Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jackos minnestund på TV

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 21:34   #21
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Synes barna burde blitt skånet fra scenen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:36   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Glitter, den var flott. (Må berre spørre, har Beyonce kjole eller hotpants på seg?!)

Ellers syns eg minnestunda var fin og mykje bedre enn eg frykta. Mediahysteriet forøvrig er jo meget spesielt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:45   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Men i alle dager. :snufser til Beyoncé:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:46   #24
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Jeg har grått meg gjennom minnestunden nå, og spesielt på slutten. I dag har jeg satt og mimret over alt musikken hans har gitt meg i oppveksten og livet, og fått et litt annet innblikk i hvem han var enn det vi ellers har blitt presentert for i media tidligere. Jeg synes kommentatorene var flinke til å holde kjeft stort sett (og har ignorert dem når de har sagt noe).

Akkurat nå depper jeg veldig over at det ikke vil komme mer musikk fra ham.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:48   #25
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Gudbedre, for et psycho-opplegg! (viser til datter som hikstgråter seg gjennom noen ord om faren)

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:49   #26
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV



Heal the world får alltid tårene til å renne hos meg. Dessverre ikke i like god versjon som originalen i dag.

Tøffe, lille jenta som tok farvel med faren sin.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:49   #27
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Håper at datteren gjorde det frivillig...

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:51   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Glitter, den var flott. (Må berre spørre, har Beyonce kjole eller hotpants på seg?!)

Jeg tror det var en badedraktaktig sak.

Jeg håper også barna var der frivillig. Var den minste med også?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:53   #29
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Gudbedre, for et psycho-opplegg! (viser til datter som hikstgråter seg gjennom noen ord om faren)

Ja, min første tanke var: Herlighet, jeg håper de ikke har tvunget henne til å gjøre dette. Men for alt vi vet, så kan det være hun selv som har insistert?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:54   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Jeg fikk ikke med meg det med datteren, men altså, det er vel ikke usannsynlig at barna selv ville være med? Jeg ville også vært med i min fars minnestund, og gjengen på scena var jo ikke ukjent og skremmende for de, regner jeg med.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:57   #31
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Jeg synes minnestunden var/er fantastisk. Det er ingen "hvem som helst" som hylles, så dette er en verdig minnestund.
Tenk bare på den korte tiden arragørene har hatt til rådighet for å komponere sammen dette.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:57   #32
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Har snufsa og snørra meg gjennom hele minnestunden nå. Syns det var en fin minnestund og ikke så ille som den kunne blitt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:59   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg synes minnestunden var/er fantastisk. Det er ingen "hvem som helst" som hylles, så dette er en verdig minnestund.
Tenk bare på den korte tiden arragørene har hatt til rådighet for å komponere sammen dette.


All den tid de hadde mengder med scenegadgets og nummer fra konsertene som skulle vært i O2, kunne de nok lett snekret sammen noe til de grader mye mer flashy enn dette. Kred for at det ikke ble mer Las Vegas, synes nå jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:01   #34
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, min første tanke var: Herlighet, jeg håper de ikke har tvunget henne til å gjøre dette. Men for alt vi vet, så kan det være hun selv som har insistert?

Joda, det er godt mulig. Men visse ting bør vi voksne sette ned foten for. Hun kan sitte ved farens båre og fortelle ham at hun er glad i ham, ikke delta i et tårevått storståhei-show som er fullspekket av folk og som kringkastes verden rundt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:03   #35
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Her har tårene trilla litt og ja.
Eg meiner eiene broren sa at det var Janett som skulle sei nokre ord, men så kom dattera fram i staden for. Eg håper og trur det var noko ho ville sjølv.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:05   #36
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Svensk TV4 viser opptak fra The Dangerous Tour nå, for de som er interessert. Ja, innimellom den j##%& reklamen, da.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:06   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Joda, det er godt mulig. Men visse ting bør vi voksne sette ned foten for. Hun kan sitte ved farens båre og fortelle ham at hun er glad i ham, ikke delta i et tårevått storståhei-show som er fullspekket av folk og som kringkastes verden rundt.


Jammen, deres virkelighet er ikke helt den samme som vår. Storståheishow er strengt tatt everydaylife. Det er ikke nødvendigvis en god ting nei, men ikke alltid galt heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:12   #38
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Det kan være greit å få et bilde av barna som vanlige barn med vanlige følelser, og ikke noen dukker bak en maske....

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:12   #39
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jammen, deres virkelighet er ikke helt den samme som vår. Storståheishow er strengt tatt everydaylife. Det er ikke nødvendigvis en god ting nei, men ikke alltid galt heller.

Joa, men å miste faren sin er ikke everydaylife show. Jeg ser ikke noe galt i at de var med på sermonien, de ble også ganske skjermet fra kameraene, men å stå foran 17500 mennesker med sin personlige sorg, synes jeg var drøyt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:14   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Joa, men å miste faren sin er ikke everydaylife show. Jeg ser ikke noe galt i at de var med på sermonien, de ble også ganske skjermet fra kameraene, men å stå foran 17500 mennesker med sin personlige sorg, synes jeg var drøyt.



Ikke hvis de (hun) ville det selv, synes jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no