Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

De beste glutenfrie rundstykkene?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-14, 02:58   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

De beste glutenfrie rundstykkene?

Jeg har prøvd noen typer, men ikke så veldig godt synes jeg. Samme med knekkebrød. Jeg trenger noe som er enkelt og greit, og kan ikke bake noe for the time being. Tips?

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 08:50   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste glutenfrie rundstykkene?

Disse foretrekker de i min familie som spiser glutenfritt: http://www.schaer.com/~/media/Images...ica.png?mw=260

Og Brisk sine lavkarboknekkebrød er utrolig gode. De kjøper jeg ofte selv.

Browns hotell i london har veldig god glutenfri afternoon tea Det er det beste glutenfrie brødet jeg har smakt.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:24   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste glutenfrie rundstykkene?

Av glutenfrie produkter er det ingen som slår bakevarene til Fønix ("utviklet av Liv Dahl") i mine øyne. De er veldig gode! Rundstykkene finnes i både grov og fin, også i sånne "avlange" rundstykker.



Her hvor jeg bor (oslo-nært) har de det hos Ultra og enkelte Meny-butikker, både ferskt og i fryser.

"Vi leverer ferske varer til utvalgte butikker i Oslo, Buskerud, Telemark, Østfold og Vestfold. (jeg vet ikke hvor du bor ) Du kan henvende deg til et utsalgssted og gi beskjed om hvilke produkter du ønsker at de skal bestille." Mer info om telefonnummer for bestilling/email her.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 14:10   #4
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: De beste glutenfrie rundstykkene?

Halvstekte ciabatta og mini baguetter fra Schär er gode synes jeg. Dessuten er briks fra Fønix veldig gode, men de får man bare kjøpt tirsdager og torsdager her jeg bor. Bor man i Oslo kan man ta turen innom Bakefri. Der har de det meste.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 14:17   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste glutenfrie rundstykkene?

Mens jeg virkelig ikke liker produktene til Føniks, utarbeidet av Liv Dahl. Smaken er forskjellig.
Jeg har ikke funnet noen ferdig rundstykker som smaker noe særlig, derfor har jeg heller lagt vekt på å finne gode brød. I Sverige kjøper jeg grovere brød, blant annet Semper Mörkt med fullkorn. Det har jeg ikke funnet her i landet enda, men håper jo det kommer. Det erstatter rundstykker for min del. Jeg spiser Wasa glutenfritt knekkebrød på jobb, synes det er helt greit til mat i farta.

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Bor man i Oslo kan man ta turen innom Bakefri. Der har de det meste.

Og etter jul stenger de kafédriften.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-14, 14:31   #6
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: De beste glutenfrie rundstykkene?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Mens jeg virkelig ikke liker produktene til Føniks, utarbeidet av Liv Dahl. Smaken er forskjellig.

Det er bare briks og helkornbrødet jeg liker fra deres utvalg. Datteren min insisterer på at vi skal kjøpe Berit's grovbrød fra Beto istedet

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no