Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-10, 10:01   #41
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.755
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

det er bare det at det verste jeg vet er gavekort. Synes det er som å gi penger og litt lite omtanke i det.

Delvis enig. Likevel synes jeg det ligger mer omtanke bak et gavekort som er gitt fordi man ikke kjenner vedkommende nok til å kjøpe gave, enn det gjør bak en gamblinggave og potensielt bomskudd.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 20:28   #42
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Jeg blir 35 om et halvt år og liker gavekort. :åpplyser: Men klart, er det noen som kjenner meg godt og treffer blink er det kjempestas. Ellers er nok jeg også på vin, litt dyre kremer, bøker og filmer og sånt. Eller rett og slett en koselig middag eller cafétur sammen med en god venn eller venninne. Opplevelser er fine gaver!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 21:09   #43
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Du må fortelle oss hva du ender med å kjøpe til den eldre damen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 21:11   #44
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Dame, liksom. Ungjente, tror jeg at vi sier.

mvh 36 år

Du fikk sagt det!

enda en på 36. Vi er nemlig unge hippe småjenter.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 21:55   #45
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.788
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Det går an å få kjøpt gavekort til Thon sentere og Steen og Strøm Senter som da kan benyttes på hele senteret.
Jeg fikk det til bursdagen min fra jobben ett år husker ikke om det var for ett eller to år siden, og synes det var helt topp.

Hilsen "gammel" dame på 38.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 22:02   #46
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Jeg hadde ikke blitt glad for kaffe, vin eller champagne, men en god te eller juletrepynt ( ) hadde gjort susen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 22:12   #47
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.471
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Jeg hadde blitt kjempeglad for blomster, som passer i en helt vanlig vase, evt blomst i potte (gjerne orkide). Lykt til å ha ute, helt enkel. Jepp! Jeg ville ikke hatt kremer e.l for der er jeg kresen og vil bare ha det jeg kjøper selv. Kaffe liker jeg ikke og te liker jeg, men drikker ikke så ofte. *innbiller meg at det er meg som skal få gave*

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 22:14   #48
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Busy: Juletrepynt? Da hadde jeg blitt rar i fjeset tror jeg. Jeg er 39.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 07:40   #49
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Busy: Juletrepynt? Da hadde jeg blitt rar i fjeset tror jeg. Jeg er 39.

Jeg har et lidenskapelig forhold til julen, og det å få juletrepynt av noen gjør at jeg tenker på den personen hvert eneste år når pynten blir hengt opp.

36-åring.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 08:04   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Noen av de aller eldste damene på 35 og 36 liker også luksuriøst garn. Har jeg hørt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:10   #51
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Noen av de aller eldste damene på 35 og 36 liker også luksuriøst garn. Har jeg hørt.

Jammen også noen av de helt yngste på 31..

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:11   #52
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Noen liker aldri garn.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:13   #53
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.788
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Noen liker aldri garn.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:13   #54
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.948
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

En god håndkrem bør ikke slå feil iallefall: f.eks L'Occitane. Den er jo super.

Signerer helhjertet! :vil også bli 35 og få L'Ôccitane:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:06   #55
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.830
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Nå er jeg mange måneder eldre en bursdagsdamen, så mulig jeg er skikkelig kjerring jeg også i forhold til henne.

Det beste jeg kan få i slik alder er ting som skal brukes opp, ikke noe som skal inn i et skap eller på en hylle (unntaket er blomster).

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:08   #56
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Denne håndkremen, er det parfymeri, eller hvor kjøper man denne?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:12   #57
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.948
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Denne håndkremen, er det parfymeri, eller hvor kjøper man denne?

Jeg vet ikke om den finnes i vanlige parfymerier, men det er egne L'Ôccitane-butikker rundt omkring. Bl.a. Sandvika storsenter og på Frogner. Samt på Taxfree på Gardermoen, eller Strawberrynet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:17   #58
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Takk for svar.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:23   #59
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.005
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Jeg hadde absolutt ikke villet hatt kremer og hudpleieprodukter generelt. Det kjøper jeg selv; det samme med parfyme. Jeg likte derimot ideen om champagne og belgisk sjokolade, og så kunne jeg tenkt meg den siste Nemi-boka. Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg en haug med Kivi-lyslykter fra Iittala.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 10:30   #60
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.948
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe i gave til dame 35 år?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg hadde absolutt ikke villet hatt kremer og hudpleieprodukter generelt.

Generelt sett er jeg enig. Denne håndkremen er dog litt spesiell. Selv mannen min bruker den. Den lukter ikke utpreget mye, men er veldig behagelig og går inn i huden raskt selv om den føles fet i det man tar den på.

Dessuten, det er ofte gjennom gaver at jeg lærer nye produkter å kjenne. (Håndkremen fikk jeg i gave av min søster, og har vært frelst siden).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no