Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Husk å ikke ha barn liggende/sittende i bilen i varmen!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-09, 12:29   #81
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg nekter å godta at det er bare en tragisk hendelse i alle tilfeller. Det finnes dessverre uansvarlige foreldre som ikke tenker overhodet. Jeg var selv vitne til en episde på Ulvøya for noen år siden. Moren hadde bare parkert rett utenfor porten for å hente et annet barn som oppholdt seg på stranden. Alle vinduer lukket på bilen og et lite barn på ca 1 år i baksetet som kokte...i søvne. Vi var flere voksne som var i gang med å lete etter stor nok sten til å knuse et vindu på bilen, vi hadde ringt politet m.m. når moren kom, helt intetanende, fikk selvsagt huden full av kjeft, og kom med en tåpelig kommentar som "jeg var da bare en kort tur nede på stranden for å hente han her"....
Hadde barnet i bilen dødd, ville det da vært en tragisk hendelse hvor det var synd på moren? NEI.

Jeg vet ikke helt. Jeg blir sint og forbanna på barnets vegne, bare tanken på de forferdelige siste minuttene eller kanskje timene av sitt liv det barnet tilbragte alene, redd og under helt ekstreme forhold. Men jeg tenker også at det må være helt vanvittig grusomt å være foreldre oppi alt dette, og spesielt hvis barnet ikke ble glemt, men et offer for feilberegning av tiden man blir borte. Jeg klarer bare ikke gå innom den tankerekke om hvor grusomt det må oppleves, hvordan i huleste noen klarer å leve videre med noe sånt på samvittigheten og hvordan man kan tilgi seg selv eller partneren sin i ettertid.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 13:47   #82
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Nå har det meste blitt sagt i denne tråden, men jeg merker at jeg har betraktelig mindre sympati med de foreldrene som med vitende og vilje har latt barn eller hunder være i bilen og noe gikk feil på grunn av feilberegning enn de som rett og slett glemmer at det var et barn eller en hund der.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 14:29   #83
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nå har det meste blitt sagt i denne tråden, men jeg merker at jeg har betraktelig mindre sympati med de foreldrene som med vitende og vilje har latt barn eller hunder være i bilen og noe gikk feil på grunn av feilberegning enn de som rett og slett glemmer at det var et barn eller en hund der.

Poenget er vel at man ikke skal ta sjanser. Går man fra ungen sin, så går en fra ansvaret sitt og handlingen kan dermed kalles uansvarlig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 14:38   #84
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Jeg merker at jeg blir småparanoid av alt dette snakket om biler med og uten AC.

Og, det viser seg jo at det å glemme barnet i bilen "kan skje alle", så jeg vil ikke dømme eller hyle eller noe, det er bare forbanna tragisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 18:00   #85
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg merker at jeg blir småparanoid av alt dette snakket om biler med og uten AC.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 19:43   #86
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Her har noen latt en 7 dagers baby alene i bilen mens foreldrene handlet....
http://www.dagbladet.no/2009/06/27/n.../barn/6935403/

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 20:09   #87
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Uff, jeg kjenner at jeg kjenner meg virkelig ille når jeg tenker på barn som blitt glemt i bilen. Stakars, stakars lille jenten i Danmark. Stakars andre barn og dyr som lidd samme skjebe. Og stakars foreldrer tenker jeg og. Hvordan kan de leve videre, etter en slik ting? Det hadde ikke jeg klart tror jeg.
Det er tragisk og det er forferdelig. Og det er så forferdelig, fordi det skjer om og om igjen! Hver sommer kommer det nyheter av det slaget.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 21:06   #88
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Ikke vanlig at folk gjør slikt nei???

http://www.dagbladet.no/2009/06/27/n.../barn/6935403/

http://www.dagbladet.no/2009/06/26/n.../barn/6906507/

Sitat:

Man skal aldri la et lite barn sitte alene i bilen om sommeren advarer professoren, hypertermi eller overoppheting kan skje raskt.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-09, 21:29   #89
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Jeg går ikke fra mine barn i bilen av mange grunner. Det har vært flere episoder der biler har begynt å brenne når de har stått parkert. Og det har også skjedd at biltyver har stjålet biler med barn i baksetet. Jeg har gått inn på bensinstasjonen for å betale, men da har jeg full oversikt over bilen gjennom vinduet.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 13:15   #90
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Helt utrolig at det skjer gang på gang. Og den babyen på 7 dager....jeg viket ikke bort fra barnet ett sekund da de var så små. Kunne ikke falle meg inn at de sov alene i bilen, okke som.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 16:05   #91
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

I dag gikk vi fra en sovende tiåring i bilen. Bakdøra og ei dør til åpen og bilen sto i carporten og i skyggen. Mange vil nok si at det er uansvarlig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 16:55   #92
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

I dag gikk vi fra en sovende tiåring i bilen. Bakdøra og ei dør til åpen og bilen sto i carporten og i skyggen. Mange vil nok si at det er uansvarlig.

