytringsfrihet er bra. Her viser jo Torp til fulle hvem han er og hva han står for, og jeg vil tro sannsynligheten er stor for at de aller fleste, også mange som ellers ville sympatisert med ham/partiet, vil vende seg vekk som følge av disse groteske virkemidlene.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-09, 00:40   #14
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pastor Torps valgkamp

Dette synes jeg ikke noe om, men så trenger jeg ikke forholde meg til det heller, om jeg ikke vil.

Jeg synes kanskje det kunne være på tide å diskutere muligheten av en aldri så liten holdningsendring når det gjelder bruk av vår rett til abort, men det er en annen sak.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no