Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Krakow

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-15, 17:23   #1
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hotell i Krakow

Vi skal feire sølvbryllupsdagen vår, og planlegger i den anledning å reise til Krakow med et vennepar. Vi skal være ei langhelg.
Noen som kan foreslå et bra hotell?
Hva bør vi finne på/se?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 18:10   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Henger her, siden vi vurderer dra dit i sommer

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 18:41   #3
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Vi bodde på Holiday Inn i Krakow i november. Fint hotell, og kort vei til både gamlebyen og kjøpesenteret.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-15, 20:22   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Holiday Inn er et bra hotell. Maten i restauranten der er visst veldig bra. Dere MÅ spise på restaurant Farina. :slafs:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 08:23   #5
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Vi bodde på hotell Wielopole, rett over gaten for Holiday Inn. Da bor du ihvertfall midt i smørøyet i forhold til hyggelige restauranter, gamlebyen, shopping osv!
Hotellet vi bodde på hadde ganske små rom og dårlig frokost, så jeg ville nok heller gått for Holiday Inn om dere skal kose der litt.

Dersom dere liker biff, så vil jeg anbefale Pimiento Argentino Grill, fantastisk mat, god service og veldig hyggelige lokaler!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 08:38   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Vi bodde på Sheraton, og jeg husker at frokosten var veldig god (blant annet med masse forskjellige små deilige smoothier). Ellers husker jeg ikke så mye spesielt om hotellet, annet enn at rommene var veldig store og alt var bra. Men gammelt og pittoresk er det ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 20:26   #7
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Vi kom nettopp hjem fra Krakow, reiste sammen med et vennepar. Bodde på Sheraton, vi valgte å ha club lounge, da hadde vi tilgang til egen lounge på hotellet som serverte småretter, vin, øl, brus, kaffe/kakao. Veldig greit å ha en plass hvor vi kunne sitte alle 4 å planlegge og snakke mellom shopping og sightseeing.

Ellers så var vi i saltgruvene - en opplevelse som knapt kan beskrives. En to timers sighseeing med katedralen som høydepunkt. Vi var også i jødeområdet, men er usikker på om vi egentlig fant den riktige plassen, synes ikke det var noe. Vi var oppe ved Wawel slott, stengt på mandager så det var ikke et sjakktrekk, men fint område. Ellers så hadde vi shopping på Galeria Krakowska...mange kjekke butikker!

Vi tok endel taxi da jeg hadde vond rygg, billig og greit. Var en del rundt markedsplassen og Mariakirken. Spiste på Hard Rock den ene kvelden - helt greit. Men skal jeg anbefale en veldig god restaurant så må det være Pimiento Argentino Grill (adresse: Stolarska 13), mer magisk biff skal dere lete lenge etter. Koselig restaurant og betjening. Og nå så jeg den var anbefalt av Annki også ;-)

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 21:55   #8
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Ellers så var vi i saltgruvene - en opplevelse som knapt kan beskrives.

Saltgruvene er verdt et besøk, hvis man har tid. Vi hadde konsert i den største salen, det var fantastisk.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 17:34   #9
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Ellers så hadde vi shopping på Galeria Krakowska...mange kjekke butikker!

Tusen takk for tips. Vi endte opp med å bestille et hotell som ligger like ved kjøpesenteret og den jødiske bydelen. Husker ikke navnet i farten men skal være bra.

Vi blir i 5 dager og får da tid til å rekke over endel. Nå tror jeg også at det kommer et par til som dukker opp fra en annen kant av dette landet sånn litt overraskende De har ikke sagt noe til meg men noen forsnakket seg her om dagen. En av de to var min forlover.

Hvordan bestillte dere turene til f.eks Saltgruvene og Auswitch. Har funnet noen linker men vet ikke hva som er lurt å gjøre? Tror det kan være ok å bestille i litt god tid?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 18:18   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Tusen takk for tips. Vi endte opp med å bestille et hotell som ligger like ved kjøpesenteret og den jødiske bydelen. Husker ikke navnet i farten men skal være bra.

Vi blir i 5 dager og får da tid til å rekke over endel. Nå tror jeg også at det kommer et par til som dukker opp fra en annen kant av dette landet sånn litt overraskende De har ikke sagt noe til meg men noen forsnakket seg her om dagen. En av de to var min forlover.

Hvordan bestillte dere turene til f.eks Saltgruvene og Auswitch. Har funnet noen linker men vet ikke hva som er lurt å gjøre? Tror det kan være ok å bestille i litt god tid?

Vi bodde på Andel`s Hotel, glimrende beliggenhet!

Vi bestilte tur via http://turpol.com/nn/turer-nn/auschwitz-birkenau-nn/

Sendte bare en mail et par dager før, så fikk vi bekreftelse (svensk) på sms og mail. Ble hentet og levert på hotellet, og fikk guidet tur både i Auschwitz og Birkenau. Betales kontant etter turen er over.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 10:29   #11
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Tusen takk for tips. Vi endte opp med å bestille et hotell som ligger like ved kjøpesenteret og den jødiske bydelen. Husker ikke navnet i farten men skal være bra.

Vi blir i 5 dager og får da tid til å rekke over endel. Nå tror jeg også at det kommer et par til som dukker opp fra en annen kant av dette landet sånn litt overraskende De har ikke sagt noe til meg men noen forsnakket seg her om dagen. En av de to var min forlover.