Det er ikke sånn at alle mener det er uansvarlig fordi det er en bil, såvidt jeg har tolket folk her. Det er fordi man forlater de innelåst i varmen, kanskje i sola og i tillegg ikke selv vet hvor lenge de kommer til å bli borte, helt sikkert.

Hvorfor mener du at noen kan mene du var uansvarlig? Dere var hjemme, ikke sant?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 16:56   #93
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er ikke sånn at alle mener det er uansvarlig fordi det er en bil, såvidt jeg har tolket folk her. Det er fordi man forlater de innelåst i varmen, kanskje i sola og i tillegg ikke selv vet hvor lenge de kommer til å bli borte, helt sikkert.

Hvorfor mener du at noen kan mene du var uansvarlig? Dere var hjemme, ikke sant?

Joda, vi var hjemme. Men jeg tolker veldig mange her (ikke bare i denne tråden) om at man aldri skal forlate barn i bilen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 17:00   #94
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Joda, vi var hjemme. Men jeg tolker veldig mange her (ikke bare i denne tråden) om at man aldri skal forlate barn i bilen.

Jeg tolker ikke folk her som så urimelige. Står man i skyggen, ikke risikere å bli heftet og har man dørene åpne, så er det vel ikke noe verre enn å sitte på terasssen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 18:10   #95
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

I dag gikk vi fra en sovende tiåring i bilen. Bakdøra og ei dør til åpen og bilen sto i carporten og i skyggen. Mange vil nok si at det er uansvarlig.

Jeg synes det er uproblematisk å etterlate et barn i bilen så snart barnet er gammelt og forstandig nok til å ta seg ut av bilen på egen hånd ved behov. Jeg har ingen skrupler med å etterlate syvåringen min alene i bilen, hvis hun har lyst til det, for hun klarer fint å komme seg ut av bilen selv, om det blir ubehagelig varmt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 18:25   #96
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det er uproblematisk å etterlate et barn i bilen så snart barnet er gammelt og forstandig nok til å ta seg ut av bilen på egen hånd ved behov. Jeg har ingen skrupler med å etterlate syvåringen min alene i bilen, hvis hun har lyst til det, for hun klarer fint å komme seg ut av bilen selv, om det blir ubehagelig varmt.

Jepp. Seksåringen kan også fint få bli i bilen, sammen med treåringen. Begge to klarer lett å åpne dørene. Bikkja får ligge i bilen med bakdøren og vinduene på passasjerplassene åpne, hvis bilen står i skyggen. (Og kommer til å fortsette med det.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 18:31   #97
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Seksåringen kan også fint få bli i bilen, sammen med treåringen. Begge to klarer lett å åpne dørene. Bikkja får ligge i bilen med bakdøren og vinduene på passasjerplassene åpne, hvis bilen står i skyggen. (Og kommer til å fortsette med det.)

Min nesten 7 åring og 3 åringen får sitte i bilen hvis jeg bare skal kjapt inn på butikken (ikke type Obs). Noen ganger ønsker de det. Eldstemann har ikke barnesikring på døra så han klarer å komme seg ut av bilen. Det er forøvrig ikke aktuelt i denne varmen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 09:50   #98
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Joda, vi var hjemme. Men jeg tolker veldig mange her (ikke bare i denne tråden) om at man aldri skal forlate barn i bilen.

Da kan man trekke det enda lengre for å la det bli riktig ille, hva med de som setter barnevognen ute.....alene?

Nei, det er viktig å ikke bli hårsår og stole på sine egne burderinger. Jeg er helt sikker på at dere ikke utsatte barnet for fare jeg. Det er noe helt annet med små barn i en lukket bil, eller en hund. Et større barn vil tross alt være i stand til å komme seg ut. Når bilen i tillegg står i skyggen i en carport, hjemme på tunet, med dørene åpne, vel da kan det ikke sies å være en lukket bil.

Jeg har ikke bikkja med i bilen når det er så varmt som nå, det er ikke bra for pelsen min som er en typisk vinterhund og rustet deretter med pels.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:28   #99
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Jeg lot aldri min eldste jente være i bilen alene før hun var så stor at hun synes det var greit selv. Rundt 4år ca. Hvis hun er alene i bilen er det kun hvis jeg skal rett inn i nærbutikken og raske med med en ting eller to. Det tar max 5 min.

Jeg forstår ikke at folk tør å la babyer ligge igjen i bilen mens de handler. Sol eller ei. Jeg har selv en venninne som lett lar babyen ligge i bilen mens hun tar seg en tur innom kjøpesenteret for et par ærend. Der er parkeringen under tak, men selv om de ikke blir overopphetet kan det jo skje andre ufortusette ting.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:53   #100
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husk å ikke ha barn liggende / sittende i bilen i varmen!

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Nei, det er viktig å ikke bli hårsår og stole på sine egne burderinger.

Jeg blir ikke hårsår. Men jeg må ofte le høyt over flere ting som andre brukere er hysteriske på og som jeg ikke ser noen grunn til å være hysterisk på. Barn i lukket bil i solsteiken er ikke en av disse tingene.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no