Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Teite og morsomme produktnavn

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 23:12   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Teite og morsomme produktnavn

Morsomme og teite produktnavn reagerer man jo ofte bare på første gang man hører dem, og så blir man vant til dem. Men hvis du prøver å huske tilbake, kommer du på noen teite navn for deling til felles moro?

  • Ticket to Heaven - Hallo! Snakk om selvskrytende produktnavn!
  • Maxi Cosi Cabrio- En slik har vi, og jeg husker jeg syns navnet var skikkelig teit første gang jeg hørte det.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:15   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Jeg synes "Ticket to heaven" lenge var et ganske hårreisende navn på barneklær.

Tisseflasken Amadeus i Nytt og nyttigkatalogen har et sjarmerende navn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:16   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Tisseflasken Amadeus i Nytt og nyttigkatalogen har et sjarmerende navn.

Det er ufattelig mange navn i Nytt og Nyttig-katalogen som er godt over gjennomsnittlig sjarmerende.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:17   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Et produktnavn som nesten driver meg til vanvidd, er RisiFrutti. Det er fjollete og klissent.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:18   #5
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Ventelo. Det er så lett å uttale feil og det høres litt teit ut med vente-lo.
Leasy: Altfor likt "sleazy".

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:18   #6
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Et produktnavn som nesten driver meg til vanvidd, er RisiFrutti. Det er fjollete og klissent.

Ja, som innholdet i boksene. Veldig passende navn.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:53   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Tine Smudi. På en måte morsomt, men det gjør VONDT VONDT VONDT i øynene.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 31-10-07 kl 00:02.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:57   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

  • Maxi Cosi Cabrio- En slik har vi, og jeg husker jeg syns navnet var skikkelig teit første gang jeg hørte det.

Den første vognen deres var enda verre. Den het Maxi Taxi.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 23:59   #9
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Alle husker vel Di-di seven? Ellers så syntes jeg Cillit Bang er ganske merkelig og.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 00:00   #10
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den første vognen deres var enda verre. Den het Maxi Taxi.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 00:08   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Ikke et produktnavn, da, men ... Jeg synes NextGenTel er helt grusomt. Det er ikke akkurat et navn som "rolls off the tongue".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 01:06   #12
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Rompetaske, det synes jeg er helt teit.

Ja, faktisk. Helt teit er det mest beskrivende ordet her

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 06:53   #13
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Alle husker vel Di-di seven? Ellers så syntes jeg Cillit Bang er ganske merkelig og.

Jeg trodde det var bare tull i starten. En genial lansering trodde jeg skikkelig dårlige reklamesnutter for et fiktivt produkt, og så noe mer seriøst. Fikk jo sjokk når jeg så det var reelt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 07:14   #14
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg trodde det var bare tull i starten. En genial lansering trodde jeg skikkelig dårlige reklamesnutter for et fiktivt produkt, og så noe mer seriøst. Fikk jo sjokk når jeg så det var reelt.

Det trodde jeg også!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:08   #15
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Er det lov til å nevne godteposen Drittgodt fra Haribo?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:22   #16
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Heitur Pottur! Islandsk velvære, joda, men navnet er kårni.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:22   #17
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Jeg har en finsk neglelakkfjerner av merket Vival i toalettmappen.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:23   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Et produktnavn som nesten driver meg til vanvidd, er RisiFrutti. Det er fjollete og klissent.

Helt forferdelig. Men Ticket to heaven er et veldig bra navn, syns jeg.

Jeg syns Yade (den nye sjokoladen) har et dumt stavet navn (kunne den ikke hett Jade?) og stygg innpakning som ikke kommuniserer noe eksklusivt. Når man i tillegg hører den grusomme sangen: "Det er derfor vi har lææget Jææææde!" så skal man like sjokoladen ekstremt godt for å kjøpe den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 10:30   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ikke et produktnavn, da, men ... Jeg synes NextGenTel er helt grusomt. Det er ikke akkurat et navn som "rolls off the tongue".

Det har irritert meg bestandig også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 10:47   #20
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite og morsomme produktnavn

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns Yade (den nye sjokoladen) har et dumt stavet navn (kunne den ikke hett Jade?) og stygg innpakning som ikke kommuniserer noe eksklusivt. Når man i tillegg hører den grusomme sangen: "Det er derfor vi har lææget Jææææde!" så skal man like sjokoladen ekstremt godt for å kjøpe den.



Jeg irriterer meg til stadighet over irriterende produktnavn, uten at jeg kommer på noen konkrete eksempler nå. Likeså blir jeg sur av dårlige logoer. :umåtelig sær:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no