Hvordan bestillte dere turene til f.eks Saltgruvene og Auswitch. Har funnet noen linker men vet ikke hva som er lurt å gjøre? Tror det kan være ok å bestille i litt god tid?

Mine foreldre bodde på hotell rundt i det området som dere har booket, de var veldig fornøyde med å bo der:-) vi booket bare gjennom hotellet, de fikset billetter (og privat sjåfør;-) og siden vi var to par som reiste sammen ble det ikke så veldig dyrt..auswitch var vi ikke i da det ville gå bort en hel dag på det også, saltgruvene er nesten en dagstur, selve turen i gruvene er på 2-3 t, og med spising og transport til og fra så ble det rundt 4,5-5 t tur..så vi måtte velge pga tid (var der fra lørdag til tirsdag), og da falt valget på saltgruvene, og det angrer ingen av oss på

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 12:19   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Mine foreldre bodde på hotell rundt i det området som dere har booket, de var veldig fornøyde med å bo der:-) vi booket bare gjennom hotellet, de fikset billetter (og privat sjåfør;-) og siden vi var to par som reiste sammen ble det ikke så veldig dyrt..auswitch var vi ikke i da det ville gå bort en hel dag på det også, saltgruvene er nesten en dagstur, selve turen i gruvene er på 2-3 t, og med spising og transport til og fra så ble det rundt 4,5-5 t tur..så vi måtte velge pga tid (var der fra lørdag til tirsdag), og da falt valget på saltgruvene, og det angrer ingen av oss på

Vi rakk ikke saltgruvene. Planen var å dra dit dagen etter Auschwitz, men vi var så sliten at vi orka ikke. Så da har vi en grunn til å reise igjen

Andel`s hotel hadde også private sjåfører som fiksa taxi hit og dit, også til Auschwitz, men det var dyrere, og vi ville ha en guide vi skjønte hva sa.

Det jeg anbefaler er å ta taxi fra flyplassen til hotellet. Da vi var der gikk ikke alle togene pga rehabilitering, flyplassen rehabiliteres/bygges på, og bussen var IKKE spesielt behagelig å ta Så vi tok taxi i retur

Fordelen med beliggenheten på hotellet vårt var at det lå rett utenfor gamlebyen, vi gikk bare en sånn undergangstunnel liksom. Kjøpesenteret var rett ved, som var kjekt da det kom ei regnskur Og så er det rett ved sentralbanestasjonen, om man skal ta buss og tog.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 20:19   #13
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Tusen takk for flotte tips.
Vi har nettopp bestillt bord på Pimiento grill og fått et forslag fra stedet på middag m viner.
Hva spiste dere der?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 20:41   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Gammel tråd og leser at dere er der nå. Men, vi var i Krakow i sommer med bil, og bodde på Novotel. Ligger ved siden av Sheraton. Nydelig SPA avd, fantastisk frokost og Nespresso-maskin på rommet. Helt super pris også.

Kos dere på tur!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 21:22   #15
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Neida vi er ikke dratt ennå. Ei uke til

Vi har bare bestillt på dette stedet i litt god tid da det skal være et populært spisested, og vi skal feire oss selv.

Takk igjen for tips

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 12:51   #16
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Og nå ser jeg at Pimiento har to restauranter. Vi har bestillt bord på denne
http://www.pimiento.pl/galeria.html

Har fått sydd sammen en flott meny med tilhørende drikke mm så synd om vi har havnet feil. Utrolig service og hurtig utfyllende svar på e-poster fra oss.
Ser de har en hage. Er det ok å sitte der? Og det er meldt fortsatt varmt vær. Er det air condition inne?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 13:57   #17
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Og nå ser jeg at Pimiento har to restauranter. Vi har bestillt bord på denne
http://www.pimiento.pl/galeria.html

Har fått sydd sammen en flott meny med tilhørende drikke mm så synd om vi har havnet feil. Utrolig service og hurtig utfyllende svar på e-poster fra oss.
Ser de har en hage. Er det ok å sitte der? Og det er meldt fortsatt varmt vær. Er det air condition inne?

Det var der vi var ihvertfall!
Vi var jo der på vinteren, men satt i en slags vinterhage, veldig koselig!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 14:01   #18
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Det var der vi var ihvertfall!
Vi var jo der på vinteren, men satt i en slags vinterhage, veldig koselig!

Ok flott. Er meldt bra vær så kanskje vi får bord ute

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 15:41   #19
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Da har vi vært i Krakow og for en by
Vakker og utrolig rent. Testet det som var av toiletter og de var gullende rene. Billig å spise og drikke og med taxi så var jo det kjempebillig. En prøvde å lure oss med å ta en pris 4 ganger så mye men ellers var sjåførene greie.
Vi feiret vår dag på Pimiento i den gamle bydelen og ble tatt godt i mot av en utrolig hyggelig hovmester. Bordet i hagen var vakkert dekket, og menyen skrevet ned til oss og våre venner. Nydelig mat og fantastisk vin.
For en kveld det ble.

Krakow anbefales virkelig. Hilsen sølvbrura

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-15, 15:48   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Krakow

Så bra at det ble vellykket. Gratulerer med sølvbryllup.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no