Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilken reiseforsikring anbefaler du?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-14, 11:47   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken reiseforsikring anbefaler du?

Vi skal i utgangspunktet til Berlin i morgen. Nå er mamma, som skulle passe barna, blitt syk. Jeg har reiseforsikring gjennom Gjensidige og har nå sjekket med de, de dekker ikke avbestilling ved syk barnevakt med mindre man har tegnet tilleggsforsikring for den enkelte reisen. Jeg ser at blant annet Eika forsikring dekker det, jeg ser også at de er ganske mye rimeligere enn Gjensidige. Vi reiser en del uten barna, så vi kan risikere at dette skjer igjen og kommer nok til å si opp forsikringen hos Gjensidige og finne oss noen andre som dekker blant annet dette. Noen å anbefale?

Jobber med å ordne barnevakt og håper det går i orden. Hvis ikke håper jeg reiseforsikringen mannen har gjennom jobben har bedre vilkår.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 12:34   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken reiseforsikring anbefaler du?

Jeg har ikke sjekket vilkårene, men jeg anbefaler Europeiske, grunnet deres størrelse og rutinerte skadeoppgjør. Jeg har sett de dekke ganske utrolige ting, men har ikke personlig erfaring.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 13:33   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken reiseforsikring anbefaler du?

Vi har Europeiske og Tryg. Fornøyd med begge (både jeg og mannen har familieforsikring gjennom jobb).

Men jeg vet ikke om de dekker syk barnevakt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no