Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 10:57   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.880
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Om to uker har vi 10 års bryllupsdag. Vi pleier normalt ikke gjøre noe spesielt ut av dagen. Men 10 år er jo litt mer enn en vanlig bryllupsdag. Vi har ingen store planer, har ikke barnevakt og det er midt i uka. Hva kjøper jeg til mannen? Jeg har fått en veldig dyr klokke nå i sommer som jeg har sagt teller som bryllupsdag-, bursdag-, og julegave. Og sikkert morsdagsgave og hvis han har tenkt på det. Klokka kostet veldig mye mer enn jeg har råd til å handle til han.

Hva kjøper man til en mann som tilsynelatende har alt og aldri ønsker seg noe? Jeg har tenkt på en konjakk av litt bedre kvalitet enn den han pleier å kjøpe. Noen forslag?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 11:16   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Billett til et eller annet arrangement han ville ha likt å være på?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 11:31   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Lag en god middag på kvelden til dere etter ungene har lagt seg. Så kan du kjøpe billett til noe dere to kan gå på sammen en annen kveld når dere kan få barnevakt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 11:58   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.880
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Billetter til noe hadde vært noe. Det skal jeg tenke litt på, det går endel show på kulturhuset her vi bor.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:21   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Da vi hadde 10 års bryllupsdag (10 år siden) så kjøpte jeg billetter til Thomas Gjertsen samt at vi feiret ei helg på Oppdal hvor forøvrig lillesøster ble laget
Gratulerer med hele 10 år
For kort tid siden rundet vi de 20. Denne helgen skal vi feire i Oslo og jeg har med billetter også denne gangen.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 20:24   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Ja, har ikke vi akkurat samme dagen også? Vi har også 10 års bryllupsdag 23. september.

Vi planlegger en langweekend i oktober.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 20:29   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.880
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ja, har ikke vi akkurat samme dagen også? Vi har også 10 års bryllupsdag 23. september.

Vi planlegger en langweekend i oktober.

Jo vi har samme dagen . En romantisk tur hadde vært digg, men det har vi ikke penger til akkurat nå. Tror vi skal være litt fornuftige og pusse opp badet i kjelleren for de pengene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 20:32   #8
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Har han noen interesser/hobbyer?

Ellers syns jeg konjakkidéen ikke var så dum om han er glad i det – bestem budsjettet og dra på polet og få hjelp til å finne beste innenfor det. Jeg syns i hvert fall det er stas å få noe som jeg aldri ser meg råd til å unne meg selv til vanlig, så jeg hadde blitt superhappy for for eksempel dyr champagne (siden jeg ikke er noen voldsom brennvinsfan).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 20:43   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.880
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips: 10 års bryllupsgave til mannen?

Mannens store lidenskap, foruten meg og ungene selvfølgelig, er fluefiske. Men han har liksom alt. Han har fått gavekort på ulike steder der han kan kjøpe ting, men det ender alltid med at det blir brukt på gutta og ikke på han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no