Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Toppløs soling?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 20:01   #21
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.787
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toppløs soling?

Gjorde det også før, men ikke nå lenger. Føler det ukomfortabelt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:35   #22
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nei jeg soler meg aldri toppløs, da hadde jeg følt meg skikkelig utilpass.
Vi så faktisk en del som solte seg toppløse i på Sardinia tidligere i sommer.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:38   #23
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nabodama her sitter til stadighet toppløs på sin terrasse. Hun går ut og inn av huset, og ordner litt på terrassen, mens puppene dingler. Sikkert til noen av mennene i nabolaget sin store glede.

Hun er faktisk den eneste jeg har sett på lang tid som soler seg toppløs.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:43   #24
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toppløs soling?

Jeg har aldri sett poenget....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:43   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Jeg solte meg ofte toppløs da jeg var ung, tipper det var sånn mellom 1984 og 1990? Det var jo helt vanlig da. Og brune pupper er jo lekkert.
Nå gjør jeg det ikke lenger, siden det er blitt helt uvanlig. Men det sjenerer meg absolutt ikke å se noen sole seg toppløs. Det er jo forskjell på å ligge ned og sole seg og på å løpe rundt på stranda, kan ikke huske at jeg har opplevd å få andres pupper deisende i fjeset liksom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:11   #26
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toppløs soling?

Solte meg toppløs sommeren 1996; ikke før og ikke senere. Husker jeg solte meg toppløs på ferien på Corfu. Glemte å ta på meg overdelen da jeg gikk bassenget og følte meg rimelig merkelig der jeg svømte rundt så og si naken.....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:17   #27
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Toppløs soling?

Jeg gjør det i syden, men ikke hjemme. Skulle tatt seg ut på et sted med 1500 sladreavhengige innbyggere.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:21   #28
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nei.

Selv om vi ikke har naboer som ser oss uansett hvor på tomta vi befinner oss, har jeg alltid noe på. Puppene mine forblir hvite, de vises ikke akkurat frem i offentligheten til så mange uansett.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:25   #29
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Toppløs soling?

Jeg har aldri solt meg toppløs, og kommer aldri til å gjøre det. :prippen:

Men på Gran Canaria nå i slutten av mai var det mange som gikk toppløse på stranden.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:26   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Jeg gjør det ikke, og har aldri gjort det. Tidligere fordi jeg synes puppene mine var stygge. Nå fordi jeg ikke vil vise dem frem til alle og enhver.

Jeg tenker ikke over at andre gjør det. Kom hjem fra Kreta for en uke siden, og når jeg tenker hardt ........ jo, det var nok en del folk i alle størrelser som solte seg toppløse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:26   #31
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.918
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toppløs soling?

Jeg solte meg alltid toppløs tidligere, men har ikke gjort det på flere år. Jeg har heller ikke lagt merke til at det er 'in' igjen å sole seg toppløs. Om andre soler seg toppløse, så sjenerer det ikke meg.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:28   #32
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nei, jeg har aldri følt meg komfortabel med det. Ikke da jeg var slank og langt mindre nå som jeg er svær.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:37   #33
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppløs soling?

Opprinnelig lagt inn av Ingrid-lille, her.

Jeg gjør det ikke og jeg kan være den første til å innrømme at jeg faktisk blir brydd av andre som gjør det.

Jeg har faktisk ikke tenkt over at folk kan bli brydd av andre sine pupper på en strand. Det er litt synd i grunnen, at det ikke er vanlig og naturlig lengre. Ikke det at det gjør meg noe som helst å være tildekket, men det kunne sikkert vært med på å ta vekk litt av puppefikseringen som florerer for tiden. Med puppefiksering mener jeg alle dem som går for kirurgi for å få perfekte pupper, og tror at alle andres pupper er uberørt av tyngdeloven. På 80-tallet visste vi at de perfekte puppene bare eksisterte i blader, på stranden var det alle slags.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:11   #34
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toppløs soling?

Kun i solarium viss jeg skulle finne på å ta det.

Pupper er fint det, inni bikini overdelen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:37   #35
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toppløs soling?

Signerer røkla. Gjorde det før, men ikke nå lenger. Jeg synes ikke jeg har sett noe særlig av det verken på sydentur eller hjemme heller. Eller.. bikinioverdelene i Brasil kunne vel like greit bare hett "frimerke" eller "brystvorteskjuler".

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:38   #36
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nei det gjør jeg ikke. Men det generer meg absolutt ikke om andre gjør det..

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:39   #37
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nei, det gjør jeg ikke. Mine pupper trenger den støtten de får av en overdel.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:42   #38
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.170
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nei. Gidder ikke rulle ut puppene i offentlighet.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:15   #39
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nei, jeg soler aldri toppløs. Soler meg igrunn heller aldri.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:25   #40
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Toppløs soling?

Nei ikke nå lenger, men gjorde det i mine yngre dager

Nå føles det helt utenkelig å skulle vifte med dem på stranda.

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no