Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 14:50   #21
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, men charter er noe heeeelt annet enn rutefly. Erfaringsmessig "forsvinner" nemlig en god del charter-passasjerer(les: folk som skal på sydenferie) inne i avgangsområdet ( i tax-free-butikken, i baren osv.) etter at de har sjekket inn, og derfor vil charterselskapene ha litt ekstra god tid til å lete opp folk.

Åja. Ja, det kan jeg vel egentlig se for meg... Er bare vant til rutefly, men ville likevel vært der i god tid. Jeg liker ikke å stresse, bedre å vente litt da. Og nå som vi har barn er det ekstra kjedelig å miste fly. (Akkurat som at ikke det er kjedelig uansett...)

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 14:57   #22
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tidlig bør vi være på flyplassen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ah, du er bare såå hot! *faller alltid for latinos*

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no