Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 22:52   #61
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg skulle til å bestille ordbok, men fant ut at jeg faktisk har en lommeparlør i hylla, så jeg drøyer litt.

Ja, bruk for all del det dere allerede har av ordbøker! Dessuten vil nok din sønn desperat trenge en ordbok etterhvert, tror du ikke?

Nå har jeg lagt inn leksjon nummer to også, men ikke vær redde, vi kommer ikke til å fortsette i dette tempoet!

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:37   #62
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

Hola chicas! (Jeg melder meg på ).

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:40   #63
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

Jeg blir også med. Selv om jeg snakker spansk så og si daglig, tror jeg at jeg har godt av å lære språket på ordentlig med regler og sånt som jeg kan forholde meg til. Bra tiltak

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:19   #64
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

Vil også være med. Stiller ganske så blank....

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 14:49   #65
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 16:08   #66
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

Har visst ikke meldt meg på, jeg. Så ikke at man måtte det før nå. Beklager, lærer.
Men nå melder jeg meg på.

Skikkelig kult at du gidder dette, Gremli!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 00:43   #67
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

Nå har jeg svart på 2 oppgaver og ikke meldt meg på en gang! Det er uhøflig det! Jeg hadde tenkt å ta spanskkurs, så jeg melder meg på dette

Utrolig bra initiativ!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 01:24   #68
Justme
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skal vi starte opp spanskkurs? Påmelding her!

Jeg vil melde meg på .

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no